abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133939958
quote:
9s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Huilen nu.
Waarom? Is toch juist positief? :)
full stops and exclamation marks
pi_133940130
Nee dat is een slecht slot en zo.
  donderdag 5 december 2013 @ 12:50:37 #178
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_133940261
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:31 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Alleen als ie van krio is :) :) :)
Kutwijf :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_133940304
quote:
9s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef Chai het volgende:
Nee dat is een slecht slot en zo.
pi_133940324
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vas slot is eenvoudig te omzeilen bedoel je?
pi_133940375
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:33 schreef krioro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D @ gif!
pi_133941082
quote:
9s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Vas slot is eenvoudig te omzeilen bedoel je?
Oh nee, het leek me gewoon een gepast moment om een plaatje van een slecht slot om een paal te plaatsen.
pi_133941594
sinterklaas _O_ hopelijk krijg ik een broodje krabsalade
graag verwijderen
  donderdag 5 december 2013 @ 13:32:10 #184
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_133941658
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef fyah het volgende:
sinterklaas _O_ hopelijk krijg ik een broodje krabsalade
Ik kreeg een kut speculaas van huisgenoten Sinterklaas. :')
pi_133941659
ik kreeg een chocolade letter van de hema maar die kwam helemaal niet goed uit de test van de metro gisteren ;(
pi_133941700
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:32 schreef Salatrel het volgende:
ik kreeg een chocolade letter van de hema maar die kwam helemaal niet goed uit de test van de metro gisteren ;(
Dat was die hele vette toch?
pi_133941719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat was die hele vette toch?
nee dat was de droste dacht ik.
pi_133942111
Moet zo weer naar buiten, maar ik wil niet :'(

Heb het al de hele dag koud ;(
pi_133942141
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:45 schreef Chai het volgende:
Moet zo weer naar buiten, maar ik wil niet :'(

Heb het al de hele dag koud ;(
en het waait een beetje
pi_133942167
Ja daarom voelt het ook zo koud.

Het is hier gevoelstemp. -0,5, maar het is gewoon 5 graden boven 0. :P
pi_133942184
ik zit nog steeds te twijfelen of ik met de auto ga of gewoon op de motor :P
pi_133942209
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:48 schreef Salatrel het volgende:
ik zit nog steeds te twijfelen of ik met de auto ga of gewoon op de motor :P
Motor? sws dat er files komen.
pi_133942219
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:49 schreef Chai het volgende:

[..]

Motor? sws dat er files komen.
ja daarom :P
pi_133942230
gewoon ertussendoor yolo'en
pi_133942873
pi_133943012
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
KLB SC grootste tetten lijstje

1) Chocolatebear
2) Vaseline_
3) VeerEli
4) Chai
5) 4ebe
6) JB
7) Lot
8) Allure
9) JB
10) Tli
11) Chloroform
12) Fas
13) Dqod
14) Sinosappel
Tietliciouz zo laag :')
pi_133943045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Tietliciouz zo laag :')
sinos had ook aardige tieten
pi_133943159
Oh dacht juist van die pronte Bt tietjes.
pi_133943330
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef Chai het volgende:
Oh dacht juist van die pronte Bt tietjes.
er is vast nog wel ergens een creep hier die de foto heeft opgeslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')