Eens.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Joy Division. Dit nummer moet er ook in.Wat een fenomenale plaat blijft dat toch.
Alleen love will tear us apart erin neem ik aan?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Joy Division. Dit nummer moet er ook in.Wat een fenomenale plaat blijft dat toch.
Als je eenmaal de daarbij behorende wodka hebt, dan zal dat slapen ook wel weer lukken.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al zit ik wel weer in mijn fuck alles, ik word uitkeringstrekker in een commiblock fase.
Dat vergeet ik ook weleens te slapen.
Ik kan toch niet nu al naar Tokyo Yv-jequote:Op woensdag 4 december 2013 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA DANK JE, ik wil een echte kaart
Nee, dit specifieke nummer. Die gitaarsound in de intro is echt kippenvel.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen love will tear us apart erin neem ik aan?
DAN STUUR JE ER EEN MET EEN BEER, kan mij het bommenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan toch niet nu al naar Tokyo Yv-je
Dat schreeuwde je buurvrouw ook vannacht.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet nog een beetje voorzichtig doen mannetje.
Let een beetje op je taalgebruik, wil je.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAN STUUR JE ER EEN MET EEN BEER, kan mij het bommen
Caps lock vind ik niet echt netjes voor een admin.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Matig. Beter was 'je moeder' geweest. Nu is 't net niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat schreeuwde je buurvrouw ook vannacht.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat schreeuwde je buurvrouw ook vannacht.
Ik denk dat ze weer ongesteld is.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caps lock vind ik niet echt netjes voor een admin.
Jaa snap ik maar at the moment alleen die andere toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dit specifieke nummer. Die gitaarsound in de intro is echt kippenvel.
Dat is toch niet leuk. Ik zou zeggen, wie wat bewaard heeft watquote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb gestemd, of moet ik er nog 9 andere?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet nog een beetje voorzichtig doen mannetje.
In de top 2000? Ik weet niet man, ik volg dat totaal niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Jaa snap ik maar at the moment alleen die andere toch?
Arado Ar 234 – the first operational turbojet bomber and reconnaissance aircraftquote:Op woensdag 4 december 2013 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wunderwaffe#Jets_and_rocket-propelled_aircraft
Niels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |