Nog steeds heb ik ze live gezien. En jij niet.quote:
Dan nog, dit klinkt beterquote:Op donderdag 5 december 2013 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog steeds heb ik ze live gezien. En jij niet.
Daar "kies" je zelf voor natuurlijk, zo heb jij weer andere voordelen!quote:
Ik vind ze niet boeiend.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, dit klinkt beter
Hoewel live ook wel ok is
Het is een noodgedwongen keuze. Anders kan ik straks op straat gaan wonen en heb ik altijd vakantie.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar "kies" je zelf voor natuurlijk, zo heb jij weer andere voordelen!
Ik zie ze niet, maar je hebt ze vast
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is een noodgedwongen keuze. Anders kan ik straks op straat gaan wonen en heb ik altijd vakantie.
Ik wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind ze niet boeiend.
Neukzequote:
Zegt me niks.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast nog zat artiesten die je niet boeiend vind. Ben nu over op Alice in Chains
Lolquote:Op donderdag 5 december 2013 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
Het economische nieuws was in rijm gedaan op rtl7
Wat, niet meteenquote:
En was het geslaagd of niet want het klinkt heel saaiquote:Op donderdag 5 december 2013 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
Het economische nieuws was in rijm gedaan op rtl7
Dus maakt het mij meteen een barbaar als het mij niets zegt. Daaromquote:Op donderdag 5 december 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat, niet meteen
Denk dat de meeste die wel kennen.
Geen idee... heel ff gevolgd. Was wel goed gedaan ondanks dat de beurs mij weinig interesseertquote:Op donderdag 5 december 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat, niet meteen
Denk dat de meeste die wel kennen.
[..]
En was het geslaagd of niet want het klinkt heel saai
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus maakt het mij meteen een barbaar als het mij niets zegt. Daarom![]()
Maar geeft niet. Ik ben weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel iets achter zitten, flinke crash op de beurs die ze proberen te verdoezelen ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee... heel ff gevolgd. Was wel goed gedaan ondanks dat de beurs mij weinig interesseert
Dont know, dont care....quote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel iets achter zitten, flinke crash op de beurs die ze proberen te verdoezelen ofzo
Thank god no, helemaal niet met dit weer. Scheef opstijgen en landen enzoquote:Op donderdag 5 december 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ga je vliegeren?
Hier is Disney Infinity gestart.. ik vind het nu al gaaf... straks als de kinderen op bed liggen ga ik
Oh mooi prut.. komen ze in dat kut weer terug. Hebben ze nog vertraging opgelopen?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thank god no, helemaal niet met dit weer. Scheef opstijgen en landen enzo
Taxi spelen voor ouders, komen terug uit Fuerteventura.
Wii spel toch.
I'm jealous, ze hebben tenminste 2 weken zon gezien daarquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh mooi prut.. komen ze in dat kut weer terug. Hebben ze nog vertraging opgelopen?
Ja maar wij hebben em voor de xbox 360 gekocht
naar enig onderzoek bleek dat de wii versie zwaar gestript te zijn
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I'm jealous, ze hebben tenminste 2 weken zon gezien daar
Nee niet eens, eerder terug zelfs van wat ik nu kan zien
Ah, wel eens van gehoord qua naam inderdaad. Beetje als skylanders zeker? Dat idee in iedergeval.
Dus toch maar niet gaan kitenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef Faxie het volgende:
Waaide toch iets te hard aan de kust....
Nope. Er waren een paar bekenden gegaan, maar die hadden hun handen vol aan een 5,5m. Ik heb een 7 als kleinste. En daarmee ga ik tot windkracht 8...quote:
Geen ideequote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Er waren een paar bekenden gegaan, maar die hadden hun handen vol aan een 5,5m. Ik heb een 7 als kleinste. En daarmee ga ik tot windkracht 8...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |