ze staat graag in de kijker,ik heb d'r een handje geholpenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Zoooooo, die Kaylee is wel superblij met zichzelf zeg!
Nee, dan weten ze niet dat het van jou komt, dus dan krijgt de ontvanger de strafportkaart.quote:Op zondag 8 december 2013 12:02 schreef Deezertje het volgende:
Volgens keukenweegschaal weegt mijn brief exact 20 gram. Gezien de stortvloed aan strafportkaartjes, als ik geen afzender op achterkant envelop zet weten ze toch nooit dat 't van mij komt?Beetje onzin om 1 extra postzegel te plakken (is toch 60 cent tegenwoordig). Volgens de site: 1-20 gram 1 postzegel, 20-50g 2 postzegels
Met postzegel is hij net te zwaarquote:Op zondag 8 december 2013 12:02 schreef Deezertje het volgende:
Volgens keukenweegschaal weegt mijn brief exact 20 gram.
Het was toch elk jaar al zo dat kerstpost tot 50 gram 1 decemberzegel is?quote:Op zondag 8 december 2013 12:11 schreef Deezertje het volgende:
Heb er een decemberzegel opgeplakt (2012). Staat op: geldig voor 0-50 gram. Lekker logisch dus. 1 normale postzegel a 60 cent tot 20 gram geldig en goedkopere decemberzegel tot 50 gram..De logica binnen ons bedrijf is ook ver te zoeken soms!
Schrok al van de 2013 prijs: 55 cent, 5 cent verschil dus maar mag je wel tot 50 gram plakken dus eigenlijk 55 cent ipv 1,20 euro.
Aldus mijn carrousel.quote:Als gevolg van een technische storing is de website op dit moment erg traag en is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Wij verzoeken u om het op een andere dag nogmaals te proberen.
Toch nog een inlogcode gehad voor mijncarrousel, schappelijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:21 schreef Timmos het volgende:
Ik pis er voor de 2e keer naast denk ik.. Vorig jaar werkte ik er nog niet lang genoeg en nu ben ik sinds deze week tijdelijk uit dienst, zucht
precies. Ik heb de HEMA-kaart maar besteld. Komt altijd van pasquote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik betwijfel of er veel 'cadeautjes' meer waard zijn dan de 25 euro die je aan een HEMA- of boekenbon krijgt.
Ja hoor.quote:Heel vervelend
ING laat in een reactie weten het incident uit te zoeken. De bank benadrukt dit soort klachten altijd heel serieus te nemen. "We moeten in dit soort gevallen natuurlijk kijken of het aan de post ligt of aan ons", zegt een woordvoerder. "We versturen twee miljoen poststukken per week, dus er kan weleens iets fout gaan. Al vinden we dit natuurlijk heel vervelend."
quote:Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/584551-ing-blundert-met-post.html
[..]
Ja hoor.
Zo kan je ook een donald duck abonnement nemen via mijncarrousel, dan krijg je 10 nummer, je kan ook die vrijetijdscadeaukaart nemen, en daar een donald duck abonnement nemen, en dan krijg je 14 nummersquote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ook wel opvallend bij dat kerstpakket. Je kan daar 2 kaartjes voor Pathé krijgen. Dat heeft dus samen geen hogere waarde dan 20 euro. Je kan ook een vrije tijd cadeaukaart nemen. Die kaart is 25 euro waard en kan je ook gebruiken om Pathé vouchers aan te schaffen.
Tja dan ben je wel genaaid jaquote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hier heb ik het cadeau van vorig jaar nog. Een FRS cadeaubon. Die kan je inmiddels helemaal nergens meer uitgeven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |