SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt niet echt hamasssss hoor, dat is later op het plaatje berwerkt xDquote:Op woensdag 4 december 2013 20:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Bestaat er dommer volk in de wereld?
Jeetjequote:
Ik zei het al, zo gaat het altijdquote:
psv:quote:Op woensdag 4 december 2013 20:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Bestaat er dommer volk in de wereld?
Gelukkig heb ik alleen Finbbo & Eikremquote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zei het al, zo gaat het altijd
Het ergste is nog dat zowel Ziyech als Van Anholt een kaart hebben gepakt
Werd in de voorbeschouwingen nergens genoemd als afwezige. Zit overigens ook niet op de bank. Zal wel ziek zijn ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blessure of schorsing dacht ik.
ADO mag van mij blijvenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut Heerenveen. Dit soort puntjes zijn punten die ado in de eredivisie gaan houden
Nee dankje. Doe maar een fatsoenlijke ploeg in de eredivisie. Die hagenezen doen niks anders dan de kwaliteit omlaag halen met die achterlijke doorgesnoven figurenquote:
Den Haag is de derde stad van Nederland, hoofdstad van Zuid-Holland en tevens regeringsstad, het zou raar zijn als Den Haag niet is vertegenwoordigd met een voetbalclub in de eredivisie.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee dankje. Doe maar een fatsoenlijke ploeg in de eredivisie. Die hagenezen doen niks anders dan de kwaliteit omlaag halen met die achterlijke doorgesnoven figuren
Misplaatste grap.quote:
Met terugwerkende kracht?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen Finbbo & Eikrem
Wellicht was hij in die ronde geschorst o.i.d.? Geen idee hoe het precies werkt.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut Heerenveen. Dit soort puntjes zijn punten die ado in de eredivisie gaan houden
quote:
Je punt is? Het is dat je usernaam mij aanspreekt.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:36 schreef danos het volgende:
Heerenveen al zovaak zelf verloren of gelijk in blessure tijd.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je punt is? Het is dat je usernaam mij aanspreekt.
Nouja mooi dat ze het zelf nu een keer doen in blessuretijd.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je punt is? Het is dat je usernaam mij aanspreekt.
Ja, dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, het argument dat ADO een van de 4 grote steden in NL is en dan een eredivisieclub moet hebben is wel erg raar.
Het argument was dan ook dat Den Haag de derde stad van Nederland was. Ado is inderdaad geen stad, laat staan de vierde.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, het argument dat ADO een van de 4 grote steden in NL is en dan een eredivisieclub moet hebben is wel erg raar.
ADO is gewoon cult, net als de Graafschap cult is en een club als RKC niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar slaat dit op? Dit zou juist perfect passen in het grote stad principe aangezien deze twee provincies geen grote stad hebbenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we dan ook de kritische vraag stellen waarom Drenthe en Zeeland niet hoog meedraaien.
Inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Dit zou juist perfect passen in het grote stad principe aangezien deze twee provincies geen grote stad hebben
Misschien omdat er bijna geen mensen wonen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we dan ook de kritische vraag stellen waarom Drenthe en Zeeland niet hoog meedraaien.
Nu alweer een topavond.quote:
Gasselterboerveenschemond.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien omdat er bijna geen mensen wonen.
En maar een karige voorbeschouwing van 20 minutenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een kanjerkanaal is FOX toch.
Met Lambiek erbij zal niemand daar problemen mee hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En maar een karige voorbeschouwing van 20 minuten
Sowieso mooie wedstrijdenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Treurig, echt treurig. Mooiste pot van het weekend.
Heel vreemd ook om AZ - Twente weg te stoppen op kanaal 2 om 19.45. Doe dan Ajax - Heracles daar, toch niemand in geïnteresseerd buiten Ajax-fans.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso mooie wedstrijden
AZ - FC Twente
PSV - Vitesse
Heerenveen - Feyenoord
GAE - PEC
Ajax - NAC*quote:Op woensdag 4 december 2013 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heel vreemd ook om AZ - Twente weg te stoppen op kanaal 2 om 19.45. Doe dan Ajax - Heracles daar, toch niemand in geïnteresseerd buiten Ajax-fans.
Nou nou, niet zo denigrerend praten over jullie concurrenten.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Ook goed, dat soort ploegen zijn toch één pot nat.
Wordt een pittig middagje. Zullen we wel beloven naderhand ongeacht de uitslag als vrienden uit elkaar te gaan?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo denigrerend praten over jullie concurrenten.
Zullen we anders een weddenschap over het resultaat aangaan?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt een pittig middagje. Zullen we wel beloven naderhand ongeacht de uitslag als vrienden uit elkaar te gaan?
Oke. Ik beloof je youtube kanaal in zijn geheel te bekijken mocht Groningen winnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen we anders een weddenschap over het resultaat aangaan?
GGMM en Davy doen dit ook heel vaak en je ziet hoe close die zijn.
Dan zal ik het youtube kanaal van Dr Mikey in zijn geheel kijken als ADO wint.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke. Ik beloof je youtube kanaal in zijn geheel te bekijken mocht Groningen winnen.
De Nicki Strootgod Quiz?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zal dan wel een overhoring volgen om te testen of je het wel werkelijk gedaan hebt.
Die filmpjes heb ik helaas niet op mijn kanaal, maar ik zal er rekening bij houden tijdens de marktonderzoeken.quote:
Die excelleerde vooral onder Co. In zijn topdagen was die zelfs nog sneller als Joris Mathijsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Kromkamp, de voormalig topback van PSV.
sneller dan*quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die excelleerde vooral onder Co. In zijn topdagen was die zelfs nog sneller als Joris Mathijsen.
Bendtner heeft ook gescoord, dus dat wordt een topshow.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow is dat vanavond? MotD checken dus
In eigen doel?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Bendtner heeft ook gescoord, dus dat wordt een topshow.
Die beelden moet ik zien, want ik kan het gewoon niet geloven.quote:
"Nou moet je niet achterbaks gaan doen"quote:Op woensdag 4 december 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Duinen is gewoon de opvolger van Immers als gezicht van Den Haag
HOHOHOOO WAT IS DIE AFCNIELS TOCH EEN DOERAK!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
Zonder Evert had ik al lang een andere wedstrijd gekeken.
Jawohl.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was niet bij de bank van GAE toch
Hij blijft bij ons hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef alors het volgende:
Mooizo, hij moet Uth volgend jaar gaan doen bij Heerenveen.
twitter:KNVBpers twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 14:43:44De (voetbal)wereld treurt om het overlijden van Mandela. Ter nagedachtenis 1 minuut stilte voor de duels in de Eredivisie en Jupiler League reageer retweet
De eredivisie heeft ongeveer hetzelfde niveau als die poespas voor de lotingquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussen alle WK-hectiek door straks weer eredivisie
Sterkte man.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, dat wordt weer genieten van PSV vanavond.
Dat is lief.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterkte man.
Ik ben wel voor PSV vanavond.
Je bent echt raar als je hoopt op verlies van PSV als ajacied.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:24 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop alleen maar dat het niet gelijk wordt. PSV verliezen is mooi om ze nog wat verder naar beneden te drukken, PSV winnen is mooi voor ons
Mwah, waarom? PSV is absoluut niet mijn club om het zacht uit te drukken, en ik haal Vitesse liever in door zelf van ze te winnen dan dat iemand anders dat doetquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent echt raar als je hoopt op verlies van PSV als ajacied.
Omdat je dan potentieel alleen maar meer achterstand op Vitesse oploopt. Ajax gaat echt niet elke wedstrijd winnen de rest van het seizoen en Vitesse is grootste uitdager op dit moment, dus hopen dat die winnen is... nogal bijzonder.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, waarom? PSV is absoluut niet mijn club om het zacht uit te drukken, en ik haal Vitesse liever in door zelf van ze te winnen dan dat iemand anders dat doet
En Vitesse gaat ook alles winnenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je dan potentieel alleen maar meer achterstand op Vitesse oploopt. Ajax gaat echt niet elke wedstrijd winnen de rest van het seizoen en Vitesse is grootste uitdager op dit moment, dus hopen dat die winnen is... nogal bijzonder.
Nee, maar elk punt dat ze winnen is er eentje dat Ajax ook moet pakken. Zo lastig is dit allemaal niet, hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Vitesse gaat ook alles winnen
Lekker van eigen kracht uitgaan. Dan scheelt het weer dat na het seizoen niet iedereen hoeft te janken dat Ajax kampioen is geworden omdat de rest faalde.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je dan potentieel alleen maar meer achterstand op Vitesse oploopt. Ajax gaat echt niet elke wedstrijd winnen de rest van het seizoen en Vitesse is grootste uitdager op dit moment, dus hopen dat die winnen is... nogal bijzonder.
Dankquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker van eigen kracht uitgaan. Dan scheelt het weer dat na het seizoen niet iedereen hoeft te janken dat Ajax kampioen is geworden omdat de rest faalde.
Succes morgen trouwens
Haha daar ga ik niet vanuit. Ik zit in Deventer op school en het aantal Eagles dat constant loopt te zwammen dat ze zo goed zijn is me iets te hoogquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
DankJullie moeten vanavond even de punten in eigen huis houden tegen NAC maar dat lijkt me niet al te lastig.
Huhwat? Ga je er niet vanuit dat Ajax van NAC wint?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha daar ga ik niet vanuit. Ik zit in Deventer op school en het aantal Eagles dat constant loopt te zwammen dat ze zo goed zijn is me iets te hoog. En PEC is ook een beetje mijn tweede club aangezien ik er redelijk dichtbij woon
Haha nee ik bedoelde dat ik er vanuit ga dat het niet al te lastig wordt. Ja ik heb me ook nooit zo bezig gehouden met PEC-Eagles, maar vrienden van me die ook een seizoenskaart hebben voor Zwolle kijken er al weken naar uit. Ben benieuwd, nog nooit gezien eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huhwat? Ga je er niet vanuit dat Ajax van NAC wint?![]()
Ben echt benieuwd naar de wedstrijd morgen. PEC is ontegenzeggelijk een stuk sterker achterin maar scoort ook veel minder makkelijk. Wat dat betreft is het een godsgeschenk dat Kolder niet meedoet want dat is precies een man die de beslissende er in kan mikken tegen een sterke verdediging. Al met al zeer aan elkaar gewaagdEerste IJsselderby in de Eredivisie die ik ooit heb gezien
Ah zoquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoelde dat ik er vanuit ga dat het niet al te lastig wordt. Ja ik heb me ook nooit zo bezig gehouden met PEC-Eagles, maar vrienden van me die ook een seizoenskaart hebben voor Zwolle kijken er al weken naar uit. Ben benieuwd, nog nooit gezien eerlijk gezegd
Kijkcijfers.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
Blijf het lachwekkend vinden dat een topper als AZ-Twente op kanaaltje twee wordt weg gepropt voor zo'n nietszeggend potje dat in 5-0 eindigt.
Inderdaad. AZ-Twente is potentieel een hele leuke wedstrijd, Ajax gaat echt plichtmatig winnenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
Blijf het lachwekkend vinden dat een topper als AZ-Twente op kanaaltje twee wordt weg gepropt voor zo'n nietszeggend potje dat in 5-0 eindigt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
Lulring gaat Ajax wegspelen vanavond.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
Lulring gaat Ajax wegspelen vanavond.
eerder de randmongoolquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:13 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
eerder de randmongool
[ afbeelding ]
de badmeesterquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:10 schreef Vaas3 het volgende:
ánthony ''leverstoot'' lurling![]()
[ afbeelding ]
Is dit in dezelfde wedstrijd?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:13 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
eerder de randmongool
[ afbeelding ]
geloof het wel die stoot was als laatste kreeg die rood voorquote:
Dan had je ook een mooie kleurplaat kunnen maken voor hem.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die had ik vanavond in actie kunnen zien.
Zeker vooral thuis wedstrijden. Eerst naar het stadion voetbal kijken en dan door het nachtleven inquote:
Als je verloren hebt is dat wat minder leukquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker vooral thuis wedstrijden. Eerst naar het stadion voetbal kijken en dan door het nachtleven in
Racist. Voor mensen uit het voormalig Joegoslavie lijkt ook elke Nederlander op elkaarquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Nebosa Gudelj doet me soms denken aan Adnan Januzaj of Bojan.
Hemmenquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
Nienhuis; Droste, Leeuwin, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Van Brakel, Bakker; Lukoki, Hemmen, Ritzmaier
Leo heeft een abonnement op Cambuurwedstrijdenquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Godverdomme, Leo Oldenburger doet RKC-SCC.
dan kan je je verdriet verdrinkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je verloren hebt is dat wat minder leuk
Ja dan heb je vaak een kut gevoel, maar dan drink je het vaak wel weg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je verloren hebt is dat wat minder leuk
geen woord teveel.quote:
sssttquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
maakt er vanavond niks van waar joh!
uhhh okayquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup NAC, Twente, Cambuur en PSV.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |