SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt niet echt hamasssss hoor, dat is later op het plaatje berwerkt xDquote:Op woensdag 4 december 2013 20:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Bestaat er dommer volk in de wereld?
Jeetjequote:
Ik zei het al, zo gaat het altijdquote:
psv:quote:Op woensdag 4 december 2013 20:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Bestaat er dommer volk in de wereld?
Gelukkig heb ik alleen Finbbo & Eikremquote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zei het al, zo gaat het altijd
Het ergste is nog dat zowel Ziyech als Van Anholt een kaart hebben gepakt
Werd in de voorbeschouwingen nergens genoemd als afwezige. Zit overigens ook niet op de bank. Zal wel ziek zijn ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blessure of schorsing dacht ik.
ADO mag van mij blijvenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut Heerenveen. Dit soort puntjes zijn punten die ado in de eredivisie gaan houden
Nee dankje. Doe maar een fatsoenlijke ploeg in de eredivisie. Die hagenezen doen niks anders dan de kwaliteit omlaag halen met die achterlijke doorgesnoven figurenquote:
Den Haag is de derde stad van Nederland, hoofdstad van Zuid-Holland en tevens regeringsstad, het zou raar zijn als Den Haag niet is vertegenwoordigd met een voetbalclub in de eredivisie.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee dankje. Doe maar een fatsoenlijke ploeg in de eredivisie. Die hagenezen doen niks anders dan de kwaliteit omlaag halen met die achterlijke doorgesnoven figuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |