Zie ik iets over het hoofd of zo? Staat toch nergens dat "wij" die gaan bezorgen? Mochten we dat ding wel gaan bezorgen, en het gaat naar de zaterdag, dan hebben we dan dus 1 keer in de maand minstens 4 folders op zaterdag, toch wel vrij veelquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Nog meer HAH vanaf volgende maand: http://www.distrifood.nl/(...)aandfolder-1424547W/
Leuk als je dus naast de Jumbo ook nog een C1000 hebt (hier dus!)
Wij bezorgen het sowieso, VSP of PostNL. VSP is onderdeel van Post.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zie ik iets over het hoofd of zo? Staat toch nergens dat "wij" die gaan bezorgen? Mochten we dat ding wel gaan bezorgen, en het gaat naar de zaterdag, dan hebben we dan dus 1 keer in de maand minstens 4 folders op zaterdag, toch wel vrij veel
Als het via vsp gaat hebben wij er natuurlijk geen "last" van. En bij ons zit de jumbofolder meestal gewoon in het vsp folder pakket, heel af en toe hebben we er wel eens van die irritante kleine gele kaartjes bijzitten, maar meestal gaat het via vspquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wij bezorgen het sowieso, VSP of PostNL. VSP is onderdeel van Post.
Supermarktaanbiedingen gaan vaak via PostNL en heb tot nu toe alle HAH van Jumbo zelf moeten bezorgen hier.
Denk dat de marge op 'postfolders' wel aanzienlijk groter is. Dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Als het via vsp gaat hebben wij er natuurlijk geen "last" van.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
laat maar komen die folder. Het andere dingetje zit hier bij een pakket folders, maar heb m liever bij ons, omdat het toch meer mensen aan het werk kan houden
Topic was uit myAt verdwenen. Waarschijnlijk ergens verkeerd geklikt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef V__L_N het volgende:
Wat is er eigenlijk met dudor gebeurd?
he het leeftquote:Op woensdag 11 december 2013 06:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Topic was uit myAt verdwenen. Waarschijnlijk ergens verkeerd geklikt.
Verder druk bezig geweest met de KNJ voor te bereiden.
Heb ik nog spannende dingen gemist?
Ik zal me weer toevoegen bij de ochtendploeg de komende week.
Daarna ga ik 3 weken vakantie houden.
Daarom zijn de kerstzegels 15 cent per stuk duurder geworden ten opzichte van vorig jaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:57 schreef ophaling10 het volgende:
dit is minder goed nieuws,wat een beetje te verwachten was(duur/digitalisering etc..)
http://www.nujij.nl/econo(...)arten.26219840.lynkx
En het zou niet zo kunnen zijn dat het aantal kerstkaarten met ruim 9% gedaald is (volgens de prognose) OMDAT de kerstzegel 37,5% duurder is geworden?quote:Op woensdag 11 december 2013 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom zijn de kerstzegels 15 cent per stuk duurder geworden ten opzichte van vorig jaar.
Je moet dat verlies toch ergens compenseren.
Zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben. Maar het zal geen 9% denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En het zou niet zo kunnen zijn dat het aantal kerstkaarten met ruim 9% gedaald is (volgens de prognose) OMDAT de kerstzegel 37,5% duurder is geworden?
Een snelle berekening leert mij overigens dat wanneer je de prijs met 37,5% verhoogt, en je afzet hierdoor slechts met 9% daalt, je opbrengst alsnog met 25% stijgt!
Die reacties ook weerquote:Op woensdag 11 december 2013 07:57 schreef ophaling10 het volgende:
dit is minder goed nieuws,wat een beetje te verwachten was(duur/digitalisering etc..)
http://www.nujij.nl/econo(...)arten.26219840.lynkx
Welkom back. Niks spannends gemist voor zo ver ik weet, veel slecht weer berichten (storm/regen). wat folder gemopper en een idioot die pauzerende postbezorgers fotografeert en op twitter zet.quote:Topic was uit myAt verdwenen. Waarschijnlijk ergens verkeerd geklikt.
Verder druk bezig geweest met de KNJ voor te bereiden.
Heb ik nog spannende dingen gemist?
Ik zal me weer toevoegen bij de ochtendploeg de komende week.
Daarna ga ik 3 weken vakantie houden.
Toen er sprake was dat mijn contract niet verlengd zou worden, heb ik aangegeven dat ik dan graag met de kerst met vakantie zou gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Welkom back. Niks spannends gemist voor zo ver ik weet, veel slecht weer berichten (storm/regen). wat folder gemopper en een idioot die pauzerende postbezorgers fotografeert en op twitter zet.
Mag jij op vakantie tijdens knj? Luxe...
Als je in de minuren komt, zullen die gecompenseerd moeten worden. Dat kan door andere dagen extra te werken of er kan verlof worden afgeboekt. Dat laatste mag echter alleen in overleg met jou.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Zie net dat ze tijdens de weken voor en na kerst mij één wijk minder geven, mogelijk om mij te ontlasten van de drukte. Maar in principe betekent dit dus dat ik minder verdien en op sommige dagen onder mijn contracturen werk. Ik heb niet aangegeven minder te willen lopen, dus stel ik werk met 1 wijk maar 2 uur ipv altijd vier uur op zaterdag, zullen ze die extra twee uur gewoon moeten uitbetalen? Dure hulp zo dan. Ze mogen het niet verlof zien toch, helemaal als ik zelf niet om minder uren heb gevraagd?
Natuurlijk moet de post sommige reactie's serieus aanvaarden,als ik eenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:46 schreef V__L_N het volgende:
Goeie deal, ik kan niks anders zeggen.
Die reacties op nu zijn volgens mij wel hoe veel mensen tegen het bedrijf en de post aankijken. Je kunt het wel aan de kant gooien. Maar het zijn wel de mensen die straks niet meer versturen, ergens moet het bedrijf die wel serieus nemen.
Overigens heb ik gewoon 75 kerstkaarten besteld en die gaan straks ook gewoon op de post. Die 3,75 verschil gaan me de kop ook niet kosten.
Krijg je op die dagen niet meer tijd voor een wijk?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Zie net dat ze tijdens de weken voor en na kerst mij één wijk minder geven, mogelijk om mij te ontlasten van de drukte. Maar in principe betekent dit dus dat ik minder verdien en op sommige dagen onder mijn contracturen werk. Ik heb niet aangegeven minder te willen lopen, dus stel ik werk met 1 wijk maar 2 uur ipv altijd vier uur op zaterdag, zullen ze die extra twee uur gewoon moeten uitbetalen? Dure hulp zo dan. Ze mogen het niet verlof zien toch, helemaal als ik zelf niet om minder uren heb gevraagd?
Vandaag stond een dame me al op te wachten, en ik had al een aardig stapeltje kerstkaarten voor haar, dus ik zei "u bent zeker populair!" "Dat mag ook wel", antwoordde ze, "want ik heb er zelf 230 verstuurd."quote:Op woensdag 11 december 2013 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben. Maar het zal geen 9% denk ik.
25% extra omzet is toch een aardig beetje.
Kunnen ze de 23e mooi van betalen.
Niet alleen bij jullie hoor. Is landelijk. En de reden waarom het gezegd werd dat het dit jaar niet zo zou gaan, is omdat dat van hogerhand besloten was. En ze zijn nu toch op dat besluit terug gekomen. Nadat 99% al werkoverleg heeft gehad....quote:Op woensdag 11 december 2013 15:23 schreef Rafierafie het volgende:
Hier hebben ze schijnbaar ook opeens besloten om de 23ste tot een 'dinsdagse' maandag te bombarderen. Ik kreeg vanmiddag opeens een sms hierover.
Waarom eerst zeggen dat het dit jaar niet op deze manier zal gaan om vervolgens vanuit het niets iedereen semi-verplicht te laten werken. Hier wordt ik toch echt zó moe van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |