haha oja, die heb ik ook geloof ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:21 schreef Chai het volgende:
Ja, ik.
Heb die dropbox.
En idd dat is wel meer dan alleen schattig
had niet anders van je verwachtquote:Op donderdag 5 december 2013 14:21 schreef Chai het volgende:
Ja, ik.
Heb die dropbox.
En idd dat is wel meer dan alleen schattig
R&P / Vallen dit soort mensen te helpen? Of is het nutteloos?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft Braddie eigenlijk al een verjaardagstopic gehad?
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar koop je dit?
ps. Ik ben niet de vriend van Mur
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft Braddie eigenlijk al een verjaardagstopic gehad?
Nu wel ja, je zou het voor je houden.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We weten heel goed dat jij die vriend bent
Waarom kunnen we hier niet eerlijk over zijn. KLB Micropener SCquote:Op donderdag 5 december 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu wel ja, je zou het voor je houden.
Omdat je er dan constant mee geconfront word en we willen niet allemaal een CB wordenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom kunnen we hier niet eerlijk over zijn. KLB Micropener SC
Door die paardenpiemels is jouw referentiekader toch al volledig los van iedere realiteitquote:Op donderdag 5 december 2013 14:47 schreef Chai het volgende:
Please verpest mijn fantasietjes nou niet met de waarheid.
Heb alleen seksueel gefrustreerde merries hier staan (beginnen spontaan (urine) te squirten bij het zien van een mannelijk paardquote:Op donderdag 5 december 2013 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door die paardenpiemels is jouw referentiekader toch al volledig los van iedere realiteit
Jezusquote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb alleen seksueel gefrustreerde merries hier staan (beginnen spontaan (urine) te squirten bij het zien van een mannelijk paard) en een ruin die te lui is om zijn lul ook maar een milimeter uit te schuiven als hij moet pissen.
watquote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef Chai het volgende:
Oké dat spontaan squirten doet eigenlijk alleen deze blonde hoer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |