Tribalwars manier van schrijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tering, dit staat vol fouten en is onleesbaar.... Lees eens iets door voordat je op invoeren drukt...
Dit klopt inderdaad, waarom zou de Amerikaanse regering deze website's die teveel informatie weg geven niet neer halen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef Hippocratos het volgende:
Alsof de Amerikaanse staat die websites online laat staan als het klopt wat er staat
Dus het was maar een grote slachtofferloze reclamestunt van de overheid van de VS om oorlogen daar in het Midden-Oosten te kunnen beginnen?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef AhmedJaret het volgende:
ik snap niet dat er nog geen kamervragen zijn geweest over de validiteit van 9/11 en de grote hoax er om heen
voor jaren is het legaal geweest om in Nederland om collectes en inzamelingen te doen voor bijvoorbeeld de brandweermannen en dergelijke van 9/11 terwijl al duizend keer is aangetoond dat 9/11 een grote vicsim was met gecontroleerde demolities en bewerkte videos, wanneer worden die mensen berecht voor fraude?
ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die nog denken dat 9/11 echt gebeurd is dat ze bv met standy mesjes 3 vliegtuigen hebben gekaapt
dat ze nog durven te kijken naar de gepixelde mensen van 7 meter die uit ramen springen
van torens die ontploffen voordat ze geraakt worden door vliegtuigen
van audio fragmenten die letterlijk gecopy paste zijn over verschillende video fragmenten
van "slachtoffers" waarvan de nabestaande één foto hebben die zodanig van lage kwaliteit is
of als er meer fotos zijn, dat ALLE slachtoffers in dezelfde houding/positie staan als een eerdere foto
dat ze denken dat nabestaanden met ladders muren hebben beplakt met "MISSING" posters DIRECT de volgende dag alsof ze verwachten dat ze "gevonden" worden
iedereen die rationeel naar dit hele verhaal kijkt kan toch ook niet anders dan zeggen ";') wtf dat mensen denken dat dit echt is"
of zitten er ook zulke mensen hier? reageren hoef je niet ga je diep schamen
Verklaar uw nader?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:57 schreef Piye het volgende:
Ik vind het erger dat er nog steeds mensen zijn die in de holocaust geloven.
Amerika wou Rusland aftroeven in de koud oorlog. De missie ging razendsnel, eigenlijk te snel. Tegenwoordig duurt het jaren om een bezoek aan de maan te realiseren. Ook dat zaakje stinkt inderaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef eend112 het volgende:
Ik geloof ook niet dat de ''eerste man op de maan'' echt is, is ook een scene gezet.
Zoiets denk ik ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Hier is mijn theorie: Amerika heeft hun eigen torens aangevallen met "gekaapte" vliegtuigen en zodoende een reden gecreeërd om oorlog te voeren met iran en irak enzo om olie.
Dit inderdaad, die mensen maken me kots misselijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:57 schreef Piye het volgende:
Ik vind het erger dat er nog steeds mensen zijn die in de holocaust geloven.
Incorrectquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:46 schreef cupasoupholland het volgende:
Ik was er niet bij, niemand van ons, Bush was idd een misselijk ventje , brr
Volgens de Amerikaanse grondwet mag de VS alleen een oorlog beginnen als ze zelf worden aangevallen. Zo vreemd is het niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:24 schreef Barachem het volgende:
[..]
Dus het was maar een grote slachtofferloze reclamestunt van de overheid van de VS om oorlogen daar in het Midden-Oosten te kunnen beginnen?
Alsof ze zich daaraan houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:20 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Volgens de Amerikaanse grondwet mag de VS alleen een oorlog beginnen als ze zelf worden aangevallen. Zo vreemd is het niet.
Mwa, hoogstens dat ze blij waren dat ze nu een reden hadden om weer oorlog te voeren. En dat lijkt me al twijfelachtig want het heeft de positie van de VS als wereldmacht geen goed gedaan. Nee, die oorlogen in Afghanistan en Irak waren meer uit een patriottisch gevoel van: 'jij slaat ons, wij slaan jou.' 9/11 konden ze niet over hun heen laten gaan in Amerika en daarom was het midden-oosten flink de lul de afgelopen 15 jaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:56 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, de CIA heeft ook een heel Frans dorp besproeid met LSD, dus op zich zou het me ook niet verbazen als 9/11 een complot is.
Slimme sahbi's daar in Israël.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef deadprez het volgende:
Wie weet zit Israël er wel achter, zodat ze echt onvoorwaardelijke hulp van de VS krijgen in het Midden-Oosten.
Tsjah niemand, maar we zijn ondertussen een eeuw verderquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij die vergast zijn?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij die vergast zijn?
Operation Northwoodsquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Michielos het volgende:
Geloof er geen flikker van TS. Dan zou de regering moedwillig 3000 EIGEN burgers moeten ombrengen zonder enige vorm van compassie,
Je hoeft inderdaad niet verbaast te zijn dat Amerika met zulke actie's komt of zou kunnen komen. Dit heeft het verleden wel uit gewezen.quote:
Er zat niemand in, dat waren ingehuurde acteurs.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Kiid het volgende:
De twee torens staan er niet meer dus iets in mij zegt dat het toch wel gebeurt is
Dit is precies wat ik dacht tijdens het lezen van dit topic.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:31 schreef capricia het volgende:
Vind die ontkenning best wel disrespectvol voor de slachtoffers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |