Als de veiligheid niet meer te garanderen is kun je wel leuk nog drie uur wachten, maar dat is niet echt veilig hè.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet inderdaad. Zet het dan op 17u ofzo, dan kan iedereen maken dat hij nog naar huis komt.
quote:
Maar je kunt natuurlijk beter op tijd stil leggen. Zodra het koufront doorkomt gaat het totaal los en ben je sowieso te laatquote:Op donderdag 5 december 2013 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet inderdaad. Zet het dan op 17u ofzo, dan kan iedereen maken dat hij nog naar huis komt.
Het luchtroostermonster wil eruit omdat het bang is van de storm.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:07 schreef Rabieluh het volgende:
M'n luchtrooster maakt geluiden die ik nog niet eerder heb gehoord.
Ze zei nat, hihi.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:09 schreef superworm het volgende:
[..]
Het zit wel bovengemiddeld sexy vandaag, voor haar doen.
Godsamme het is niet het einde der tijdenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Maar je kunt natuurlijk beter op tijd stil leggen. Zodra het koufront doorkomt gaat het totaal los en ben je sowieso te laat
Jonge dat zeg ik toch niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Godsamme het is niet het einde der tijden
Tuurlijk is dat te doen. Wind in de rug, dan kun je prima foto's maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:12 schreef sonnyspek het volgende:
Even kijken of ik nog foto's kan maken op het strand en de boulevard, of zou dat niet te doen zijn?
Nee! Katwijk...(Tokkie, christelijk, ik weet hetquote:Op donderdag 5 december 2013 14:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat te doen. Wind in de rug, dan kun je prima foto's maken.Scheveningen?
Sterktequote:Op donderdag 5 december 2013 14:19 schreef SinterkIaas het volgende:
Godver, de godver. Dit gaat een pittig avondje worden.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:19 schreef SinterkIaas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |