haha, verschrikkelijkquote:Op donderdag 5 december 2013 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Groningen.. wachten op de bus
[ afbeelding ]
SMS nu....quote:
Nu alquote:
Ik snap de overweging wel.. maar volgens mij heeft de NS niet door hoeveel mensen nu ergens stranden.quote:
quote:14:05 Nijmegen 1 Intercity Alkmaar, Amsterdam C., Utrecht C Rijdt niet verder dan Alkmaar
14:10 Haarlem 1 Intercity Alkmaar, Heiloo, Castricum Rijdt niet verder dan Alkmaar
14:19 Hoorn Intercity Rijdt niet
14:23 Den Helder Intercity Rijdt niet
14:35 Nijmegen Intercity Alkmaar, Amsterdam C., Utrecht C Rijdt niet
14:40 Haarlem Intercity Alkmaar, Heiloo, Castricum Rijdt niet
14:49 Hoorn Intercity Rijdt niet
Daar over gesproken. Waar kon je ook al weer zien als iemand gestrand was en op zoek is naar een lift? Ik kom langs best wat grote plaatsen en wil evt. wel mensen meenemenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik snap de overweging wel.. maar volgens mij heeft de NS niet door hoeveel mensen nu ergens stranden.
Als je de veiligheid niet meer kan garanderen lijkt me het wel het beste.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik snap de overweging wel.. maar volgens mij heeft de NS niet door hoeveel mensen nu ergens stranden.
Tof altijd dat soort initiatieven! Dat kan de Sint waarderen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar over gesproken. Waar kon je ook al weer zien als iemand gestrand was en op zoek is naar een lift? Ik kom langs best wat grote plaatsen en wil evt. wel mensen meenemen
Zeker, met je eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de veiligheid niet meer kan garanderen lijkt me het wel het beste.
Je kunt beter een aantal uren vastzitten op je werk/school dan stranden omdat er een boom op het spoor ligt.
Misschien hadden die mensen het nieuws moeten volgen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het waait heel erg hard!quote:Op donderdag 5 december 2013 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
Kees staat in Den Helder! (NOS JOURNAAL)
Vanaf Alkmaar niet. Wel vanaf Amsterdam, denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:56 schreef Jorian29 het volgende:
Ho es, als ik op Alkmaar klik rijden er dus ook geen treinen naar Nijmegen.
[..]
Is met de fiets naar het werk gekomen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zit Dionne Stax d'r haar leuk.. ^^
Nee joh, weeralarm, zware storm enzo...quote:Op donderdag 5 december 2013 14:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien hadden die mensen het nieuws moeten volgen.
Ik snap het, maar ze kondigen echt een kwartier van tevoren aan dat ze in heel noord-nederland niet meer gaan rijden met de treintjes. En Zwolle - Emmen rijdt zelfs niet... Zó hard waait het hier (nog) nietquote:Op donderdag 5 december 2013 14:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien hadden die mensen het nieuws moeten volgen.
Dat snap ik dus ook niet inderdaad. Zet het dan op 17u ofzo, dan kan iedereen maken dat hij nog naar huis komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ze kondigen echt een kwartier van tevoren aan dat ze in heel noord-nederland niet meer gaan rijden met de treintjes. En Zwolle - Emmen rijdt zelfs niet... Zó hard waait het hier (nog) niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |