Ze gaan nu richting het verneuken met een deel voor de ps3 en x360 en een ander deel voor de ps4 en de Xbox one, Tenminste dat was het laatste wat ik erover heb gelezen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Aan de top blijven is moeilijker dan aan de top komen. Geldt natuurlijk al helemaal voor iets dat herspeelbaar is en niet alleen een herinnering.Ik neem het ze niet echt kwalijk wat dat betreft want het blijven leuke spellen. Was een ander verhaal geweest als ze de hele serie echt volledig aan het verneuken waren.
Ben niet echt in de loop op dit moment, laatste wat ik erover hoorde was Parijs ten tijde van de revolutie en dat lijkt me een prima setting voor AC. Zou nog liever zien dat ze voortborduren met de schepen en iets meepakken van de Gouden eeuw met de Hollandse vletten, Spaanse Armada en eventueel de slag bij Medway maar dat is voor een Canadese developer natuurlijk niet zo interessant. Als Ubisoft zelf ook nog wat te zeggen heeft erover zou het nog wel kunnen want Nederland is voor Frankrijk natuurlijk wel een groter deel van de geschiedenis, zeker ook omdat ze toen ook een leger naar ons land hebben gestuurd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gaan nu richting het verneuken met een deel voor de ps3 en x360 en een ander deel voor de ps4 en de Xbox one, Tenminste dat was het laatste wat ik erover heb gelezen.
Assassin's creed: VOCquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ben niet echt in de loop op dit moment, laatste wat ik erover hoorde was Parijs ten tijde van de revolutie en dat lijkt me een prima setting voor AC. Zou nog liever zien dat ze voortborduren met de schepen en iets meepakken van de Gouden eeuw met de Hollandse vletten, Spaanse Armada en eventueel de slag bij Medway maar dat is voor een Canadese developer natuurlijk niet zo interessant. Als Ubisoft zelf ook nog wat te zeggen heeft erover zou het nog wel kunnen want Nederland is voor Frankrijk natuurlijk wel een groter deel van de geschiedenis, zeker ook omdat ze toen ook een leger naar ons land hebben gestuurd.
De VOC heeft er dan weer weinig mee te maken en is ook niet interessant omdat er relatief weinig politiek aan vast hangt. De VOC was letterlijk alleen maar een middel van de Republiek om het Oosten uit te melken.quote:
Japan lijkt me moeilijk. Al die Samoerai en Ninja daar zijn namelijk net zo goed als de assassins.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:49 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf wachten op een AC in Azië. Japan, China er is van alles mogelijk.
Daarom, wordt het ook eens echt lastigquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Japan lijkt me moeilijk. Al die Samoerai en Ninja daar zijn namelijk net zo goed als de assassins.
ik hoop dat ie wel voor de ps 3 komt ik wil nog geen ps4 halen maar ja als het niet anders kan zal ik wel moetenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:28 schreef Evi_90 het volgende:
Boeiend, ik vind AC sowieso een gave serie.Nu een deel in Parijs komt hoop ik dat ze dat gevoel van AC II kunnen terug brengen. Parijs heeft in ieder geval potentie...
Een deel voor PS3 en PS4 maakt me niet uit. PS4 heb ik nog niet, maar die gaat er toch wel een keer komen. Hij is toch nog niet leverbaar op het moment. En ja, er was ook alleen een deel voor de PS Vita en die komt uit eindelijk ook nog uit voor PS3 dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
Same, maar wil 'm toch wel een keer hebben (AC én PS4). Maar het heeft geen haast...quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hoop dat ie wel voor de ps 3 komt ik wil nog geen ps4 halen maar ja als het niet anders kan zal ik wel moeten
mja same here ik wil ook erg graag beidequote:Op zaterdag 5 april 2014 22:07 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Same, maar wil 'm toch wel een keer hebben (AC én PS4). Maar het heeft geen haast...
AC2, en Brotherhood waren natuurlijk zo goed qua alles eigenlijk dat dat vrijwel onmogelijk is om te overtreffen of te evenaren, maar desondanks blijven het fantastische games.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ook moeite met deze dagen achter elkaar te spelen meestal speel ik een avondje in twee weken, Nee de kwaliteit en het plezier die Assassins creed 2 mij bracht dat ik hem binnen vierentwintig uur had uitgespeeld die zijn ze al een tijdje kwijt.
Het (einde van het )verhaal in Revelations is simpelweg briljant.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
AC2, en Brotherhood waren natuurlijk zo goed qua alles eigenlijk dat dat vrijwel onmogelijk is om te overtreffen of te evenaren, maar desondanks blijven het fantastische games.
Ben nu in AC3 bezig (AC4 moet ik nog kopen) en ja, er is genoeg op aan te merken, maar ondanks de kritieken en minpunten blijft er nog steeds een geweldige game over waar ik met volle teugen van geniet.
Idem voor Revelations. Werd ook afgebrand door velen, maar ondanks de tekortkomingen bleef er nog steeds veel te genieten over.
Ik heb dat nog nooit gedaan en kan dat nog niet doen, al zou ik het willen. Zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het verplichte schat zoeken/duiken om je boot volledig te krijgen is voor mij de grote afknapper. Ik had liever gezien dat je door gewoon schepen te enteren en grondstoffen te verzamelen je dat kon halen.
Is een klein zeur ding ik weet het maar voor mij wel een puntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |