baasquote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
We have 5 winners
Zal Danny ff een berichtje sturen hoeveel hij van me krijgt
Hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
We have 5 winners
Held! Bedankt!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
We have 5 winners
Omdat het kanquote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Held! Bedankt!
Waarom doe je dit?
Ben er langsgeweestquote:Op woensdag 4 december 2013 18:51 schreef Maxbet het volgende:
Leuke actie MaGNeT![]()
Kom je zo even in het mining topic langs?
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
Nog ff wachten op reactie van Danny
Zodra je sterretjes ziet weet je dat het gelukt is!
Cool.. thxquote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
Nog ff wachten op reactie van Danny
Zodra je sterretjes ziet weet je dat het gelukt is!
Mods zijn evil, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef Pino112 het volgende:
- je bent geen mod/admin of op andere manier voor FOK! werkzaam
Waarom die voorwaarde?
Dat is bij de meeste acties zo. Je kunt een oneerlijk voordeel hebbenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef Pino112 het volgende:
Waarom die voorwaarde?
En ze krijgen al betaald.quote:
In dit geval ook?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:42 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste acties zo. Je kunt een oneerlijk voordeel hebben
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
En ze krijgen al betaald.
Nee serieus, wist je dat niet?quote:
Spannend.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
Danny heeft nog niet gereageerd maar zo te zien is hij ook nog niet op FOK! geweest.
Omdat er ook mods in BIT werkzaam zijn en ik niet de indruk wil wekken dat het een "onderonsje" is.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef Pino112 het volgende:
Waarom die voorwaarde?
Ah op die manier.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat er ook mods in BIT werkzaam zijn en ik niet de indruk wil wekken dat het een "onderonsje" is.
Ik hoef niet alle modjes in ABOquote:Het is wel jammer dat werken voor FOK! niet automatisch al een PIMP abo oplevert gedurende de tijd dat je je kostbare tijd opoffert voor FOK! Danny?
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef deadprez het volgende:
Ik zit de hele tijd obsessief naar mijn username te kijken na iedere post in de hoop dat er al sterren bijgekomen zijn.
Kan het me voorstellenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef deadprez het volgende:
Ik zit de hele tijd obsessief naar mijn username te kijken na iedere post in de hoop dat er al sterren bijgekomen zijn.
Ach, ik mag allang blij zijn dat ik bij de eerste vijf users zat. Ik wacht het gewoon geduldig af.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan het me voorstellenNog even geduld
Mss moet ik dit soort dingen overleggen met Danny voor ik ze doe, dat gaat wat vloeiender, lol.
Ach joh, het is echt super tof van je! En inderdaad, geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan het me voorstellenNog even geduld
Mss moet ik dit soort dingen overleggen met Danny voor ik ze doe, dat gaat wat vloeiender, lol.
3 min tussen de OP en de vijfde gelukkige, valt nog mee. Standaard 10 sec auto-refresh instelling...quote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, het is echt super tof van je! En inderdaad, geduld is een schone zaak.
Ik zat op mijn mobieltje en dacht echt: "Shit, als ik dit nu typ zijn er vast al reacties geplaatst voordat ik kon posten". Maar ik was alsnog de eerste.
hehe sounds familiar inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de meeste crypto-enthousiasten in andere BIT-topics (crypto-trollbox) en/of obsessief op bitcoinwisdom, btc-e etc te staren
Ach. Zou een leuk gebaar zijn met kerst ofzo. Maar verder maakt het mij niet uit. Ik ben geen type die er perse wat tegenover wilt hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
Het is wel jammer dat werken voor FOK! niet automatisch al een PIMP abo oplevert gedurende de tijd dat je je kostbare tijd opoffert voor FOK! Danny?
Maar deze voorwaarde blijft wel jammer natuurlijk. Kon wel weer een upgrade gebruiken.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |