quote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef ACT-F het volgende:
En de windturbines in Schotland maken overuren:
[ afbeelding ]
Oud plaatje.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
De hele dag windkracht 5-6 is ook al heel wat voor hierquote:Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef zyx1981 het volgende:
15 minuten, langer duurde het niet in Utrecht. Hebben we daar nu de hele dag op zitten wachten?
Het bleek mee te vallen, de westkant van de buienlijn/koufront dat net hier overtrok haalde jouw woonplaats net niet, kijk maar op buienradarquote:Op donderdag 5 december 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niets gehoord
Zou het hier (Bleiswijk) wel komen??
Ah ik zie het, mooi net bovenlangs naar rechtsquote:Op donderdag 5 december 2013 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het bleek mee te vallen, de westkant van de buienlijn/koufront dat net hier overtrok haalde jouw woonplaats net niet, kijk maar op buienradar
Stoere fietsquote:Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef Nattekat het volgende:
En nu tijd om mijn fiets in het zonnetje te zetten, hij staat nog steeds overeind.
Begint nu iets af te zwakken.
Onzin, die foto is van 2011quote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, kan me voorstellen dat je ter plekke wegstuiterde van de schrik.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef tralalala het volgende:
Bliksem sloeg net in op een boom waar ik precies naar aan het kijken was 50 meter verderop.
Schrok mij kapot.![]()
Rhenen btw
Oef, sterkte!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef zyx1981 het volgende:
En nu gaan we patatjes halen! Zit ziek thuis (gisteren door een scooter hard van mijn fiets gereden), dus koken slaan we over vanaaf.
Edit: ben nu net zo zwart/blauw als mijn avatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |