SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarop kijk je Arsenal dan ?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:32 schreef alors het volgende:
Okay ik geloof het wel, ik ga naar United schakelen voor leedvermaak
Giggsy moet en zal die 100 wedstrijden spelen, ook al kan hij het niet meer bijbenen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Giggs een hele wedstrijd laten spelen..
Is die Schot soms een halve gek ?
Zie het wel zo zijn dat Giggs daar de baas is ipv die Schotquote:Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Giggsy moet en zal die 100 wedstrijden spelen, ook al kan hij het niet meer bijbenen.
Ja volgens mij is het ook de bedoeling dat Giggs daar trainer wordt uiteindelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie het wel zo zijn dat Giggs daar de baas is ipv die Schot
Is die al. Moyes is Michel Jansenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het ook de bedoeling dat Giggs daar trainer wordt uiteindelijk
100 wedstrijden?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Giggsy moet en zal die 100 wedstrijden spelen, ook al kan hij het niet meer bijbenen.
Is niet te zien aan de selectie, maar hij is gewoon een beperkte trainer, je dacht toch niet dat SAF een goeie opvolger zou uitkiezenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Tyfus United , waarom hebben ze in godsnaam Moyez Carte blanche gegeven.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Rozzje het volgende:
Wat zijn de standen? Mn livestream ging uit na Arsenal - Hull
Ook belachelijk voor zo'n grote club om Ferguson blind te volgen. Een blinde kan nog wel zien dat Moyes geen top is.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet te zien aan de selectie, maar hij is gewoon een beperkte trainer, je dacht toch niet dat SAF een goeie opvolger zou uitkiezen
SAF vond ik de laatste jaren ook niets met de manier waarop hij spelers behandeldequote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet te zien aan de selectie, maar hij is gewoon een beperkte trainer, je dacht toch niet dat SAF een goeie opvolger zou uitkiezen
Altijd een hufter geweest maar wel één met resultatenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SAF vond ik de laatste jaren ook niets met de manier waarop hij spelers behandelde
In Nederland komt het altijd awkward over. In Engeland straalt het professionaliteit uit, terwijl de eredivisie echt wordt neergezet als een competitie voor kinderen. De mensen die de boel analyseren zijn clowns, in Engeland zijn het ervaringsdeskundigen. Bij Fox hangen ze er maar een beetje bij in willekeurige outfit, bij Motd strak in pak.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook belachelijk voor zo'n grote club om Ferguson blind te volgen. Een blinde kan nog wel zien dat Moyes geen top is.
Moyesquote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd een hufter geweest maar wel één met resultaten
Jan-Joost is een pratende pop zonder inhoud, een gladjanus. Genee is inhoudelijk wel sterker hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Jan-Joost is typisch zo'n Genee figuur. Het wel leuk vinden, maar er niets vanaf weten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 03:21 schreef Nober het volgende:
Manchester United zal in de winterstop misschien wel spelers halen, zo niet dan zijn ze wel gek geworden.
[..]
[..]
Moyes
1x Community Shield 2013
Ferguson
-
1-0 voor Moyes, eens kijken hoe het er over 27 jaar voor staat.
twitter:MitchGordon1997 twitterde op woensdag 04-12-2013 om 20:36:03If Bendtner scores tonight I will toothpaste my Mums eyebrows whilst she's asleep reageer retweet
twitter:MitchGordon1997 twitterde op woensdag 04-12-2013 om 21:50:39AS PROMISED, FUCK YOU BENDTNER 😂😂😂😂😂 http://t.co/4a1PtS1PCD reageer retweet
Wat snap je niet? Ferguson pakte zijn eerste prijs in 1990 terwijl hij november 1986 trainer werd, Moyes heeft al een prijs gewonnen.quote:
Die prijs had Cocu ook nog gewonnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Ferguson pakte zijn eerste prijs in 1990 terwijl hij november 1986 trainer werd, Moyes heeft al een prijs gewonnen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:21 schreef F.Begbie het volgende:
twitter:MitchGordon1997 twitterde op woensdag 04-12-2013 om 20:36:03If Bendtner scores tonight I will toothpaste my Mums eyebrows whilst she's asleep reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:MitchGordon1997 twitterde op woensdag 04-12-2013 om 21:50:39AS PROMISED, FUCK YOU BENDTNER 😂😂😂😂😂 http://t.co/4a1PtS1PCD reageer retweet
.
Wel wat ja, maar Genee weet ook vrij weinig.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jan-Joost is een pratende pop zonder inhoud, een gladjanus. Genee is inhoudelijk wel sterker hoor.
Op die manier word je toch gewoon wakker?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:21 schreef F.Begbie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MitchGordon1997 twitterde op woensdag 04-12-2013 om 21:50:39AS PROMISED, FUCK YOU BENDTNER 😂😂😂😂😂 http://t.co/4a1PtS1PCD reageer retweet
.
Genee leest zich wel goed in. Jan Joost denkt dat hij het met dom lullen alleen ook wel haalt. Wat op zich ook zou kloppen als zijn 'gasten' inhoudelijk sterk waren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel wat ja, maar Genee weet ook vrij weinig.
En Toine weet van niks en ziet wel wat er op de autocue voorbij komt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee leest zich wel goed in. Jan Joost denkt dat hij het met dom lullen alleen ook wel haalt. Wat op zich ook zou kloppen als zijn 'gasten' inhoudelijk sterk waren.
Ik ook. Prima vrijheidsstrijder/verzoener, slecht politicus.quote:
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee leest zich wel goed in. Jan Joost denkt dat hij het met dom lullen alleen ook wel haalt. Wat op zich ook zou kloppen als zijn 'gasten' inhoudelijk sterk waren.
Nog een paar Felliani's kopen voor 27,5 miljoen PONDquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
#Exitbert
Moyes wil gewoon nieuwe spelers, that's all.
Fellainiquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:11 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Nog een paar Felliani's kopen voor 27,5 miljoen POND
1-1 van Persiequote:Op zaterdag 7 december 2013 15:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Grijze van Persie heeft het ook niet vandaag.
Onvoorstelbaar dat de leiding van Man. Utd nog met de transfer van Felliani heeft ingestemd ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:11 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Nog een paar Felliani's kopen voor 27,5 miljoen POND
Mwa, geen slechte speler alleen niet wat United nodig had... dus eigenlijk heb je gelijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat de leiding van Man. Utd nog met de transfer van Felliani heeft ingestemd ook.
Als je je geld toch in een bodemloze put wil gooien geeft het dan aan een goed doel (aan mij bv).
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:28 schreef Pedroso het volgende:
Ah, ze zenden zometeen Liverpool tegen West Ham uit op Fox zie ik. Mooi Jarvis weer in actie te zien.
Met dode spelmomenten heb je wat aan 'm maar bij een topclub moet je ook een beetje kunnen voetballen en niet het spel vertragen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:28 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mwa, geen slechte speler alleen niet wat United nodig had... dus eigenlijk heb je gelijk
Jaren 80quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:30 schreef Blistering het volgende:
Ferguson deed 't ook slecht in het begin. Lijkt me niet dat ze Moyes ontslaan.
Had Ferguson ook het geld wat Moyes heeft om te investeren?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:30 schreef Blistering het volgende:
Ferguson deed 't ook slecht in het begin. Lijkt me niet dat ze Moyes ontslaan.
Hoewel het Moyes zijn eigen schuld is is enkel Fellaini gehaald toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Had Ferguson ook het geld wat Moyes heeft om te investeren?
Het sloeg ook he-le-maal nergens op. Eerst bieden op Fabregas en dan Thiago (Bayern) maar die kwamen niet dus dan op de laatste dag als paniekaankoop met hem aan komen kakken. Die als voetballers totaal niet te vergelijken zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:28 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mwa, geen slechte speler alleen niet wat United nodig had... dus eigenlijk heb je gelijk
Niet echt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Man United en PSV hebben hetzelfde probleem.
Een trainer zonder uitstraling?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Man United en PSV hebben hetzelfde probleem.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Middlesb en PSV hebben hetzelfde probleem.
Heeft voorlopig al wel een prijs meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Ook lekker voor v.Persie. Verlaat ie Arsenal om voor de prijzen te voetballen bij United en dan krijg je dit. Arsenal gaat nu naar de top toe en United wordt alleen maar slechter.
Dat is waar. Maar goed, dan nog. Zou die man nog even de tijd geven, sowieso de winter transferperiode afwachten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Had Ferguson ook het geld wat Moyes heeft om te investeren?
Zelfde geld voor flop Nasri.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Ook lekker voor v.Persie. Verlaat ie Arsenal om voor de prijzen te voetballen bij United en dan krijg je dit. Arsenal gaat nu naar de top toe en United wordt alleen maar slechter.
Ze denken zeker dat ze daardoor het Ajax niveau bereiken.quote:
Klopt, vorig jaar was het nog wel wat (alhoewel het wel voornamelijk om v.Persie en Rooney draaide). Nu loopt er veel teveel middelmaat in en dat vinden ze blijkbaar prima daar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:35 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Heeft voorlopig al wel een prijs meer natuurlijk.
Dat is niet de vergelijking.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Met het verschil dat Van Persie het laatste seizoen het grote verschil maakte
15 punten achter Arsenal straks? Moet je nagaan als hij was gebleven, was hij en eeuwigw held en dit jaar kampioen. (Maar ja, als he)quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Als dood lijk van Baantjer deed hij het beter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:38 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Henk Spaan is een uit het gekkenhuis ontsnapte professor.
En Lambiek was daar zijn patiënt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:38 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Henk Spaan is een uit het gekkenhuis ontsnapte professor.
Wel eens een levend lijk gezien ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dood lijk van Baantjer deed hij het beter.
Lambiek.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel eens een levend lijk gezien ?
Leo Driessen houdt het ook lang vol.quote:
Lekker iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Man City kan dit jaar nog best kampioen worden. Moeten ze alleen wel uitwedstrijden gaan winnen.quote:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:44 schreef Pedroso het volgende:
[ afbeelding ]
Spaan in betere tijden.
Zeker als je kijkt wie er nog meer op hun verlanglijstje stondquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:42 schreef Cavaliers het volgende:
United heeft behoefte aan creativiteit. Fellaini halen en Özil laten lopen is wat dat betreft lachwekkend.
Özil wilde alleen naar een leuke club.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:42 schreef Cavaliers het volgende:
United heeft behoefte aan creativiteit. Fellaini halen en Özil laten lopen is wat dat betreft lachwekkend.
Arsenal had toen een complete off day. Als Man Utd in vorm was geweest was het weer 8-2 geworden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:47 schreef Blistering het volgende:
Het blijft overigens beschamend dat wij (Arsenal) verloren hebben daaro..
Zeker de Engelse coaches zijn tactisch gewoon erg matig. Ik zie een club als Tottenham dit seizoen nog wel trekken aan De Boer trouwens, die Portugees gaat het niet lang volhouden vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:50 schreef Syntix het volgende:
Toch is het schrijnend om te zien hoe weinig tactisch vernuft die coaches in Engeland hebbenFrank de Boer heeft in zijn linkerteen nog meer tactisch inzicht.
Door dit soort opmerking kom je zelf juist over als een idioot.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:05 schreef Aiciu het volgende:
Gaat FOX serieus Leyton Orient - Walsall uitzenden ipv Premierleague![]()
Het valt me nou pas op, wat een idioten.
8-2 valt wel mee. Veel Arsenal spelers waren er toen niet bij omdat ze ziek waren, en het leek alsof de spelers op het veld ook ziek waren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Arsenal had toen een complete off day. Als Man Utd in vorm was geweest was het weer 8-2 geworden.
Eigenlijk moet je ze vergelijken met de TD's in Nl. En de assistenten daar dan met de trainers hier.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:50 schreef Syntix het volgende:
Toch is het schrijnend om te zien hoe weinig tactisch vernuft die coaches in Engeland hebbenFrank de Boer heeft in zijn linkerteen nog meer tactisch inzicht.
Komt door PL, Buitenlandse zenders mogen max 1 wedstrijd per tijdstip uitzenden omdat pubeigenaren met schotel zo goedkoper voetbal konden voorschotelen..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:05 schreef Aiciu het volgende:
Gaat FOX serieus Leyton Orient - Walsall uitzenden ipv Premierleague![]()
Het valt me nou pas op, wat een idioten.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:14 schreef F.Begbie het volgende:
Ron de Rijk noemt Downing een 'elegante voetballer'.
Even mijn oren opblazen met dynamiet.
Denk ik ook jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:32 schreef sausagin het volgende:
[..]
Het gaat eerder om "FORMER united manager"
Mooi groot fantastischquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Op hetzelfde moment scoren Southampton en Stoke de 1-1 tegen respectievelijk Man City & Chelsea.
Insomnia zit zeker bij Southampton op de tribune.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Op hetzelfde moment scoren Southampton en Stoke de 1-1 tegen respectievelijk Man City & Chelsea.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit net weer? Hij begint wel extreem goed te worden
Laat maar. West Ham spelen ze tegen.
Wist niet dat Suarez een paardenstaart hadquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit net weer? Hij begint wel extreem goed te worden
Laat maar. West Ham spelen ze tegen.
Dit blijft niet bij 2-0 nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:20 schreef Syntix het volgende:
Liverpool is aan het spelen met West Ham
Zozo, en dat tegen een van de beste ploegen van Europa.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:20 schreef Syntix het volgende:
Liverpool is aan het spelen met West Ham
Sakhoquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:23 schreef Pedroso het volgende:
3 Eigen goals of wordt de 2e toch aan Skretel gegeven ?
Osvaldo die scoort, en dan nog op deze wijze. Dan is het reëler om uit te gaan van een explosieve haargroei bij Suarez.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Luis Suarez dames en heren.
Geen idee, ze zenden de training niet uit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:29 schreef Pedroso het volgende:
Come on, fucking running ! Zei de coach van Fulham dat nou ?
Fulham? :pquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:29 schreef Pedroso het volgende:
Come on, fucking running ! Zei de coach van Fulham dat nou ?
quote:
Liverpool moet top4 eindigenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:59 schreef sausagin het volgende:
Ik hoop echt dat Everton dit seizoen top 4 eindigt en City en United eruit vallen
Mwuahh Chelsea mag er wel uit flikkeren en doe maar Spurs dan ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:00 schreef sausagin het volgende:
[..]
Arsenal , Liverpool , Chelsea en Everton
Dan kunnen ze beter kijken naar Spanje en gewoon van 16 t/m 22 gaan spelen zodat ze meer kunnen uitzenden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Komt door PL, Buitenlandse zenders mogen max 1 wedstrijd per tijdstip uitzenden omdat pubeigenaren met schotel zo goedkoper voetbal konden voorschotelen..
Ja fuuu ik denk dat elke dag, wat zonde hequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:06 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Van Persie had beter bij Arsenal kunnen blijven.
Een kopper par excellence, die Chadli!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:10 schreef BWolf het volgende:
Wat is die Westerman een ontzettende mongool zeg met z'n open deuren en belachelijke observaties bij Sunderland-Tottenham Hotspur
Mijn haat naar die man is niet in 1 reactie te beschrijven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja fuuu ik denk dat elke dag, wat zonde he![]()
Het gerucht gaat dat hij een transferverzoek heeft ingediend.
grow up.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:21 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Mijn haat naar die man is niet in 1 reactie te beschrijven.
Ik vind hem een fantastische voetballer, mijn persoonlijke favoriet al sinds het begin. Maar blij zijn als hij scoort kan ik alleen nog maar bij het NL elftalquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:21 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Mijn haat naar die man is niet in 1 reactie te beschrijven.
Klopt, hij had naar Juventus of Real Madrid moeten gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem een fantastische voetballer, mijn persoonlijke favoriet al sinds het begin. Maar blij zijn als hij scoort kan ik alleen nog maar bij het NL elftalDat hij nou uitgerekend naar die schijtclub moest gaan
Hij zei ook dat hij van Persie niet durfde te wisselen omdat hij bang was dat er boze reacties op zouden komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:41 schreef alors het volgende:
David Moyes: Manchester United can still win Premier League title
Ook op zijn mobieltje te spelen zeker. Ja, de teamspirit bij ManU is behoorlijk hoog.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:41 schreef sausagin het volgende:
[..]
Zat naast Fellaini in de tribune
Ja hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij van Persie niet durfde te wisselen omdat hij bang was dat er boze reacties op zouden komen.![]()
Wat Moyes en zijn beleid allemaal met mensen doet.quote:
Hij zou vervolgd moeten worden.quote:Op zondag 8 december 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat Moyes en zijn beleid allemaal met mensen doet.
Hij zou een standbeeld moeten krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
COYGquote:Op zondag 8 december 2013 16:20 schreef alors het volgende:
LINE-UPS - Arsenal v Everton (1600 GMT)
Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Ozil, Cazorla, Giroud. Subs: Vermaelen, Walcott, Monreal, Fabianski, Bendtner, Flamini, Rosicky.
Everton: Howard, Coleman, Jagielka, Distin, Oviedo, McCarthy, Barry, Mirallas, Barkley, Pienaar, Lukaku. Subs: Robles, Heitinga, Jelavic, Naismith, Osman, Stones, Deulofeu.
Referee: Howard Webb (South Yorkshire)
Wat doen ze daar toch?quote:The Japan international was withdrawn after an hour of the Red Devils' 1-0 loss to Everton on Wednesday and, after going home that evening, was later taken to hospital after feeling unwell.
Moyes explained that Kagawa "ate too much" and reasoned that he preferred not to risk him against the Magpies.
"Shinji was very sick after the [Everton] game and he did a bit of training on Friday but he was low," the Scot told the press.
Dat is wel een minpuntje aan de wedstrijd inderdaad.quote:
Beetje jammer dat het ten koste van Villa moest gaan. Die konden nota bene gelijk komen met United.quote:Op zondag 8 december 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
Fulham heeft na lange tijd ook weer eens gewonnen
Ze speelden prima.quote:Op zondag 8 december 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
Het Meulensteen effectquote:Op zondag 8 december 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een paarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja maar je kan niet veel spelers rust geven.quote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
Een keer extra vernederen, niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |