Okequote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
neogotiek is de19e-eeuwse stroming in de bouwkunst geinspireerd door de middeleeuwse gotiek.
Klopt, het leek mij wel toepasselijk die te houden nu je bij de blauwen hoort.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:47 schreef Tjacka het volgende:
ik moet nog steeds vrij worden volgens je sig.
Geen idee maar je hebt er wel alles aan gedaan deze keer.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:50 schreef sararaats het volgende:
heb ik ooit al een topic hier geopend?
oh shitquote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee maar je hebt er wel alles aan gedaan deze keer.![]()
Kun je een ban voor krijgen hoor, lapohunter. Vraag Tjacka maar.
Ik ben een expert geworden wat dat betreft. Ik hoop dat Lavenderr Sara spaart.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee maar je hebt er wel alles aan gedaan deze keer.![]()
Kun je een ban voor krijgen hoor, lapohunter. Vraag Tjacka maar.
Ik heb niks gezien en als die snowden ook z'n bek houdt komt het wel goed.quote:
Ik heb al een TR aangemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien en als die snowden ook z'n bek houdt komt het wel goed.
48 uur ban staat er op. Heb je al wat in de planning voor de komende twee dagen?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef sararaats het volgende:
ik was echt niet aan het LAPOhunten hoor. misschien een heel klein beetje
jah (en ik wist niet dat je daar een ban op uw dak van kon krijgen)quote:Op woensdag 4 december 2013 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
48 uur ban staat er op. Heb je al wat in de planning voor de komende twee dagen?
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:54 schreef Tjacka het volgende:
Je moet wel oppassen dat ess zich goed blijft voelen hoor sara. Voordat je het weet verpest je de sfeer.
Hij plaagt je maar hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 14:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
jah (en ik wist niet dat je daar een ban op uw dak van kon krijgen)
ja zo ben jij wel NSB-erquote:
uhu.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef sararaats het volgende:
ik was echt niet aan het LAPOhunten hoor. misschien een heel klein beetje
meestal sluip ik er naartoe zoals een katquote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
uhu.
Ga je altijd zo op je prooi af?
Je moet wel stoppen met deze grappen hoor, voordat je het weet kom ik hier niet meer posten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja zo ben jij wel NSB-er
(moet ineens denken aan: toen was geluk heel gewoon. iemaND DAT GEZIEN GISTER? jappio was keihard racistisch....dat dat nog kan in deze tijd)
rawrquote:Op woensdag 4 december 2013 14:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
meestal sluip ik er naartoe zoals een kat
Deze keer was je meer een dolle jonge hond.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
meestal sluip ik er naartoe zoals een kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |