Ik heb geen idee...al tijdje niet gezien. Hoop dat alles goed is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef V__L_N het volgende:
Wat is er eigenlijk met dudor gebeurd?
Nog nooit zo vroeg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef blanket het volgende:
We waren om 11:00 uur allemaal al klaar...ben nog nooit zo vroeg thuis geweest. Hoe was het bij jullie?
Nee nog nooit hahahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:00 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Nog nooit zo vroeg?![]()
Ik was al om kwart voor 10 thuis..
Hier was de voorbereiding om 10.15 klaar. Ik was om 11.30 thuis, want ik moet nog 35 km. rijden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef blanket het volgende:
We waren om 11:00 uur allemaal al klaar...ben nog nooit zo vroeg thuis geweest. Hoe was het bij jullie?
Ik heb hem vanmiddag nog in een ander topic gezien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef V__L_N het volgende:
Wat is er eigenlijk met dudor gebeurd?
Jammer dat hij hier nooit meer komt!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:38 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag nog in een ander topic gezien.
Het is geen officieel verplichten he, want ze krijgen een gesprek en mogen dan aangeven of ze akkoord gaan, Echter, als je niet akkoord gaat is de volgende vraag natuurlijk wel meteen "en hoe denk je dan aan je 37 uur te komen?"quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:12 schreef Deezertje het volgende:
Mogen ze voltijdwerkers wel verplichten op zaterdag te werken voortaan? Volgens mij was het volgens hun CAO om de zaterdag en dan een maandag vrij.
Ja, daarom echt vrijwillig is het niet. Wordt je volgende ontslagronde gewoon 'overcompleet' verklaard.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het is geen officieel verplichten he, want ze krijgen een gesprek en mogen dan aangeven of ze akkoord gaan, Echter, als je niet akkoord gaat is de volgende vraag natuurlijk wel meteen "en hoe denk je dan aan je 37 uur te komen?"
Bij ons was het nu al zo: 3 zaterdagen werken, 1 zaterdag vrij, ook al staat er in de cao wat anders. En iedereen weet natuurlijk, hoe meer minuren er op een kantoor zijn, hoe meer mensen er ook uit zullen gaan vliegen in de volgende ontslagronde.
En wat zit er in?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef VKV het volgende:
Heb ook m'n kerstpakket al binnen, zondag besteld. Verrassingspakket gekozen, heel tevreden over eigenlijk (had ik niet verwacht).
dat is rapquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Jammer dat hij hier nooit meer komt!
Ik heb mijn cadeau van ook al binnen. De snijplankjes. Ben ik goed tevreden over!
het is jammer dat er niet meer overleg gepleegd is,die maandag kan iedereen gestolen worden lijkt me,een zaterdag daar heb je wat aan incluis een zondag(wanneer je voorheen altijd vrij was)quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het is geen officieel verplichten he, want ze krijgen een gesprek en mogen dan aangeven of ze akkoord gaan, Echter, als je niet akkoord gaat is de volgende vraag natuurlijk wel meteen "en hoe denk je dan aan je 37 uur te komen?"
Bij ons was het nu al zo: 3 zaterdagen werken, 1 zaterdag vrij, ook al staat er in de cao wat anders. En iedereen weet natuurlijk, hoe meer minuren er op een kantoor zijn, hoe meer mensen er ook uit zullen gaan vliegen in de volgende ontslagronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |