Ik vond ook wel dat je minstens een dolk mee kon nemen als je ging duiken. Gelukkig ben ik klaar met al dat duiken dus hoef niet meer de zee inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik was het eerst niet eens met de haat op het duiken maar nu toch wel zeg. Wat een bagger. Welke gek heeft dat ooit verzonnen? Zou die persoon serieus denken dat mensen het leuk zouden vinden?![]()
Dan weer een haai, dan weer een murene, dan weer een kwalletje, en last but not least een fucking zee egeltje.Als de haaien er niet in zaten dan was het al een stuk leuker, of dat ze jezelf kon verweren en ze voor eens en voor altijd op kon laten rotten.
Elite ontwerpen voor je schip?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat duiken had ik na de verplichte duik al gehad eigenlijk, die fragments / kistjes ga ik niet eens meer moeite voor doen
Die heb ik gekocht in de ubistore... die 2 euro had ik wel over voor het overslaan van het duikenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die heb ik gekocht in de ubistore... die 2 euro had ik wel over voor het overslaan van het duiken
Leuk toch, zoveel variatie? Al heb ik liever gehad dat je ook met andere schepen kunt varen, en dat de afstand tussen de eilanden wel klein is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:29 schreef GTAnoob het volgende:
Dit spel is zo enorm groot. Je kunt echt op velen manieren afwisselen;
Main missie
Side activities (contracten, e.d.)
Op dieren jagen (op land)
Op vissen jagen (haaien e.d., is een andere ervaring dan bijv. apen schieten)
Craften
Je schip upgraden
De locaties verkennen
De legendary ships
De forten veroveren
Shipwrecks
Gewoon varen en plunderen
Schepen aan je vlot toevoegen, je vlot op missies sturen![]()
Ik denk niet dat je dit spel ooit 100% af kunt krijgen, dat is gewoon onmogelijk denk ik.
Tenzij je echt veel te veel tijd hebt en ook de missies die je maar 80% of 90% hebt volbracht over doet
Ik heb in de ubistore voor 2 dollar de elite plans gekocht. probleem opgelost.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Wat heb ik toch een pest tering hekel aan die shipwrecks zeg.. Het is dat ze moeten voor elite dingen anders had ik ze nooit meer aangeraakt.
Juist supertof joh!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Wat heb ik toch een pest tering hekel aan die shipwrecks zeg.. Het is dat ze moeten voor elite dingen anders had ik ze nooit meer aangeraakt.
Ik sla geen content over, ik sla irritante k*t-missies over die als pure filler zijn bedoeld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
Als ubisoft mensen vindt die willen betalen voor het overslaan van gamecontent die ze al hebben gekocht, hebben ze een goudmijn natuurlijk....
Btw, zijn er pc-spelers die nog social events vinden (chests en potvissen)?
uhuhquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef Pheno het volgende:
En nu krijg je er naast aniums ook nog ontwerpen voor terug. En variatie, want je moet eens duiken en problemen krijgen met lucht
Poe, kan het nu niet checken (zit op mijn werk). Op de 360 startte ik AC op, ging naar de ubistore rechts op het beginscherm en daar kon ik ergens een elite plan pack kopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef GTAnoob het volgende:
Met welke 2 Euro pakket speel je die shipwrecks vrij?
Moet ik Uplay hebben, of ''additional content''? Ik denk zelf additional content, maar kon het daar niet vinden. Kan geen contact mken met Uplay.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Poe, kan het nu niet checken (zit op mijn werk). Op de 360 startte ik AC op, ging naar de ubistore rechts op het beginscherm en daar kon ik ergens een elite plan pack kopen.
Additional content bij mijn weten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Moet ik Uplay hebben, of ''additional content''? Ik denk zelf additional content, maar kon het daar niet vinden. Kan geen contact mken met Uplay.
Ok, die staat er idd wel bij, alleen er staat op PS3 neits bij over shipwreck unlock, enkel over het upgraden van je schipquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Additional content bij mijn weten.
Heb even de history teruggezocht, hij heet het 'AC4 Technologies Pack'
Ah ok, ik dacht dat je daarmee automatisch alle schatkisten e.d. 'opent' en de inhoud ervan krijgtquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is ook niet het unlocken van die shipwrecks, je hebt dan gewoon alle Elite plans tot je beschikking (en dus geen reden meer om die shipwrecks te bezoeken of schatten te gaan jagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |