Okequote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
neogotiek is de19e-eeuwse stroming in de bouwkunst geinspireerd door de middeleeuwse gotiek.
Klopt, het leek mij wel toepasselijk die te houden nu je bij de blauwen hoort.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:47 schreef Tjacka het volgende:
ik moet nog steeds vrij worden volgens je sig.
Geen idee maar je hebt er wel alles aan gedaan deze keer.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:50 schreef sararaats het volgende:
heb ik ooit al een topic hier geopend?
oh shitquote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee maar je hebt er wel alles aan gedaan deze keer.![]()
Kun je een ban voor krijgen hoor, lapohunter. Vraag Tjacka maar.
Ik ben een expert geworden wat dat betreft. Ik hoop dat Lavenderr Sara spaart.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee maar je hebt er wel alles aan gedaan deze keer.![]()
Kun je een ban voor krijgen hoor, lapohunter. Vraag Tjacka maar.
Ik heb niks gezien en als die snowden ook z'n bek houdt komt het wel goed.quote:
Ik heb al een TR aangemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien en als die snowden ook z'n bek houdt komt het wel goed.
48 uur ban staat er op. Heb je al wat in de planning voor de komende twee dagen?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef sararaats het volgende:
ik was echt niet aan het LAPOhunten hoor. misschien een heel klein beetje
jah (en ik wist niet dat je daar een ban op uw dak van kon krijgen)quote:Op woensdag 4 december 2013 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
48 uur ban staat er op. Heb je al wat in de planning voor de komende twee dagen?
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:54 schreef Tjacka het volgende:
Je moet wel oppassen dat ess zich goed blijft voelen hoor sara. Voordat je het weet verpest je de sfeer.
Hij plaagt je maar hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 14:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
jah (en ik wist niet dat je daar een ban op uw dak van kon krijgen)
ja zo ben jij wel NSB-erquote:
uhu.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef sararaats het volgende:
ik was echt niet aan het LAPOhunten hoor. misschien een heel klein beetje
meestal sluip ik er naartoe zoals een katquote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
uhu.
Ga je altijd zo op je prooi af?
Je moet wel stoppen met deze grappen hoor, voordat je het weet kom ik hier niet meer posten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja zo ben jij wel NSB-er
(moet ineens denken aan: toen was geluk heel gewoon. iemaND DAT GEZIEN GISTER? jappio was keihard racistisch....dat dat nog kan in deze tijd)
rawrquote:Op woensdag 4 december 2013 14:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
meestal sluip ik er naartoe zoals een kat
Deze keer was je meer een dolle jonge hond.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
meestal sluip ik er naartoe zoals een kat
Blaadjes meld zich er vrijwillig voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef sararaats het volgende:
ik was echt niet aan het LAPdancehunten hoor. misschien een heel klein beetje
Tijgersquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Blaadjes meld zich er vrijwillig voor.
Of ik wel eens een leeuw heb gezien? Niet in het wild.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tijgers > leeuwen
Dat wel eens gezien? kansloos
jaquote:Op woensdag 4 december 2013 15:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Deze keer was je meer een dolle jonge hond.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of ik wel eens een leeuw heb gezien? Niet in het wild.
Maar tijgers zijn
ook gezien maar in gevecht.....is een leeuw gewoon kansloos tegen een tijger.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:09 schreef sararaats het volgende:
ik heb al eens een leeuw in het wild gezien
Tijgersquote:Op woensdag 4 december 2013 15:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
ook gezien maar in gevecht.....is een leeuw gewoon kansloos tegen een tijger.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:09 schreef sararaats het volgende:
Zo word ik in GRTD al regelmatig genoemd..quote:Op woensdag 4 december 2013 15:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij heet vanaf nu gewoon tijger.
ow echt? lekker origineel ben ik dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo word ik in GRTD al regelmatig genoemd..![]()
SC in GCquote:Op woensdag 4 december 2013 15:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow echt? lekker origineel ben ik dan.
wtf is GRTD?
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow echt? lekker origineel ben ik dan.
wtf is GRTD?
kun je nagaan als er een "hijger" bij was geweest.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:13 schreef theguyver het volgende:
Leeuw en tijger leggen het af tegen een Lijger.
[ afbeelding ]
Beter dan een leeuw in het echt tegenkomenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:09 schreef sararaats het volgende:
De grote Lavje heeft gesprokenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter dan een leeuw in het echt tegenkomen![]()
Foei Sara, lapohunten![]()
Nee hoor, geintje.
Trek in banaan nuquote:Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ga echt een banaan vraag stellen nu!
Jij bent ook een watje geworden zeg sinds die tjacka mod is.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, geintje.
je loopt mijn subforum belachelijk te maken.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ga echt een banaan vraag stellen nu!
helemaal niet!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je loopt mijn subforum belachelijk te maken.
Ja maar ik denk vooruit he. Binnenkort is Tjacka FA en misschien schopt hij me dan als eerste de crew uitquote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij bent ook een watje geworden zeg sinds die tjacka mod is.
Vroeger was dit gewoon 3 weken ban!
ik dacht dat je veranderd was maar je bent nog steeds dezelfde!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar ik denk vooruit he. Binnenkort is Tjacka FA en misschien schopt hij me dan als eerste de crew uit
Ik zou je graag willen schoppen ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar ik denk vooruit he. Binnenkort is Tjacka FA en misschien schopt hij me dan als eerste de crew uit
Ik heb bananenquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
Krijg je als FA nog meer aandacht van de vrouwen?
Still the same, B.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik dacht dat je veranderd was maar je bent nog steeds dezelfde!
Hij práát tegen zijn banaanquote:Op woensdag 4 december 2013 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
weet nog hoe blij je was met je vorige banaan.
heb er nog filmpje van.
[ afbeelding ]
ik zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter dan een leeuw in het echt tegenkomen![]()
Nee hoor, geintje.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een paar mandarijntjes. Ook heel lekker
Je bent uit de kast gekomen?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben wel heel veranderd sinds ik mod ben.
Mag ik 100 euro van je ?quote:
je bedoeld nu al, morgen komt die ouwe, tenminste als ie niet van dak lazertquote:Op woensdag 4 december 2013 15:44 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog steeds in Kerststemming (wel wat vroeg maar ja, die ouwe komt vrijdag langs en dan mag het)
Zie de Sint waait door de bomen, makkers staakt uw wild geraasquote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld nu al, morgen komt die ouwe, tenminste als ie niet van dak lazert
Ilse de Lange ja?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mag ik 100 euro van je ?
BTW ik ga vanaaf enkletsen met Ilse misschien kan ik een kaartje voor 19 april 2014 fiksen, heb er nu 2 maar misschien kan ik er nog 1 a 2 fiksen.
Belgie hé, dan komt hij op vrijdagochtend.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoelt nu al, morgen komt die ouwe, tenminste als ie niet van dak lazert
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie de Sint waait door de bomen, makkers staakt uw wild geraas
dat doe ik nooit.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh lord, dat betekent dat je ons morgen verrot scheldt
Morgen gaat het wel heel hard waaien, dus wat Es zegtquote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld nu al, morgen komt die ouwe, tenminste als ie niet van dak lazert
Nu klopt eindelijk dan andere liedjequote:Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen gaat het wel heel hard waaien, dus wat Es zegt
Gister gehad, was leuk gesopquote:Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef sararaats het volgende:
zo ben ik weer. ik heb spaghetti à la Ons ma gegeten
Uhuh, daarvoor ben je bij theguyver op het goede adresquote:Op woensdag 4 december 2013 17:54 schreef oompaloompa het volgende:
hoi ik horde dat theguyver hier inzichten geeft in de wondere wereld die vrouw heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |