abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 december 2013 @ 02:06:51 #276
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133932938
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik probeer dat artikel wat ik las over het gebruik van ziektes in de Nederlandse taal maar eens in de praktijk te brengen.

Je moet als mens alles wat je leest proberen in je op te nemen en op je eigen wijze tot uiting te laten komen.
Wat een syfilis artikel was dat stukje.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Er zijn mensen welke ze een sekte durven te noemen terwijl ze enkel gods wil uitdragen. Het is hun schuld toch niet dat ze zondaars in de groep hebben gegrepen door Satan hemzelf.

Louis Theroux heeft dit gelukkig kunnen aantonen in zijn documentaire, hun naam is toen eindelijk gezuiverd
Mooie aflevering was dat :D Die lui zitten ook op twitter, daar hebben ze ook over alles en iedereen ruzie.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_133932940
Als ik ooit met een Littlerabbit imitatie het land door moet ga ik het betrekkelijk voornaamwoord 'die' vaak vervangen voor het veel te formele 'welke'.
  donderdag 5 december 2013 @ 02:08:58 #278
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133932951
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik ooit met een Littlerabbit imitatie het land door moet ga ik het betrekkelijk voornaamwoord 'die' vaak vervangen voor het veel te formele 'welke'.
Misschien heb je hier wel de sleutel ontdekt tot het hogerop komen op Fok! Hij heeft hier wel de macht om zelf aan te kondigen dat hij moddereter wordt.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
pi_133932953
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind "die" lelijk en als halve analfabeet zijnde maakt het dan nog weinig meer uit.
pi_133932958
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik vind "die" lelijk en als halve analfabeet zijnde maakt het dan nog weinig meer uit.
Het OnzeTaal genootschap draait zich nu om in haar graf.

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/betrekkelijk-voornaamwoord
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/welke-die
pi_133932966
quote:
Ik ontkende het ook nergens. Ik stel enkel dat ik het niet mooi vind. Eenzelfde gevoel heb ik met "als... zijnde".

Al is dat wel echt fout daar waar je het eerste nog als eigen opvatting zou kunnen zien (Soms dan)

Edit: En als je dat niet begrijp dan is je moeder een hoer.
pi_133932974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ontkende het ook nergens. Ik stel enkel dat ik het niet mooi vind. Eenzelfde gevoel heb ik met "als... zijnde".

Al is dat wel echt fout daar waar je het eerste nog als eigen opvatting zou kunnen zien (Soms dan)
Net als de FOK! TT's in de trant van "Waar we..."

en heel vaak wordt dan een stelling geponeerd waarop onmogelijk een algemene consensus over is.
pi_133932978
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Edit: En als je dat niet begrijp dan is je moeder een hoer.
Jongeman, we zijn hier niet op de Frontpage.
  donderdag 5 december 2013 @ 02:14:15 #284
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133932980
quote:
Als Ajaxsupporter neem ik natuurijk Johan Cruijff als uitgangspunt voor alles, daarom heb ik weinig moeite met wat afwijkend gebruik van voornaamwoorden.
pi_133932982
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Net als de FOK! TT's in de trant van "Waar we..."

en heel vaak wordt dan een stelling geponeerd waarop onmogelijk een algemene consensus over is.
Hmm, dat kan dan wel weer. Net zoals ik mijzelf ook tot moderator kon uitroepen. Sommige mensen hebben nou eenmaal dat onlineoverwicht
pi_133932989
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:08 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Misschien heb je hier wel de sleutel ontdekt tot het hogerop komen op Fok! Hij heeft hier wel de macht om zelf aan te kondigen dat hij moddereter wordt.
Wat weer in geuren en kleuren wordt verzwegen is dat ikzelf op 13 juni de basis legde waarom hij er bij de admins zo goed op staat en ikzelf de mod functie al maanden aan mijn neus voorbij zie gaan.

quote:
Beste admins

VBL modden lijkt me top. Ik ben bijna net zo knap en geestig als Littlerabbit.
Littlerabbit, die kan er wat van.
Die kan je om een boodschap sturen.
Ik poot maar wat aan.
Ik ben wel blij.
Littlerabbit is de ideale kandidaat. Ikzelf tja. Wat is hij goed.
Stylo is ook goed.
Wist u wel dat littlerabbit op youtube een filmpje heeft met meer dan tienduizend views?
Hoop dat u mij selecteert.

Groeten
johannes_vermeer
Het is dat dit pakketje druk mrstylo te veel werd, anders had het konijn er nog een geduchte concurrent bij gehad, maar nu is het een walk in the park, zoals Obama en ik dat noemen.
  donderdag 5 december 2013 @ 02:16:04 #287
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133932994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hmm, dat kan dan wel weer. Net zoals ik mijzelf ook tot moderator kon uitroepen. Sommige mensen hebben nou eenmaal dat onlineoverwicht
O, ben je er zo eentje
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:17 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me leuk de azijnpissende internethelden te zien als ze ook 50 zijn, Lopen ze achter de kinderwagen en hebben geen tijd meer om te fokken en andere users aftezagen.

Tjackia _O_

:P
pi_133932999
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat weer in geuren en kleuren wordt verzwegen is dat ikzelf op 13 juni de basis legde waarom hij er bij de admins zo goed op staat en ikzelf de mod functie al maanden aan mijn neus voorbij zie gaan.

[..]

Het is dat dit pakketje druk mrstylo te veel werd, anders had het konijn er nog een geduchte concurrent bij gehad, maar nu is het een walk in the park, zoals Obama en ik dat noemen.
Wel een beetje valse bescheidenheid dat je in je eigen sollicitatie Stylo zijn naam liet vallen. Doordat je zijn naam bewust niet voluit schreef was hij nooit gekeurd.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:16 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

O, ben je er zo eentje

[..]

Het gaat niet goed met Tong. Dit is op zijn minst een burnout gecombineerd met manische depressiviteit.
pi_133933006
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wel een beetje valse bescheidenheid dat je in je eigen sollicitatie Stylo zijn naam liet vallen. Doordat je zijn naam bewust niet voluit schreef was hij nooit gekeurd.
Ik dacht dat als ik hem mrstylo noemde zijn allochtone roots zichtbaar zouden worden en ik weet hoe extreem racistisch mensen kunnen zijn bij het sollicitatie proces.
  donderdag 5 december 2013 @ 02:17:47 #290
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133933007
Ik dacht al, rustig hier de laatste uren :D
pi_133933016
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:17 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn beste vriend Tjacka heeft hem over een uurtje wel vrij.

Behalve als Tjacka nu slaapt en zich niet met tong80 bezig houdt.

Tenzij Tjacka droomt over tong80, in dat geval houdt hij zich wel bezig met tong80 maar niet in een poging zijn ban ongedaan te maken.

Pffew, deze post had voor onduidelijkheid kunnen zorgen, maar gelukkig heb ik dat voorkomen :)
pi_133933026
Ook wil ik nog bezigen dat we mrstylo zijn campagne gelanceerd hadden onder het noemer "#Styloformod."

Mocht ik hem als mrstylo hebben aangeduid ipv Stylo had ook dit weer voor de nodige verwarring kunnen zorgen.
pi_133933029
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:17 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar voelde Karina zich niet echt op haar gemak met Tong zijn zeer charmante seksuele toespelingen.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Zijn beste vriend Tjacka heeft hem over een uurtje wel vrij.

Behalve als Tjacka nu slaapt en zich niet met tong80 bezig houdt.

Tenzij Tjacka droomt over tong80, in dat geval houdt hij zich wel bezig met tong80 maar niet in een poging zijn ban ongedaan te maken.

Pffew, deze post had voor onduidelijkheid kunnen zorgen, maar gelukkig heb ik dat voorkomen :)
Het kan ook nog altijd zo zijn dat Tong en Tjacka al die tijd een en de zelfde user zijn geweest maar er nu toch een geestelijke tweestrijd is ontstaan tussen beide internetpersonages in Tjacka zijn hoofd. De vraag is dan ook of het Tjacka zijn hoofd is of toch Tong, of kan je ze gewoon niet los van elkaar zien.
pi_133933038
Wat is precies de middenweg tussen hun usernames?

Tjong80 of Tjack80?
pi_133933040
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is precies de middenweg tussen hun usernames?

Tjong80 of Tjack80?
Tjonca8
pi_133933045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Blijkbaar voelde Karina zich niet echt op haar gemak met Tong zijn zeer charmante seksuele toespelingen.
Ik vond ook dat hij een bepaalde lijn overtrad. Ik wil ook wel eens toespelingen maken over anale sex met GGMM, maar dan houd ik me toch in.
pi_133933054
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik vond ook dat hij een bepaalde lijn overtrad. Ik wil ook wel eens toespelingen maken over anale sex met GGMM, maar dan houd ik me toch in.
En dat is juist mijn punt. Jij hoort inmiddels ook bij die sektarische SC-Kliek onder leiding van Happel waarvoor ze in hun broek schijten. En wie zegt dat het gaat escaleren ? Het is mijn topic. Niet dat van hun. Dus je gooit hem opslot omdat ik een handreiking doe, nog net niet door het stof.

pi_133933057
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

En dat is juist mijn punt. Jij hoort inmiddels ook bij die sektarische SC-Kliek onder leiding van Happel waarvoor ze in hun broek schijten. En wie zegt dat het gaat escaleren ? Het is mijn topic. Niet dat van hun. Dus je gooit hem opslot omdat ik een handreiking doe, nog net niet door het stof.

Ik had ook een sektarische relatie met Viola Holt.

pi_133933060
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
God straft onmiddellijk :)
:')

dat kwam overduidelijk door een drone-'ongeluk'
pi_133933075

Ik ben onder de indruk van de zeer sterke video clip. Jammer dat ik in 1995 nog geen TMF keek, want dan had ik vast meer van deze pareltjes mogen aanschouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')