abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 december 2013 @ 22:30:13 #151
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_134099895
een keer gehad, maar dat kwam ook door mijn onbekendheid daar. Zouden ze mij er nu weer heen sturen dan zou ik het makkelijk redden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_134107272
Goedemorgen!
  dinsdag 10 december 2013 @ 06:16:02 #153
264694 blanket
its human nature
pi_134107310
Mogguh
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_134107311
Mogguh!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_134107400
Welterusten. :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:50:36 #156
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_134111488
Wat is er eigenlijk met dudor gebeurd?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_134112113
Mogen ze voltijdwerkers wel verplichten op zaterdag te werken voortaan? Volgens mij was het volgens hun CAO om de zaterdag en dan een maandag vrij.
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:58:47 #158
264694 blanket
its human nature
pi_134113324
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb geen idee...al tijdje niet gezien. Hoop dat alles goed is.
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:59:44 #159
264694 blanket
its human nature
pi_134113358
We waren om 11:00 uur allemaal al klaar...ben nog nooit zo vroeg thuis geweest. Hoe was het bij jullie?
pi_134113369
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef blanket het volgende:
We waren om 11:00 uur allemaal al klaar...ben nog nooit zo vroeg thuis geweest. Hoe was het bij jullie?
Nog nooit zo vroeg? :o

Ik was al om kwart voor 10 thuis..
  dinsdag 10 december 2013 @ 13:06:13 #161
264694 blanket
its human nature
pi_134113567
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:00 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Nog nooit zo vroeg? :o

Ik was al om kwart voor 10 thuis..
Nee nog nooit hahaha
pi_134113985
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef blanket het volgende:
Hier was de voorbereiding om 10.15 klaar. Ik was om 11.30 thuis, want ik moet nog 35 km. rijden.
"Everybody lies..."
House M.D.
  dinsdag 10 december 2013 @ 13:36:10 #163
264694 blanket
its human nature
pi_134114407
Ik zit meestal bij groep die om 12:15 uur pas klaar is dus ja..ach vind niet erg. Hoe meer uurtjes hoe beter :D
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 december 2013 @ 14:45:57 #164
Maffe Fries
pi_134116382
Was een heerlijk weertje vandaag voor de collega's buiten :Y
pi_134117924
quote:
Ik heb hem vanmiddag nog in een ander topic gezien.
pi_134119647
Ik had veel post qua volume (Heel veel vakantieboeken van Vacansoleil) en ook nog wel aardig wat HAH (een of andere vuurwerkfolder erbij). Gelukkig was het heerlijk weer, dus was het niet zo erg om wat langer te werken.
pi_134119662
Verder mijn kerstcadeau al binnen! Zaterdag die boekenbon besteld, gelijk over de mail gekregen, zondag twee boeken uitgezocht en vandaag al ontvangen. Prima service ^O^
pi_134120928
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:38 schreef asabeta1 het volgende:

[..]

Ik heb hem vanmiddag nog in een ander topic gezien.
Jammer dat hij hier nooit meer komt!

Ik heb mijn cadeau van ook al binnen. De snijplankjes. Ben ik goed tevreden over!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_134120941
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:12 schreef Deezertje het volgende:
Mogen ze voltijdwerkers wel verplichten op zaterdag te werken voortaan? Volgens mij was het volgens hun CAO om de zaterdag en dan een maandag vrij.
Het is geen officieel verplichten he, want ze krijgen een gesprek en mogen dan aangeven of ze akkoord gaan, Echter, als je niet akkoord gaat is de volgende vraag natuurlijk wel meteen "en hoe denk je dan aan je 37 uur te komen?"
Bij ons was het nu al zo: 3 zaterdagen werken, 1 zaterdag vrij, ook al staat er in de cao wat anders. En iedereen weet natuurlijk, hoe meer minuren er op een kantoor zijn, hoe meer mensen er ook uit zullen gaan vliegen in de volgende ontslagronde.
pi_134121033
Zo....lekker weer....
alleen nog misselijk van de medicijnen.
en vanmorgen een hele stomme inschattingsfout begaan, maar ik heb het tijdig kunnen herstellen gelukkig.
pi_134121040
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Het is geen officieel verplichten he, want ze krijgen een gesprek en mogen dan aangeven of ze akkoord gaan, Echter, als je niet akkoord gaat is de volgende vraag natuurlijk wel meteen "en hoe denk je dan aan je 37 uur te komen?"
Bij ons was het nu al zo: 3 zaterdagen werken, 1 zaterdag vrij, ook al staat er in de cao wat anders. En iedereen weet natuurlijk, hoe meer minuren er op een kantoor zijn, hoe meer mensen er ook uit zullen gaan vliegen in de volgende ontslagronde.
Ja, daarom echt vrijwillig is het niet. Wordt je volgende ontslagronde gewoon 'overcompleet' verklaard.
Lees net dat als je wilt dat zondag je rouwpost wordt opgehaald, je naar een speciaal nummer moet bellen opgehaald moet bellen, vanaf maandag in 2014. Hoop dat alles goed gaat, maar heb zo'n voorgevoel dat dat soms nog flink fout gaat (chauffeur weet van niks etc.). Ook benieuwd hoe ze gaan rondrijden voor drie brieven in heel de gemeente, alleen rouw- en medische post dus.
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:15:42 #172
342418 VKV
Plausibel
pi_134121291
Heb ook m'n kerstpakket al binnen, zondag besteld. Verrassingspakket gekozen, heel tevreden over eigenlijk (had ik niet verwacht :P ).
pi_134121540
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef VKV het volgende:
Heb ook m'n kerstpakket al binnen, zondag besteld. Verrassingspakket gekozen, heel tevreden over eigenlijk (had ik niet verwacht :P ).
En wat zit er in? *O*
pi_134121719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Jammer dat hij hier nooit meer komt!

Ik heb mijn cadeau van ook al binnen. De snijplankjes. Ben ik goed tevreden over!
dat is rap
pi_134121748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

het is jammer dat er niet meer overleg gepleegd is,die maandag kan iedereen gestolen worden lijkt me,een zaterdag daar heb je wat aan incluis een zondag(wanneer je voorheen altijd vrij was)
pi_134121766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:12 schreef Deezertje het volgende:
Volgens de huidige CAO mag dat niet nee. Je mag er wel zelf voor kiezen om meer zaterdagen te werken dan de verplichte 26 per jaar.

In een eventuele nieuwe CAO (waar we volgens de bonden voorlopig niet op hoeven rekenen ivm complexiteit van de materie) verwacht ik wel dat het aantal verplichte zaterdagen omhoog zal gaan.
pi_134121778
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:58 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik heb geen idee...al tijdje niet gezien. Hoop dat alles goed is.
zal hij niet weg zijn bij de post?
pi_134121790
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:31 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

zal hij niet weg zijn bij de post?
Ik hoop het voor hem :)
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:35:42 #179
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_134121885
Hij had toch net een contractverlenging gehad. Dat zal wel niet, misschien heeft ie bedacht dat ie z'n vrijetijd liever anders besteed. Z'n recht natuurlijk.

Overigens het was hier redelijk druk. Tas meer dan normaal. Maar weet iemand hoe het er morgen voor staat? Gaan er net als vorig jaar weer zo veel mogelijk kerstkaarten mee op woensdag en vrijdag?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_134121949
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:35 schreef V__L_N het volgende:
Hij had toch net een contractverlenging gehad. Dat zal wel niet, misschien heeft ie bedacht dat ie z'n vrijetijd liever anders besteed. Z'n recht natuurlijk.

Overigens het was hier redelijk druk. Tas meer dan normaal. Maar weet iemand hoe het er morgen voor staat? Gaan er net als vorig jaar weer zo veel mogelijk kerstkaarten mee op woensdag en vrijdag?
Vond het sinds tijden een acceptabele werkdag,goede hah,makkelijk mee te nemen,
alleen de kerstkaarten lijken me minder dan anders.
pi_134122021
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef VKV het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:23 schreef asabeta1 het volgende:

[..]

En wat zit er in? *O*
Ben ook wel benieuwd wat er in zit :P en ook of alles bij elkaar ¤25 waard is :P
pi_134122526
Vandaag weer een stukje teamcoaching op zijn best gezien: twee tc's die stonden te brainstormen over een paar open gevallen wijken. Eentje stond me toch te vitten, hij was boos dat 'iedereen maar allemaal steeds naar de tandarts en de dokter moest'. "Dan brengt ze toch die bestelling weg ná dat ze naar de tandarts is geweest?! :( ".

Nou ken ik de details niet over de aard van het tandartsbezoek en hoe groot of klein de wijk is maar aan het commentaar van de TC te horen hij ook niet. Die vond dat die wijk maar weg gebracht moest worden door betreffende bezorger.

Vorige week gaf een collega van mij aan dat ze volgende week vrijdag voor onderzoek naar het ziekenhuis moet. Ze heeft hoge bloeddruk en bij eerder onderzoek is aan het licht gekomen dat er 'iets' niet helemaal goed is met haar hart. Serieuze zaak dus waarvan je mag verwachten dat je werkgever er begrip voor heeft toch?

Hoe anders was de praktijk, blijkbaar hadden al meerdere voorbereiders met (hele) kleine contractjes gezegd dat ze niet heel de week extra konden komen. TC begon het dus benauwd te krijgen met de planning en dat resulteerde in een klaagzang tegenover de collega die voor haar hart naar het ziekenhuis moest. "Waar zijn jullie mee bezig? Het is kerstperiode!". :')

Wat denkt zo'n vent dan op zo'n moment? Dat je zegt:"Oh ok hoor, ga ik met mijn hoge bloeddruk gewoon eventjes vol aan de bak tijdens de drukste periode van het jaar en stel ik mijn onderzoek wel uit tot 2014, schikt half januari?". 8)7

Tandartsbezoek en doktersbezoek horen er nou eenmaal gewoon bij. Moet je soms verlof gaan vragen voor dat soort zaken?
pi_134122726
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 05:04 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ben je dronken ofzo? Dat heb je gisterenochtend ook al gemeld. :P
quote:
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_134122842
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, daarom echt vrijwillig is het niet. Wordt je volgende ontslagronde gewoon 'overcompleet' verklaard.
Lees net dat als je wilt dat zondag je rouwpost wordt opgehaald, je naar een speciaal nummer moet bellen opgehaald moet bellen, vanaf maandag in 2014. Hoop dat alles goed gaat, maar heb zo'n voorgevoel dat dat soms nog flink fout gaat (chauffeur weet van niks etc.). Ook benieuwd hoe ze gaan rondrijden voor drie brieven in heel de gemeente, alleen rouw- en medische post dus.
Dan nog is het goedkoper dan eerst. En per stad / dorp heb je al gauw een paar rouwbrieven en medische post, dus voor een compleet vbg toch al enkele tientallen brieven.

Die dienst zou ik wel willen rijden, lekker rustig, maar toch veel uren maken.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:14:28 #185
342418 VKV
Plausibel
pi_134123021
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

[..]

Ben ook wel benieuwd wat er in zit :P en ook of alles bij elkaar ¤25 waard is :P
Zie de spoiler voor de inhoud van het verrassingspakket ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134123322
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:30 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

het is jammer dat er niet meer overleg gepleegd is,die maandag kan iedereen gestolen worden lijkt me,een zaterdag daar heb je wat aan incluis een zondag(wanneer je voorheen altijd vrij was)
Maar wat had er overlegd moeten worden dan? De maandag ging eraf, dan is de enige optie zo'n beetje om vrijwel iedere zaterdag te werken als je aan 37 uur moet komen
pi_134123474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:35 schreef V__L_N het volgende:

Het is wel de bedoeling dat kerstkaarten vooral op woensdag en vrijdag meegaan. Maar ik kan me nog van vorig jaar herinneren dat er helemaal geen verschil in zat qua dagen, op piekdagen zaten er net zoveel kaarten tussen als op daldagen.
Overigens geloof ik dat ze pas volgende week echt wat kerstkaarten gaan verwachten, we hebben hier morgen en vrijdag in ieder geval nog een normale daldag-bezetting
pi_134123672
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:57 schreef lololo het volgende:
Vandaag weer een stukje teamcoaching op zijn best gezien: twee tc's die stonden te brainstormen over een paar open gevallen wijken. Eentje stond me toch te vitten, hij was boos dat 'iedereen maar allemaal steeds naar de tandarts en de dokter moest'. "Dan brengt ze toch die bestelling weg ná dat ze naar de tandarts is geweest?! :( ".

Nou ken ik de details niet over de aard van het tandartsbezoek en hoe groot of klein de wijk is maar aan het commentaar van de TC te horen hij ook niet. Die vond dat die wijk maar weg gebracht moest worden door betreffende bezorger.

Vorige week gaf een collega van mij aan dat ze volgende week vrijdag voor onderzoek naar het ziekenhuis moet. Ze heeft hoge bloeddruk en bij eerder onderzoek is aan het licht gekomen dat er 'iets' niet helemaal goed is met haar hart. Serieuze zaak dus waarvan je mag verwachten dat je werkgever er begrip voor heeft toch?

Hoe anders was de praktijk, blijkbaar hadden al meerdere voorbereiders met (hele) kleine contractjes gezegd dat ze niet heel de week extra konden komen. TC begon het dus benauwd te krijgen met de planning en dat resulteerde in een klaagzang tegenover de collega die voor haar hart naar het ziekenhuis moest. "Waar zijn jullie mee bezig? Het is kerstperiode!". :')

Wat denkt zo'n vent dan op zo'n moment? Dat je zegt:"Oh ok hoor, ga ik met mijn hoge bloeddruk gewoon eventjes vol aan de bak tijdens de drukste periode van het jaar en stel ik mijn onderzoek wel uit tot 2014, schikt half januari?". 8)7

Tandartsbezoek en doktersbezoek horen er nou eenmaal gewoon bij. Moet je soms verlof gaan vragen voor dat soort zaken?
sommige "collega's " hebben echt een egocentrische instelling,terwijl je met dealen een heel eind verder komt.
pi_134124077
Hoe lang moet je eigenlijk in dienst zijn voordat je een kerstpakket krijgt? Ik heb nog steeds geen brief gehad en ik heb toch al 2 keer loon ontvangen (ben dus ergens in oktober begonnen).
pi_134124291
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef Patoshik het volgende:
Hoe lang moet je eigenlijk in dienst zijn voordat je een kerstpakket krijgt? Ik heb nog steeds geen brief gehad en ik heb toch al 2 keer loon ontvangen (ben dus ergens in oktober begonnen).
Dat is te kort, kan me herinneren van vorig jaar dat je een half jaar in dienst moest zijn of zo voordat je iets kreeg.
pi_134124317
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef Patoshik het volgende:
Toen ik vorig jaar in juli begonnen was kreeg ik niks voor kerst.. Zou met mijn contract te maken hebben gehad (2x 3 maanden) maar had rond kerst al een jaarcontract toen..

Maar mensen die nu ná juli begonnen zijn bij ons hadden dus wel al wat binnen.. Lijkt wel random te gaan :')
pi_134124387
Aha oke! Duidelijk! :) Geen kerstpakket dus voor mij.
pi_134124400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Timmos het volgende:

[..]

Toen ik vorig jaar in juli begonnen was kreeg ik niks voor kerst.. Zou met mijn contract te maken hebben gehad (2x 3 maanden) maar had rond kerst al een jaarcontract toen..

Maar mensen die nu ná juli begonnen zijn bij ons hadden dus wel al wat binnen.. Lijkt wel random te gaan :')
Ik meen me vaag te herinneren dat mensen met een tijdelijke hulpkracht contract sowieso niks kregen, en die maanden telden ook niet mee, weet niet of jij dat toen had, maar dan zou dat de verklaring kunnen zijn. Dus mensen die al 2 thk contracten van 3 maanden hadden gehad en daarna een contract van een jaar hadden gekregen of zo, die kregen pas een kerstpakket als ze 6 (of 3, dat weet ik niet meer) maanden hadden gewerkt van dat nieuwe jaarcontract, werkte je er dus al bijna een jaar, kreeg je nog steeds niks :')
pi_134125184
Zo ik ben weer compleet boven water.
Ik had mij vrijdag ziek gemeld, ivm de pijn aan mijn been, en de medicatie die ik smiddags daarvoor kreeg. De medicatie is nogal heftig, en ik blijf er behoorlijk misselijk en akelig van.
Maar ja de pijn is nu op dit moment minder dan eerst.

Vanmorgen schatte ik met de auto een bocht verkeerd in....ik reed bijna tegen de vangrail aan(ben toch blij dat om 5 uur/kwart over 5 er niet veel mensen op de weg zijn)
Ben mij rot geschrokken....voel me nog steeds erg dom.
pi_134125395
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:37 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

sommige "collega's " hebben echt een egocentrische instelling,terwijl je met dealen een heel eind verder komt.
Oh, je hebt er altijd wel een stel tussen die totaal niet meedenken of flexibel willen zijn maar kom op zeg, iemand met een potentiële hartkwaal verwijten gaan maken dat ze dat onderzoek zo snel mogelijk gedaan wil hebben :') .

Na een periodieke controle bij de tandarts van een half uur je ronde van anderhalf uur gaan doen is redelijk, als je daar echter anderhalf uur gemarteld bent en dan om 3 uur nog je ronde moet gaan doen van 3,5 uur met je slap hangende kwijlbek, niet zo redelijk...

Mensen met contracten van 6 uur het kwalijk nemen dat ze geen 10 uur willen werken in de drukste periode van het jaar: redelijk. Mensen met een contract van 6 uur het kwalijk nemen dat ze geen 30 uur willen werken: niet redelijk.
pi_134125596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:57 schreef lololo het volgende:

Ik kijk nergens meer van op. Ik kan me een TC herinneren die een paar dagen na een chemokuur van een postbezorger opbelde om te informeren of íe volgende week weer aan het werk kon. :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_134126301
Nog meer HAH vanaf volgende maand: http://www.distrifood.nl/(...)aandfolder-1424547W/
Leuk als je dus naast de Jumbo ook nog een C1000 hebt (hier dus!) :(
pi_134126545
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Nog meer HAH vanaf volgende maand: http://www.distrifood.nl/(...)aandfolder-1424547W/
O, fijn! Ik heb ook een Jumbo in de buurt (2 zelfs).
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 december 2013 @ 19:55:43 #199
Maffe Fries
pi_134126669
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Deezertje het volgende:
laat maar komen die folder. Het andere dingetje zit hier bij een pakket folders, maar heb m liever bij ons, omdat het toch meer mensen aan het werk kan houden
pi_134126755
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

laat maar komen die folder. Het andere dingetje zit hier bij een pakket folders, maar heb m liever bij ons, omdat het toch meer mensen aan het werk kan houden
Had vorige week die kerstfolder van Jumbo in het folderpakket gezien van VSP, AH kerstfolder x2 + extra folder in een folder, blij dat wij die niet hadden :) Maar deze maandelijkse folder zal wel niet zo dik worden, hopelijk wel een leuk formaatje, want tot nu toe zijn zowel de C1000 als Jumbo vaak heel creatief in gekke formaten voor folders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')