Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
800 euroquote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging die trapkast opruimen/leegruimen een tijdje geleden, ik kon de deur amper open doen zonder dat de lege tassen en bigshoppers en troep er uit kwam vallen![]()
![]()
En toen kwam daar onder vandaan dat fijne IKEA ding met al die lades. En de deur van die kast zit in de keuken. Toen kreeg ik helemaal zin om dat te gaan vullen.
Plus ik had de schurft aan elke dag naar de supermarkt gaan en het feit dat ik soms maanden had dat er 800 eu aan boodschappen uit ging![]()
![]()
Plus, ik had na vijf jaar (.....) eindelijk mijn kapotte oven eens laten maken...
Toen dacht ik 'ja jezus, dan moet ik weekmenu's gaan bedenken, ik kan niet eens 's ochtends bedenken wat ik 's avonds wil eten'. En toen gingen ze hier een beetje helpen en meedenken en aanmoedigen enzo en voila, stepford wife, I iz it
Dat gaat heel hard hoor, bij nul planning. Al vind ik wel dat Greys er mooi slank bij is gebleven, dat is vaak andersquote:
Ja dat slaat nergens op tochquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:57 schreef MissBliss het volgende:
De katten hebben elkaar ook echt gemist, zoals duidelijk te zien is op deze foto:
[ link | afbeelding ]
Da's waarquote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat gaat heel hard hoor, bij nul planning. Al vind ik wel dat Greys er mooi slank bij is gebleven, dat is vaak anders
Echt goed dat je het roer hebt omgegooidquote:Op donderdag 5 december 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op toch
Ik kocht elke dag ongeveer zo'n kant en klare salade met peer en blauwe kaas enzo (hatsee, 5 eu per stuk) en steaks bij de AH die 11 eu per twee stuks waren enzo... En dan ging ik dus na werktijd naar de winkel en had ik honger en kocht ik veel te veel. En daarvan kon ik ook weer heel veel weggooien![]()
Ben nog nooit zo weinig in de supermarkt geweest als de laatste drie weken, eens per week
En heel soms bv alleen even tussendoor voor wat peren, sinaasappels, komkommers enzo.
Wat een scheetje!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 foto gemaakt sinds ze thuis isIs van gisterenavond! Ik edit hem zo in deze post via mn telefoon want ik heb nog steeds de oplossing niet voor foto's naar computer sturen.
[ afbeelding ]
Feauteauuuuu?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:03 schreef Laysa het volgende:
Ik ben weer donker![]()
En dan ga ik nu even even en bij lezen
Dat lijkt maar zo, tis eigenlijk een monsterquote:Op donderdag 5 december 2013 17:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat een scheetje!![]()
En Greys haar boodschappenvoorraadHongerwinter, wat is dat?
Die laatste fotoquote:Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, tis eigenlijk een monster
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee hoor, ze is heel lief ende leuk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Cutie.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jaaaa, zwarte kattenquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:03 schreef Laysa het volgende:
Ik ben weer donker![]()
En dan ga ik nu even even en bij lezen
Ja echt he.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, zwarte katten
Ze zijn alleen moeilijk te fotograferen.
wat een heerlijkheid dat ze weer thuis isquote:Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh daar ga ik ook even op loeren straks!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:12 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag morgen ook weer naar de Lidl
Wij gebruiken Wunderlist.com voor online boodschappenlijstjes, dan kan mijn vriend ook iets toevoegen.
Ik heb 2,5 uur bij de kapster gezetenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Ben benieuwd
Hier waait het nu wel harder hoorIB is op weg naar huis, mar dat zal vast goed komen
Ja ik geloof het wel....Het was een raar geluid en kon het ook niet plaatsenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das mooi lang
Lays, Donderde het nu net?
Oooh, wel een leuk cadeauquote:Op donderdag 5 december 2013 17:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt he.
Ik wil als kerstcadeautje voor mijn vriend een mooie foto van onze katten laten afdrukken maar was nog best lastig om een goede, duidelijke foto van onze zwarte kat te vinden.
Sophie is soms ook echt enorm bruin in het licht, net zoals Kittyquote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, zwarte katten
Ze zijn alleen moeilijk te fotograferen.
Oh wat jammer, hele mooie fotoquote:Op donderdag 5 december 2013 17:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sophie is soms ook echt enorm bruin in het licht, net zoals Kitty
En we hebben (vind ik) een hele mooie foto van Sophie, maar hadden die laatst af laten drukken en daar is haast niks van te zienTerwijl die het als achtergrondfoto op mijn scherm t wel goed doet.
[ afbeelding ]
Die is heel mooi ja!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sophie is soms ook echt enorm bruin in het licht, net zoals Kitty
En we hebben (vind ik) een hele mooie foto van Sophie, maar hadden die laatst af laten drukken en daar is haast niks van te zienTerwijl die het als achtergrondfoto op mijn scherm t wel goed doet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Was deze hier al geplaatst trouwens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op donderdag 5 december 2013 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de helft van het geldquote:Op donderdag 5 december 2013 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Zo,
MrMuis langs AH gestuurd voor strooigoed
Die is ook mooi!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Is zelfde dag genomen vind ik ook wel tof
*proest*quote:Op donderdag 5 december 2013 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor de helft van het geld
De uitdeelmevrouw van de Appie propte het nog net niet bij me naar binnen![]()
piet waaide net wel bijna het water inquote:
Wij hadden ook 2 klappen onweer. En de wind deed er een paar flinke scheppen op meteen. Maar het lijkt alweer minder te worden.quote:
gewoon om te zeggen dat het er wel goed uitziet. ik heb nu alles in de bergplaats staan maar zoveel plaats is daar niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet lachen he?
Koelkast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vriezer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorraadkast, alle lades zitten vol en wat er niet meer in paste staat er bovenop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zitten dus al die witte en groene lades nog vol met o.a. aardappels, uien, knoflook, koffie, thee, blikken groenten, zakken soep, kruiden, ontbijtkoek, sultana, snoep, koek, chips, nootjes, rookworsten, tonijn, pasta, rijst, deo's, tandpasta's, een complete mini supermarkt
Hier wel meer dan 2 klappen, maar ik zit 4 hoog en kan ver weg kijken, dus kon het onweer volgenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij hadden ook 2 klappen onweer. En de wind deed er een paar flinke scheppen op meteen. Maar het lijkt alweer minder te worden.
Ik vind ze mooi, mooie kleur ook en van die felle ogenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
maar wel een mooi "monstertje"quote:Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn broer moest vliegen vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Oognip het volgende:
Mijn broer probeert met de trein thuis te komen van Amsterdam naar Leiden. Trein is half uur geleden tegen een omvergewaaide boom gereden dus voorlopig is hij nog niet thuis
Jeetje, geen gewonden gevallen? Balen dat juist op zo'n avond zoveel mis moet gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Oognip het volgende:
Mijn broer probeert met de trein thuis te komen van Amsterdam naar Leiden. Trein is half uur geleden tegen een omvergewaaide boom gereden dus voorlopig is hij nog niet thuis
Dat is ook geen pretjequote:
Nee, geloof het niet. De storing is naar verwachting rond 20:30 verholpenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jeetje, geen gewonden gevallen? Balen dat juist op zo'n avond zoveel mis moet gaan
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef Rewimo het volgende:
Mijn collega is bevallen vandaagEen jongen, hij heet Q uinn
Wat een pannenkoekquote:Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef Toekito het volgende:
Mijn collega wilde liever in Amersfoort dan Rotterdam werken ondanks dat die in Dordt woont. Prima maar dan moet die vandaag niet miepen dat die pas tegen Pasen thuis is.....maar wat doettie
jups maarja zo hebben we nog wel meer dramaqueens. Zelf naar Eindhoven gaan om te werken ipv Rotterdam terwijl je in Capelle woont.....quote:
ik woeide ook zo de auto inquote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef Oognip het volgende:
Toen ik vanmiddag van de kapper kwam waaide het echt zo hard!en hagel en onweer. Op een gegeven moment ben ik maar ergens gaan schuilen, want die hagel deed best wel zeer
mwah als je gestuurd bent wel. Ga je vrijwillig weet je dat je dit soms tegenkomt. Ja het is vervelend voor die knakker maar er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef Laysa het volgende:
Nou ik vind dat je vandaag best mag klagen als het uren duurt voordat je thuis bent ongeacht of je zelf ooit voor die plaats hebt gekozen. Als je nu al niet mag klagen
oh ja zat, maar dan mag je wat mij betreft vandaag nog steeds klagenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah als je gestuurd bent wel. Ga je vrijwillig weet je dat je dit soms tegenkomt. Ja het is vervelend voor die knakker maar er zijn ergere dingen in de wereld.
ieder zn meningquote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
oh ja zat, maar dan mag je wat mij betreft vandaag nog steeds klagen
quote:
Net gegeten, lekker ouderwets, met spek en rookworst.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmmmmmmm zuurkool![]()
IB lust het nietDus ik eet het maar zelden.
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Net gegeten, lekker ouderwets, met spek en rookworst.
Ook lekker, maar meer een oktober-ding hier.quote:
Klinkt goed.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kunt u mij vertellen of dit peen is?![]()
![]()
Geen idee, maar de achtergrond is oranje, dus het komt in de buurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |