SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarop kijk je Arsenal dan ?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:32 schreef alors het volgende:
Okay ik geloof het wel, ik ga naar United schakelen voor leedvermaak
Giggsy moet en zal die 100 wedstrijden spelen, ook al kan hij het niet meer bijbenen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Giggs een hele wedstrijd laten spelen..
Is die Schot soms een halve gek ?
Zie het wel zo zijn dat Giggs daar de baas is ipv die Schotquote:Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Giggsy moet en zal die 100 wedstrijden spelen, ook al kan hij het niet meer bijbenen.
Ja volgens mij is het ook de bedoeling dat Giggs daar trainer wordt uiteindelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie het wel zo zijn dat Giggs daar de baas is ipv die Schot
Is die al. Moyes is Michel Jansenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het ook de bedoeling dat Giggs daar trainer wordt uiteindelijk
100 wedstrijden?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Giggsy moet en zal die 100 wedstrijden spelen, ook al kan hij het niet meer bijbenen.
Is niet te zien aan de selectie, maar hij is gewoon een beperkte trainer, je dacht toch niet dat SAF een goeie opvolger zou uitkiezenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Tyfus United , waarom hebben ze in godsnaam Moyez Carte blanche gegeven.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Rozzje het volgende:
Wat zijn de standen? Mn livestream ging uit na Arsenal - Hull
Ook belachelijk voor zo'n grote club om Ferguson blind te volgen. Een blinde kan nog wel zien dat Moyes geen top is.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet te zien aan de selectie, maar hij is gewoon een beperkte trainer, je dacht toch niet dat SAF een goeie opvolger zou uitkiezen
SAF vond ik de laatste jaren ook niets met de manier waarop hij spelers behandeldequote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet te zien aan de selectie, maar hij is gewoon een beperkte trainer, je dacht toch niet dat SAF een goeie opvolger zou uitkiezen
Altijd een hufter geweest maar wel één met resultatenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SAF vond ik de laatste jaren ook niets met de manier waarop hij spelers behandelde
In Nederland komt het altijd awkward over. In Engeland straalt het professionaliteit uit, terwijl de eredivisie echt wordt neergezet als een competitie voor kinderen. De mensen die de boel analyseren zijn clowns, in Engeland zijn het ervaringsdeskundigen. Bij Fox hangen ze er maar een beetje bij in willekeurige outfit, bij Motd strak in pak.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook belachelijk voor zo'n grote club om Ferguson blind te volgen. Een blinde kan nog wel zien dat Moyes geen top is.
Moyesquote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd een hufter geweest maar wel één met resultaten
Jan-Joost is een pratende pop zonder inhoud, een gladjanus. Genee is inhoudelijk wel sterker hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Jan-Joost is typisch zo'n Genee figuur. Het wel leuk vinden, maar er niets vanaf weten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 03:21 schreef Nober het volgende:
Manchester United zal in de winterstop misschien wel spelers halen, zo niet dan zijn ze wel gek geworden.
[..]
[..]
Moyes
1x Community Shield 2013
Ferguson
-
1-0 voor Moyes, eens kijken hoe het er over 27 jaar voor staat.
twitter:MitchGordon1997 twitterde op woensdag 04-12-2013 om 20:36:03If Bendtner scores tonight I will toothpaste my Mums eyebrows whilst she's asleep reageer retweet
twitter:MitchGordon1997 twitterde op woensdag 04-12-2013 om 21:50:39AS PROMISED, FUCK YOU BENDTNER 😂😂😂😂😂 http://t.co/4a1PtS1PCD reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |