Kutwijfquote:
Oh nee, het leek me gewoon een gepast moment om een plaatje van een slecht slot om een paal te plaatsen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Vas slot is eenvoudig te omzeilen bedoel je?
Ik kreeg een kut speculaas van huisgenoten Sinterklaas.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef fyah het volgende:
sinterklaashopelijk krijg ik een broodje krabsalade
Dat was die hele vette toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:32 schreef Salatrel het volgende:
ik kreeg een chocolade letter van de hema maar die kwam helemaal niet goed uit de test van de metro gisteren
en het waait een beetjequote:Op donderdag 5 december 2013 13:45 schreef Chai het volgende:
Moet zo weer naar buiten, maar ik wil niet
Heb het al de hele dag koud
Motor? sws dat er files komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:48 schreef Salatrel het volgende:
ik zit nog steeds te twijfelen of ik met de auto ga of gewoon op de motor
Tietliciouz zo laagquote:Op woensdag 4 december 2013 20:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
KLB SC grootste tetten lijstje
1) Chocolatebear
2) Vaseline_
3) VeerEli
4) Chai
5) 4ebe
6) JB
7) Lot
8) Allure
9) JB
10) Tli
11) Chloroform
12) Fas
13) Dqod
14) Sinosappel
er is vast nog wel ergens een creep hier die de foto heeft opgeslagenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef Chai het volgende:
Oh dacht juist van die pronte Bt tietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |