SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 07-12-2013 12:47:11 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Liefde
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ghehe leuke droomTTquote:Op woensdag 4 december 2013 14:22 schreef Corniel het volgende:
Dagje thuiswerken, prutweer buiten, motivatiedipje, dus ik dacht, dan toch maar een rondje slenteren...
Joni Mitchell op de oren, een zeurende rechterheup, een slapende rechtervoet, gedachten die traag van hot naar her dwarrelden. Hartslag langs een liniaal. Aan het einde, voldaan, nat en een beetje vermoeid. Ik kan de rest van de dag weer aan (denk ik nu).Misschien maar eens zo'n testje doen een keer dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MaleDuck: als je wielrenners durft te vertrouwen: http://doefiets.nl/training/basisprincipes/hartslagzones
Adhv Karvonen nu mijn hartslagzones bepaald, valt me nog alles mee afgelopen week een vrij snelle loop gedaan, ik had verwacht dat die wel in D3 (Karvonen) zou zitten, maar hij zat nog in D2
Al zie ik wel dat ik de meeste trainingen in D2 doe eigenlijk, D1 voelt echt heel langzaam en na een D1 training voel ik ook altijd dat ik anders ga lopen, dat vinden mijn spieren vreemd...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
@MaleDuck: Op de fiets is D1 prima te doen. Op de Canarische Eilanden, 5 uur toeren in de zon...
Hardlopend komt het er bij mij niet van. Laag in de D2 vind ik goed te doen, al is het tempo wat ik dan loop niet echt het tempo wat ik lekker vind lopen. Het hertjes-gevoel is dan ver te zoeken.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Hertjes-gevoel… Ik heb altijd meer Belgisch trekpaard-gevoel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ROFLquote:Op donderdag 5 december 2013 09:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Hertjes-gevoel… Ik heb altijd meer Belgisch trekpaard-gevoel![]()
Ik tijdens dat soort trainingen dus ook.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:"Vanaf donderdagmiddag komen er zware tot zeer zware windstoten voor tussen 75 en 100 kilometer per uur. Aan de kust 100 tot 120 en in het Waddengebied mogelijk tot 130 kilometer per uur", meldt een woordvoerder van het weerinstituut.
Weerbureau Weerplaza spreekt van een 'opvallend langdurige storm' met twee piekmomenten. De eerste stormpiek wordt bereikt in de namiddag, aldus Weerplaza, de tweede wordt verwacht aan het begin van de avond. Vanaf dat moment kunnen er ook winterse buien vallen met mogelijk gladheid tot gevolg.Ik mag straks weer lopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik merk vooral dat ik bij mijn LDL die ik na de 7^^ wat langzamer ben gaan lopen, de eerste helft wel in D1 - hoog kan houden, maar daarna niet meer, dan wordt het D2 laag.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:10 schreef Corniel het volgende:
@MaleDuck: Op de fiets is D1 prima te doen. Op de Canarische Eilanden, 5 uur toeren in de zon...
Hardlopend komt het er bij mij niet van. Laag in de D2 vind ik goed te doen, al is het tempo wat ik dan loop niet echt het tempo wat ik lekker vind lopen. Het hertjes-gevoel is dan ver te zoeken.
En als ik er nu over nadenk, dan denk ik dat ik afgelopen maandag een paar slagen onder mijn omslagpunt heb gelopen, aangezien ik best aardig tempo kon houden, terwijl mijn hartslag hoog in D2 / laag in D3 bleef. Of is dat een gekke gedachte?
Dit weekend maar een rustige LDL doen, vooral om meer km's in de benen te krijgenDus dat zal wel weer een D2 laag loopje worden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ook!quote:
Had ik ook, dat ik absoluut niet in een D1 tempo kon lopen, voelde niet goed, was maar raar etc.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:10 schreef Corniel het volgende:
Hardlopend komt het er bij mij niet van. Laag in de D2 vind ik goed te doen, al is het tempo wat ik dan loop niet echt het tempo wat ik lekker vind lopen. Het hertjes-gevoel is dan ver te zoeken.
Toen ben ik eens met mijn zus gaan lopen op dat tempo en toen ging het wel. Zal wel komen omdat we dan lekker aan het kletsen zijn, en ik niet op aan het letten ben hoe ik loop etc.
Nu kan ik het ook in mijn eentje.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
"Jero.... ZIT"quote:Op donderdag 5 december 2013 10:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik niet..
Mijn schoenen roepen naar mij... Must resist...
Ohja, die TT..
Ik heb de laatste week niet zoveel tijd gehad om hier mee te lezen, maar wat heb ik toch gemist? (Topictitel!)![]()
![]()
Door een blessure kan ik helaas niet deelnemen aan de Bruggeloop te Rotterdam. Ik heb dus een startbewijs in de aanbieding iemand interesse?![]()
Tempting...maar ik sla m toch maar over. De dag ervoor loop ik al de Meeuwen Makrelenloop. 10 EM over het strandquote:Op donderdag 5 december 2013 10:35 schreef AtseBenjamin het volgende:
Door een blessure kan ik helaas niet deelnemen aan de Bruggeloop te Rotterdam. Ik heb dus een startbewijs in de aanbieding iemand interesse?
F means you're fucked![]()
Voor vandaag weer een training in de agenda staan, weet alleen niet met die storm of het wel zo verstandig is ^^Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte![]()
Mijn ontwenningsverschijnselen...quote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb de laatste week niet zoveel tijd gehad om hier mee te lezen, maar wat heb ik toch gemist? (Topictitel!)
dromen over fok..![]()
![]()
Net terug van de fysio, ik heb last van overbelaste illiopsoas. Ik heb volgende week een vervolgafspraak om het los te masseren en omdat kracht zetten nog pijn doet mag ik tot die tijd niet hardlopen van hem. Heb wel rekoefeningen gekregen.
Ik baal wel een beetje van nog een week stilzitten, Egmond komt wel snel dichterbij zoMaarja als de rekoefeningen goed helpen kan ik misschien wel na het weekend een halfuurtje gaan, op geleide van de pijn of zo. In ieder geval maar veel gaan spinnen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat heeft hardlopen toch een invloed op je leven. Herinner me net opeens dat ik vannacht ook gedroomd heb dat ik aan het hardlopen was, juist op de plaats waar ik niet veel hardloop maar morgen wel van plan ben te gaan lopen. Ben wel van plan om een andere route te gaan lopen, dus het klopte toch niet helemaal.![]()
Helm op, kettingzaag mee en gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 10:43 schreef HerrFritz het volgende:
Voor vandaag weer een training in de agenda staan, weet alleen niet met die storm of het wel zo verstandig is ^^
Het ligt er wel een beetje aan waar je zit of het verstandig is of niet.. Het waait al best flink, en het gaat nog flinker waaien.quote:![]()
Zie nu pas op m'n startnummer van de Bruggenloop dat er geen kruisje door het graveren staat terwijl enkel het normale bedrag is afgeschreven. Dan toch maar een tandje harder lopen zondag.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: