SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 07-12-2013 12:47:11 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Liefde
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ghehe leuke droomTTquote:Op woensdag 4 december 2013 14:22 schreef Corniel het volgende:
Dagje thuiswerken, prutweer buiten, motivatiedipje, dus ik dacht, dan toch maar een rondje slenteren...
Joni Mitchell op de oren, een zeurende rechterheup, een slapende rechtervoet, gedachten die traag van hot naar her dwarrelden. Hartslag langs een liniaal. Aan het einde, voldaan, nat en een beetje vermoeid. Ik kan de rest van de dag weer aan (denk ik nu).Misschien maar eens zo'n testje doen een keer dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MaleDuck: als je wielrenners durft te vertrouwen: http://doefiets.nl/training/basisprincipes/hartslagzones
Adhv Karvonen nu mijn hartslagzones bepaald, valt me nog alles mee afgelopen week een vrij snelle loop gedaan, ik had verwacht dat die wel in D3 (Karvonen) zou zitten, maar hij zat nog in D2
Al zie ik wel dat ik de meeste trainingen in D2 doe eigenlijk, D1 voelt echt heel langzaam en na een D1 training voel ik ook altijd dat ik anders ga lopen, dat vinden mijn spieren vreemd...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
@MaleDuck: Op de fiets is D1 prima te doen. Op de Canarische Eilanden, 5 uur toeren in de zon...
Hardlopend komt het er bij mij niet van. Laag in de D2 vind ik goed te doen, al is het tempo wat ik dan loop niet echt het tempo wat ik lekker vind lopen. Het hertjes-gevoel is dan ver te zoeken.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Hertjes-gevoel… Ik heb altijd meer Belgisch trekpaard-gevoel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ROFLquote:Op donderdag 5 december 2013 09:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Hertjes-gevoel… Ik heb altijd meer Belgisch trekpaard-gevoel![]()
Ik tijdens dat soort trainingen dus ook.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:"Vanaf donderdagmiddag komen er zware tot zeer zware windstoten voor tussen 75 en 100 kilometer per uur. Aan de kust 100 tot 120 en in het Waddengebied mogelijk tot 130 kilometer per uur", meldt een woordvoerder van het weerinstituut.
Weerbureau Weerplaza spreekt van een 'opvallend langdurige storm' met twee piekmomenten. De eerste stormpiek wordt bereikt in de namiddag, aldus Weerplaza, de tweede wordt verwacht aan het begin van de avond. Vanaf dat moment kunnen er ook winterse buien vallen met mogelijk gladheid tot gevolg.Ik mag straks weer lopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik merk vooral dat ik bij mijn LDL die ik na de 7^^ wat langzamer ben gaan lopen, de eerste helft wel in D1 - hoog kan houden, maar daarna niet meer, dan wordt het D2 laag.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:10 schreef Corniel het volgende:
@MaleDuck: Op de fiets is D1 prima te doen. Op de Canarische Eilanden, 5 uur toeren in de zon...
Hardlopend komt het er bij mij niet van. Laag in de D2 vind ik goed te doen, al is het tempo wat ik dan loop niet echt het tempo wat ik lekker vind lopen. Het hertjes-gevoel is dan ver te zoeken.
En als ik er nu over nadenk, dan denk ik dat ik afgelopen maandag een paar slagen onder mijn omslagpunt heb gelopen, aangezien ik best aardig tempo kon houden, terwijl mijn hartslag hoog in D2 / laag in D3 bleef. Of is dat een gekke gedachte?
Dit weekend maar een rustige LDL doen, vooral om meer km's in de benen te krijgenDus dat zal wel weer een D2 laag loopje worden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ook!quote:
Had ik ook, dat ik absoluut niet in een D1 tempo kon lopen, voelde niet goed, was maar raar etc.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:10 schreef Corniel het volgende:
Hardlopend komt het er bij mij niet van. Laag in de D2 vind ik goed te doen, al is het tempo wat ik dan loop niet echt het tempo wat ik lekker vind lopen. Het hertjes-gevoel is dan ver te zoeken.
Toen ben ik eens met mijn zus gaan lopen op dat tempo en toen ging het wel. Zal wel komen omdat we dan lekker aan het kletsen zijn, en ik niet op aan het letten ben hoe ik loop etc.
Nu kan ik het ook in mijn eentje.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
"Jero.... ZIT"quote:Op donderdag 5 december 2013 10:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik niet..
Mijn schoenen roepen naar mij... Must resist...
Ohja, die TT..
Ik heb de laatste week niet zoveel tijd gehad om hier mee te lezen, maar wat heb ik toch gemist? (Topictitel!)![]()
![]()
Door een blessure kan ik helaas niet deelnemen aan de Bruggeloop te Rotterdam. Ik heb dus een startbewijs in de aanbieding iemand interesse?![]()
Tempting...maar ik sla m toch maar over. De dag ervoor loop ik al de Meeuwen Makrelenloop. 10 EM over het strandquote:Op donderdag 5 december 2013 10:35 schreef AtseBenjamin het volgende:
Door een blessure kan ik helaas niet deelnemen aan de Bruggeloop te Rotterdam. Ik heb dus een startbewijs in de aanbieding iemand interesse?
F means you're fucked![]()
Voor vandaag weer een training in de agenda staan, weet alleen niet met die storm of het wel zo verstandig is ^^Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte![]()
Mijn ontwenningsverschijnselen...quote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb de laatste week niet zoveel tijd gehad om hier mee te lezen, maar wat heb ik toch gemist? (Topictitel!)
dromen over fok..![]()
![]()
Net terug van de fysio, ik heb last van overbelaste illiopsoas. Ik heb volgende week een vervolgafspraak om het los te masseren en omdat kracht zetten nog pijn doet mag ik tot die tijd niet hardlopen van hem. Heb wel rekoefeningen gekregen.
Ik baal wel een beetje van nog een week stilzitten, Egmond komt wel snel dichterbij zoMaarja als de rekoefeningen goed helpen kan ik misschien wel na het weekend een halfuurtje gaan, op geleide van de pijn of zo. In ieder geval maar veel gaan spinnen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat heeft hardlopen toch een invloed op je leven. Herinner me net opeens dat ik vannacht ook gedroomd heb dat ik aan het hardlopen was, juist op de plaats waar ik niet veel hardloop maar morgen wel van plan ben te gaan lopen. Ben wel van plan om een andere route te gaan lopen, dus het klopte toch niet helemaal.![]()
Helm op, kettingzaag mee en gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 10:43 schreef HerrFritz het volgende:
Voor vandaag weer een training in de agenda staan, weet alleen niet met die storm of het wel zo verstandig is ^^
Het ligt er wel een beetje aan waar je zit of het verstandig is of niet.. Het waait al best flink, en het gaat nog flinker waaien.quote:![]()
Zie nu pas op m'n startnummer van de Bruggenloop dat er geen kruisje door het graveren staat terwijl enkel het normale bedrag is afgeschreven. Dan toch maar een tandje harder lopen zondag.![]()
![]()
Net weggeweest. Is nog prima te doen in het bos. Was de eerste 3 kilometer wel fris. Daarna lekker warm
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!![]()
Ik ben net ook geweest. De eerste KM was het best koud maar daarna ging het wel. Had m'n rondje goed uitgedokterd qua wind dus grotendeels lekker in de rug. Lopen ging wederom niet heel fijn. Mijn benen willen de laatste tijd niet echt meewerken. Hopelijk zaterdag wel op een 10KM crossloop.Dag schatquote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het ligt er wel een beetje aan waar je zit of het verstandig is of niet.. Het waait al best flink, en het gaat nog flinker waaien.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is al beter dan pop, toch moppie?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:44 schreef hatsaflats het volgende:
Een fictief digitaal stelletje zijn, ok, maar me schat noemenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:44 schreef hatsaflats het volgende:
Een fictief digitaal stelletje zijn, ok, maar me schat noemen![]()
Ok nu weer over tot de orde van de dag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier valt het (vooralsnog) mee, meer dan een straf windje kan ik dit niet noemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het ligt er wel een beetje aan waar je zit of het verstandig is of niet.. Het waait al best flink, en het gaat nog flinker waaien.
Tijdens de lunchwandeling maar een BVT-je maken....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zit nu in de middelste kleur oranje, en ga eind vd middag naar de donkerste oranje. Kop van Noord-Holland FTWquote:Op donderdag 5 december 2013 12:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Hier valt het (vooralsnog) mee, meer dan een straf windje kan ik dit niet noemen.
Tijdens de lunchwandeling maar een BVT-je maken....![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had jij dat gedroomd dan, dat het een stelletje is?![]()
![]()
Jaloers, maar ook weer niet. Geweldig om het zo los te zien gaan, maar waarschijnlijk ook weer veel schade boven in Nederland.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zit nu in de middelste kleur oranje, en ga eind vd middag naar de donkerste oranje. Kop van Noord-Holland FTW![]()
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zit gewoon de hele dag op kantoorquote:Op donderdag 5 december 2013 12:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jaloers, maar ook weer niet. Geweldig om het zo los te zien gaan, maar waarschijnlijk ook weer veel schade boven in Nederland.Ik zie alleen dat het donker, grijs en regenachtig is, en dat de antenne op het dak van de buren wat meer heen en weer schudt dan de bedoeling is. Spanning en sensatie
![]()
![]()
Ik zit in de groene zonequote:Op donderdag 5 december 2013 12:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zit nu in de middelste kleur oranje, en ga eind vd middag naar de donkerste oranje. Kop van Noord-Holland FTW![]()
[ afbeelding ]
Het meeste komt ook eind van de middag. Dus ik denk dat je na je werk nog wel uit kan waaien.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zit gewoon de hele dag op kantoorIk zie alleen dat het donker, grijs en regenachtig is, en dat de antenne op het dak van de buren wat meer heen en weer schudt dan de bedoeling is. Spanning en sensatie
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ach één voordeel hier, alles in de tuin wat kapot had kunnen gaan is al naar de klote, dus laat maar komen.![]()
![]()
quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lichtgeel hier, ziet eruit als ideaal weer om lekker met wind tegen te stoempen of te vliegen met wind mee.. if only...![]()
![]()
Zwabber is heel hard aan het werk, dat moge duidelijk zijn! #doetieookeensietsvoorzijngeldZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Woei ende wapper. De luiaard in mij vindt het ook veel te vies weer om te gaan hobbelen. Dus dat doen we ook gewoon lekker niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Zonet 3 uur in de auto gezeten. Er stond een beetje file op weg naar m'n werk. En daarna van de auto naar het kantoor nog bijna omvergeblazen. Ik denk dat ik vandaag maar eens een dagje niet ga hardlopen!Ja, beetje jammer die rare grillen soms. Er zit op 12 kilometer wel een rare piek die er niet hoort.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:49 schreef raimen het volgende:
Goed gelopen hoor. Ik loop daar ook altijd. Ik zie bij jou het zelfde probleem kwa hoogte meting als bij mij. Daar klopt bij endomondo geen hout van. Totale klim 411 meterIk zou willen dat we dat hier hadden.
[..]
Maar er zat gelukkig nog genoeg klimwerk in die ook daadwerkelijk bestond...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb de hele ochtend besteed aan door de stad waaien met de fiets… In totaal zo'n 26km afgelegd![]()
En dan wilde ik eigenlijk ook nog gaan rennenmaar eerst even opwarmen
Dit is het moment om heel veel bekertjes te scoren op een lange weg, met de wind in de rug
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Nou, bij nader inzien, ik vind het wel goed. Blijf lekker binnen! Ik ga morgen wel rennen, want nu heb ik het koud en het gaat regenen en brrr/sjaakafhaak
Moet ik je cavia nog opvangen hier in het zuiden?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, bij nader inzien, ik vind het wel goed. Blijf lekker binnen! Ik ga morgen wel rennen, want nu heb ik het koud en het gaat regenen en brrr/sjaakafhaak
![]()
Hahaha! Nee, dat komt goed. Caaf en konijn zitten nog lekker hier binnen en gaan morgen per auto naar het logeer-adres. Luxe-poezen zijn hetquote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Moet ik je cavia nog opvangen hier in het zuiden?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: