Haha true.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Lekker zo'n systeemkast naast je hoofd. Tenzij hij watergekoeld is.
Crikey!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.amazon.com/dp/B006CNTR6W/
Aldie/Vogel?
lelelequote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Deze dan:
http://www.caffex.com/CaffeinAll_c_15.html
Ook leuk:
[ afbeelding ]
Dunno man, midrange gamepc?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef BookerDeWitt het volgende:
Noem mij de grootste noob ever maad
Wat zijn volgens jullie de juiste specs om minecraft op redelijke graphics lag vrij te spelen?
Haha cool ding ja..quote:
Pff goeie vraag. MC is gewoon bar slecht geoptimaliseerd daarom vraagt het spel ook zoveel power. (Ligt vooral aan het chunk-loading systeem voor de mensen die dat nog niet wisten) Wil je hem zelf bouwen of een nieuwe kopen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef BookerDeWitt het volgende:
Noem mij de grootste noob ever maad
Wat zijn volgens jullie de juiste specs om minecraft op redelijke graphics lag vrij te spelen?
Hij heeft ook een Strandbeest. cool dingquote:
liefste zelf bouwenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Pff goeie vraag. MC is gewoon bar slecht geoptimaliseerd daarom vraagt het spel ook zoveel power. (Ligt vooral aan het chunk-loading systeem voor de mensen die dat nog niet wisten) Wil je hem zelf bouwen of een nieuwe kopen?
Waar zat je naar te kijken? Ik denk zelf dat een nieuwe graka van rond de 120 euro en een rappe dual core wel voldoet. Plus 4 GB RAM oid.quote:
ik zit een beetje met dual cores.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Waar zat je naar te kijken? Ik denk zelf dat een nieuwe graka van rond de 120 euro en een rappe dual core wel voldoet. Plus 4 GB RAM oid.
hm :| zat zelf meer te denken richting de 400 of is dat toch te krapquote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef shaderon het volgende:
Gewoon zo'n alternate systeempje van 700 euro zou het makkelijk moeten trekken
Pijpen ging hem goed en werd gewaardeerd, rijpen jongens werden gepassioneerd!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens mij zit meneer regelmatig zo..
[ afbeelding ]
Gezien je budget zou ik AMD kiezen, vooral low-end zijn die procs. erg sterk.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
ik zit een beetje met dual cores.. Welke beveel je aan, ik ken i7 en i5. Verder ken ik amd enzo
!
Plus randapparatuur?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:41 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
hm :| zat zelf meer te denken richting de 400 of is dat toch te krap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |