Ik was toevallig vandaag bij het sorteercentrum....gebeurd zelden.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet alleen bij jullie hoor. Is landelijk. En de reden waarom het gezegd werd dat het dit jaar niet zo zou gaan, is omdat dat van hogerhand besloten was. En ze zijn nu toch op dat besluit terug gekomen. Nadat 99% al werkoverleg heeft gehad....
Ahja, dat is iets waar ik ook nog eens naar moet informeren. Er is ons tijdens het werkoverleg voor de zomer beloofd dat we in de kerstperiode extra tijd zouden krijgen, omdat ze hun belofte over de uren in de zomer niet na kwamen (toch tijd er af). Maar, op het afgelopen werkoverleg is daar uiteraard met geen woord over gerept. Bedacht me dat helaas pas na het overleg, dus maar eens naar vragen van de weekquote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef Troeta het volgende:
[..]
Krijg je op die dagen niet meer tijd voor een wijk?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef VKV het volgende:
[..]
Zie de spoiler voor de inhoud van het verrassingspakketIk heb dit ook maar gekozen, lekker ouderwets vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij ons is er wel gezegd dat het bezorgen nauwelijks extra tijd zal kosten, dus dat zal ongetwijfeld neerkomen op geen of zeer weinig tijd erbij.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:51 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ahja, dat is iets waar ik ook nog eens naar moet informeren. Er is ons tijdens het werkoverleg voor de zomer beloofd dat we in de kerstperiode extra tijd zouden krijgen, omdat ze hun belofte over de uren in de zomer niet na kwamen (toch tijd er af). Maar, op het afgelopen werkoverleg is daar uiteraard met geen woord over gerept. Bedacht me dat helaas pas na het overleg, dus maar eens naar vragen van de week
Lijkt me alleen niet dat dat kan compenseren voor een complete wijk minder zoals in het voorbeeld van Deezertje![]()
Zoiets zal vast neer komen op een kwartiertje langer oid per wijk.. veel zal het vast niet zijn.
Ben benieuwd hoe dat bij anderen zit, of daar iets over gezegd is? Heb zo het vermoeden dat we hier weer kunnen gaan fluiten naar die extra tijd, want er is niets over terug te vinden in de notulen
En die belofte van geen tijd eraf in de zomer kwamen ze dus ook niet na....
Mogguh!quote:
ha maatje :-)quote:
Heb al drie keer over een berichtje gehad van, een half uurtje later. Met een beetje geluk blijft het daarbij en kan ik het om 14:00 ophalen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Erg druk en een uur vertraging hier, gelukkig heb ik toch maar 1 wijkje
Benieuwd wat ik zo dan aan ga treffenveel fouten en een hele stapel los spul waarschijnlijk
Wel weer erg vervelend, zeker voor de mensen met 2 wijken of een wijk die nu pas om 14.00 klaar is
Colega's op het werk waren er best tevreden over, maar als ik dan de foto zag die hier geplaatst werd had ik zelf toch het idee dat het hooguit een eurootje of 14 waard was.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:46 schreef Thomas-sama het volgende:
Hmm toch een beetje spijt van het verrassingspakket
Hier was de planning minder goed. Ik zou 3 wijken lopen, maar toen werden er 2 weggegeven aan een fulltimer uit een ander team die in de min stond. Maar vervolgens waren er wel diverse teams (waaronder het team van die fulltimer) veel te laat klaar met voorbereiden. Hadden ze beter die vtw'er wat langer binnen kunnen houden om z'n minuren weg te poetsen, of mij ter compensatie van die twee weggevallen wijken nog wat laten voorbereiden bij een ander team. Nu zat ik om kwart voor 2 al weer thuis, terwijl er op datzelfde moment nog postbezorgers op hun wijk stonden te wachten.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:55 schreef dud0r het volgende:
Hier ook erg druk, maar daar hadden we gisteren al goed op ingespeeld. 12 uur was alles de deur uit hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |