Sint en piet zaten eens te denken,quote:Op donderdag 5 december 2013 18:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Help eens even, ik moet nog een gedichtje schrijven voor mijn broertje.
Nee is wel goed zo, deed er verder weinig anders. Af en toe even kijken voor vlinders en of mn machines niets vreemds deden. maar verder nietsquote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zullen we dan in de hel ook een MC SC oprichten
tevens jij nog behoefte om de ftb server terug te zien ? Je was de enige die nog af en toe kwam, anders upload ik de map wel ergens.
DIG / Usenet #35quote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef mschol het volgende:
thuis zitten, niks doen; vermoedelijk slapen..
Niks, Chocoletter eten met paps en mams en dat is et denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat doen jullie dan vanavond?
Niets bijzonders.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat doen jullie dan vanavond?
nog voorkeur voor een andere modpack? Game?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee is wel goed zo, deed er verder weinig anders. Af en toe even kijken voor vlinders en of mn machines niets vreemds deden. maar verder niets
Op het moment nog bezig in mijn terraria wereld. Op het punt om naar hardmode te gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nog voorkeur voor een andere modpack? Game?
Plex heeft een kek hoek bureau met 334592 schermenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:36 schreef Curlbrah het volgende:
Ik heb binnenkort een andere kamer. Leuk moment om na te denken voor een kekke battlestation inrichting. Ik heb alvast een derde monitor aangeschaft.
Verder nog niet veel ideeën.. misschien een kek hoek bureau oid.
Ook gewoon 3 hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Plex heeft een kek hoek bureau met 334592 schermen
5 toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ook gewoon 3 hoor
Maar hoek bureau is idd wel super chill, Staat alleen eigenlijk aan de verkeerde kant nu. (NSB'er)
Doe eens een pic dan? Had tot nu toe nog het idee om misschien mijn PC op mijn bureau te zetten en een drietal ingelijste posters aan de muur te hangen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ook gewoon 3 hoor
Maar hoek bureau is idd wel super chill, Staat alleen eigenlijk aan de verkeerde kant nu. (NSB'er)
kijk topic terugquote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Doe eens een pic dan? Had tot nu toe nog het idee om misschien mijn PC op mijn bureau te zetten en een drietal ingelijste posters aan de muur te hangen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Doe eens een pic dan? Had tot nu toe nog het idee om misschien mijn PC op mijn bureau te zetten en een drietal ingelijste posters aan de muur te hangen.
Hahah Thanks bruh! Die is nu leeg BTWquote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef bobbernaut het volgende:
HAHA KK OBEES ZIE DIE CHIPSZAK DAN
ach heb net ook een zak kerstkransenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hahah Thanks bruh! Die is nu leeg BTW
Ja stoten hem net omquote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef bobbernaut het volgende:
kill, serieus bierflesje omgevallenruim dat op man kost 1 minuut
Tjek je snap hahaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ach heb net ook een zak kerstkransen![]()
![]()
zitten wegvreten..
Ik vind die chips niet zo lekker, een van de mindere van Smiths.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de tering rotzooi. Ben raspberry aan het testen enzo en laatst verjaardag gehad en nog niet van opgeruimd
wokkels tja. meer lucht dan wat andersquote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind die chips niet zo lekker, een van de mindere van Smiths.
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha nice sosua, alsof je mijn gedachten hebt gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat inderdaad naar zulken te kijken.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Die tf2 posters zijn ook echt cool.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
PLEX DIE SNAP![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Erg nice inderdaad. Jammer dat ik niet echt een TF2 fan ben.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Die tf2 posters zijn ook echt cool.
[ afbeelding ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik zit nu hier doorheen te scrollen: http://facepunch.com/showthread.php?t=1250038&page=4Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
blergh facepunch.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Curlbrah het volgende:
Ik zit nu hier doorheen te scrollen: http://facepunch.com/showthread.php?t=1250038&page=4
/r/battlestations![]()
Zat ik eerst te kijken maar die setups zijn meestal veel rommeliger dan ik ze zou willen hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
blergh facepunch.
/r/battlestations
Die met de meeste upvotes hebben waarschijnlijk 6 monitoren en dual titans in de pc maar een super lelijk interieur.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Haha nice sosua, alsof je mijn gedachten hebt gelezen.![]()
Zat inderdaad naar zulken te kijken.![]()
![]()
wat
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Wacht ze is zelf een nigguh, wss bedoelt ze dus vrede
deviantart is wel de place-to-go voor die posters volgens mij.
Jammer dat die gast van die TF2 posters enkel TF2 dingen maakt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Bioshock?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef Curlbrah het volgende:
deviantart is wel de place-to-go voor die posters volgens mij.
Jammer dat die gast van die TF2 posters enkel TF2 dingen maakt.![]()
Zat te denken aan iets van bioshock / fallout en wat anders, misschien portal ofzo.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik vind posters eigenlijk best lelijk in een kamer. Liefst zou ik gewoon een kamer hebben met ofwel mooi uitzicht(Had ik eerst ook gewoon 1 raam lekker uitrusten en muziek luisteren) en dan ook wel super strak, Mooie stuk, moderne tafels enzo maar dan is het wel altijd lekker duur![]()
![]()
Nja 't is meer dat ik anders een hele grote witte lege kamer heb met enkel een bed en een bureau plus PC erop heb.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:37 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind posters eigenlijk best lelijk in een kamer. Liefst zou ik gewoon een kamer hebben met ofwel mooi uitzicht(Had ik eerst ook gewoon 1 raam lekker uitrusten en muziek luisteren) en dan ook wel super strak, Mooie stuk, moderne tafels enzo maar dan is het wel altijd lekker duur
Wou ze wel mooi inlijsten, losse posters lijken mij ook niks.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik heb maar een rendierhoofd aan mijn muur gehangen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
pics bro, pics!quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef shaderon het volgende:
Verkeersborden uit australië en gesigneerd feyenoord spul hierzoChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
van wie?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef shaderon het volgende:
Verkeersborden uit australië en gesigneerd feyenoord spul hierzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
neejohquote:Op donderdag 5 december 2013 21:12 schreef shaderon het volgende:
Oude selectie 2006 dacht ik. Kalou enzo
bureau met laptop, papieren, fingerboards, tv.
In vensterbank kleine cactusjes![]()
en nog meer papieren.
Op expedit een fingerboard park en skateboards, daarnaast een kast met lego en andere zooi erop.
Onder mn bed ook allemaal zooi, en naast mn bed een nachtkastjeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja jullie hebben allemaal stuff in je kamer staan daarom wil ik van die ingelijste posters omdat ik anders een lege kamer heb.
Heb dus alleen:
-bed
-bureau met PC
-paar gewichthef halters
In mijn kamer staanChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Bureau met pc, printer, administratie etc. zoals sierspul (denk halfedelstenen, wat zeesterren, kopie van de steen van rosetta enzo.
Verder een kast met 100 tabakspijpen, een tekentafel met de overige 800. Veel tabakspotten, twee luie stoelen, een luxe tabakskast met pijpen, ragers, sigaren. Verder een pot met dertig aanstekers.
Verder een bed, een kledingkast die in de muur zit gebouwd (geen inloop), wat hutkoffers. Verder twee matrassen tegen de muur achter de tekentafel. En een verzameling whiskey, bier, vodka etc. in een hoek van de kamer.![]()
Huis. Ha!http://www.syfy.com/tinman/oz/
![]()
Ik denk dat ik mijn derde scherm ook zo plaats.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Oh na tegen de muur heb ik een bonte specht, een stormvogel en een huismus. Had ook een vossekop maar die begon wel lelijk te worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:50 schreef TJV het volgende:
Ik heb maar een rendierhoofd aan mijn muur gehangen.![]()
srsquote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh na tegen de muur heb ik een bonte specht, een stormvogel en een huismus. Had ook een vossekop maar die begon wel lelijk te worden.
vraag me af hoe je kamer eruit zietChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Lekker zo'n systeemkast naast je hoofd. Tenzij hij watergekoeld is.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mijn derde scherm ook zo plaats.http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
srs
vraag me af hoe je kamer eruit ziet
Kruising tussen deze 2 in mn hoofd.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Haha true.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Lekker zo'n systeemkast naast je hoofd. Tenzij hij watergekoeld is.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Crikey!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.amazon.com/dp/B006CNTR6W/
Aldie/Vogel?
Gelijk besteld.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Trouwens nu helemaal klaar met automatiseren van XBMC
Alle series worden automatisch gedownload op de Raspberry SAMBA gezet om vervolgens af te laten spelen op OpenELEC, krijg een bericht binnen op mijn telefoon als er een nieuwe aflevering is, Trakt wordt automatisch voor mijn broer bijgewerkt.
Helemaal mooi dit![]()
lelelequote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Deze dan:
http://www.caffex.com/CaffeinAll_c_15.html
Ook leuk:
[ afbeelding ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Noem mij de grootste noob ever maad
Wat zijn volgens jullie de juiste specs om minecraft op redelijke graphics lag vrij te spelen?They can't stay livin' on a government's dime!![]()
Dunno man, midrange gamepc?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef BookerDeWitt het volgende:
Wat zijn volgens jullie de juiste specs om minecraft op redelijke graphics lag vrij te spelen?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Volgens mij zit meneer regelmatig zo..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Haha cool ding ja..quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Pff goeie vraag. MC is gewoon bar slecht geoptimaliseerd daarom vraagt het spel ook zoveel power. (Ligt vooral aan het chunk-loading systeem voor de mensen die dat nog niet wisten) Wil je hem zelf bouwen of een nieuwe kopen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef BookerDeWitt het volgende:
Wat zijn volgens jullie de juiste specs om minecraft op redelijke graphics lag vrij te spelen?![]()
Hij heeft ook een Strandbeest. cool dingquote:![]()
liefste zelf bouwenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Pff goeie vraag. MC is gewoon bar slecht geoptimaliseerd daarom vraagt het spel ook zoveel power. (Ligt vooral aan het chunk-loading systeem voor de mensen die dat nog niet wisten) Wil je hem zelf bouwen of een nieuwe kopen?They can't stay livin' on a government's dime!![]()
Waar zat je naar te kijken? Ik denk zelf dat een nieuwe graka van rond de 120 euro en een rappe dual core wel voldoet. Plus 4 GB RAM oid.quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
ik zit een beetje met dual cores.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Waar zat je naar te kijken? Ik denk zelf dat een nieuwe graka van rond de 120 euro en een rappe dual core wel voldoet. Plus 4 GB RAM oid.. Welke beveel je aan, ik ken i7 en i5. Verder ken ik amd enzo
!
They can't stay livin' on a government's dime!![]()
hm :| zat zelf meer te denken richting de 400 of is dat toch te krapquote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef shaderon het volgende:
Gewoon zo'n alternate systeempje van 700 euro zou het makkelijk moeten trekkenThey can't stay livin' on a government's dime!![]()
Pijpen ging hem goed en werd gewaardeerd, rijpen jongens werden gepassioneerd!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens mij zit meneer regelmatig zo..
[ afbeelding ]Fear is the grease of society.![]()
Gezien je budget zou ik AMD kiezen, vooral low-end zijn die procs. erg sterk.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
ik zit een beetje met dual cores.. Welke beveel je aan, ik ken i7 en i5. Verder ken ik amd enzo
!
Plus randapparatuur?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:41 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
hm :| zat zelf meer te denken richting de 400 of is dat toch te krapChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: