abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133944065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:38 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Wat denk je van universiteiten die dichtgaan. Als je dan niet naar huis wil, ga dan toch lekker borrelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, op het NHL worden sinds 13.00 ook geen lessen meer gegeven. Ze zijn echter nog wel open.

Bij het RUG, en zeker daar naast het IT gebouw is het wel vaker druk, maar nu dus helemaal. :o
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_133944269
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:31 schreef kweenie1 het volgende:
Iemand de pech(of het geluk, voor je uren) om zich in het noorden van het land te bevinden :')
Jazeker _O_ tikt wel lekker aan moet ik zeggen. Ben rond Schiphol bezig.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133944277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:39 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Haha, op het NHL worden sinds 13.00 ook geen lessen meer gegeven. Ze zijn echter nog wel open.

Bij het RUG, en zeker daar naast het IT gebouw is het wel vaker druk, maar nu dus helemaal. :o
In Eindhoven valt het allemaal wel mee(gelukkig). Maar op de TU/e gaan de lessen standaard op 5 december maar tot 4 uur door. Daarna borrelen en vanavond de stad in. Met een beetje geluk merken we er hier weinig van :)
pi_133944343
Maar goed, allemaal leuk en aardig die niet-rijdende treinen, zolang ik maar gebeld word voor morgen :(
  donderdag 5 december 2013 @ 14:52:09 #155
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_133944540
Net een mail gekregen dat alle studenten en docenten werd verzocht het gebouw te verlaten en naar huis te gaan ivm code rood.

Wist helemaal niet dat het in Amsterdam ook zo erg was?
pi_133944693
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef QuiCk01 het volgende:
Net een mail gekregen dat alle studenten en docenten werd verzocht het gebouw te verlaten en naar huis te gaan ivm code rood.

Ach grote kwats. Ja, het is kutweer. Maar zo erg het nou ook weer niet hoor.

Ik moet zo van Amsterdam langs de kust naar het zuiden. Kan wel ergere dingen bedenken, heb een leuke Passat onder mijn kont en ik hou wel van wat storm :9
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133944764
Wordt leuke dag voor hikers met een mooi hoog leeg busje :P
Nee, toch niet
  donderdag 5 december 2013 @ 14:58:41 #158
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133944806
Ik kan straks vanuit Amstelveen richting Barneveld. Met een beetje mazzel ben ik te laat voor het verplichte gourmetgedoe met m'n schoonfamilie :7 O-)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_133944824
In Groningen wonen zuigt vandaag even hard. Mijn broertje komt gelukkig thuis, mijn vriend zit vast in de stad en mag natuurlijk naar mij, maar wil -begrijpelijk- naar huis. Heb maar even een oproepje gedaan dat iedereen welkom is, als ze niet meer naar huis kunnen. Wat een gezeik weer zeg. :(
Your opinion of me is none of my business.
pi_133944973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef Solidberg het volgende:
Wordt leuke dag voor hikers met een mooi hoog leeg busje :P
Gewoon het stuur vast blijven houden en gas blijven geven.. :D
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 5 december 2013 @ 15:05:39 #161
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133945101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:59 schreef Sarasi het volgende:
In Groningen wonen zuigt vandaag even hard. Mijn broertje komt gelukkig thuis, mijn vriend zit vast in de stad en mag natuurlijk naar mij, maar wil -begrijpelijk- naar huis. Heb maar even een oproepje gedaan dat iedereen welkom is, als ze niet meer naar huis kunnen. Wat een gezeik weer zeg. :(
Hoezo begrijpelijk? :P. Meestal begrijpen vriendinnnen dat juist niet. Confusing...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_133945519
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoezo begrijpelijk? :P. Meestal begrijpen vriendinnnen dat juist niet. Confusing...
Onzin. :+ Hij is vannacht ook al hier geweest. Ik vind het niet erg als hij komt hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij heeft ook een eigen huis en leven enzo. :P

Edit: Al moet ik eerlijk toegeven dat ik bang ben voor onweer, dus dat hij inmiddels meer dan welkom is. Maar volgens mij is hij met een paar studiegenootjes de stad in. ;( Gelukkig heb ik bier en chips en een waarme douche.
pi_133945657
Gaat dik tekeer hier nu, onweer, harde wind, hagel :P
Nee, toch niet
pi_133945875
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:38 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Wat denk je van universiteiten die dichtgaan. Als je dan niet naar huis wil, ga dan toch lekker borrelen. Nouja, er ging niets boven Groningen toch :)?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, daar kom ik net vandaan. Ik dacht ik pak de bus en neem m'n fiets morgen wel mee naar huis, maar toen ik die rij zag staan ben ik heel snel omgekeerd en hem ik de fiets maar gepakt :D
pi_133946265
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef QuiCk01 het volgende:

Het is meer dat al het OV het niet meer doet.
pi_133946297
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:24 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, daar kom ik net vandaan. Ik dacht ik pak de bus en neem m'n fiets morgen wel mee naar huis, maar toen ik die rij zag staan ben ik heel snel omgekeerd en hem ik de fiets maar gepakt :D
Als iedereen daar ook verzocht wordt om de instelling te verlaten -zoals QuiCk01 in Amsterdam had- dan sta je ook nog eens makkelijk een uur buiten te wachten. In plaats dat ze je gewoon de tijd geven tot een uur of 6 en iedereen zich geleidelijk naar huis begeeft, heb je al dat gedring en gestress ook niet. Tenzij je dan perse in die eerste bus wil zitten, maarja dan doe je het ook zelf...
pi_133946488
Hanze sloot om twee uur geloof ik, RuG Zernike heeft voor zover ik weet niks laten horen. Mijn faculteit evacueerde en sloot om twee uur alles af.

Nu twijfelt mijn moeder of we morgen nog wel naar de Efteling moeten gaan. :'( Maar ik wil! Anders wordt het kerstvakantie en dan is het zo druk... Iemand een idee hoe de storm morgen is?
pi_133946787
Beetje wind in Utrecht, that's it.

Overigens voor maandag weer een fijne rit naar Belgie, naar een plaatsje tussen Brussel en Charleroi in en weer terug :).
pi_133946874
Morgen 3 keer Schiphol-Utrecht, hij had het er over dat 3 andere AR'ers voor hetzelfde ingepland waren, toevallig mensen van dit forum? Hoop wel dat de treinen iets beter rijden dan...
  donderdag 5 december 2013 @ 16:17:42 #170
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_133947922
Ik vind het weer wel chill, net met de hond wezen lopen. Nu hoef ik tenminste geen stokken te gooien, want de stokken die hij geeft waaien gelijk weer weg ^O^

Overigens, ik snap de NS nog steeds niet. In Siberië rijden treinen met -60 tegen de bergen op enzo, en als er hier een zuchtje wind staat met wat blaadjes op de rails is het ineens 'levensgevaarlijk'. |:(
pi_133949615
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:45 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

In Eindhoven valt het allemaal wel mee(gelukkig). Maar op de TU/e gaan de lessen standaard op 5 december maar tot 4 uur door. Daarna borrelen en vanavond de stad in. Met een beetje geluk merken we er hier weinig van :)
Ja ik merkte het. Was me er eigenlijk niet van bewust, totdat de docent in Auditorium 7 me er even op attent maakte dat er toch echt geen college meer gegeven ging worden. _O-
  donderdag 5 december 2013 @ 17:07:55 #172
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133949747
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef Kiprollade het volgende:

Overigens, ik snap de NS nog steeds niet. In Siberië rijden treinen met -60 tegen de bergen op enzo, en als er hier een zuchtje wind staat met wat blaadjes op de rails is het ineens 'levensgevaarlijk'. |:(
Budget, en natuurlijk heeft de dienstregeling er erg mee te maken....

Iedereen zeikt altijd op de NS en haalt altijd Siberië etc. aan maar dat is een heel ander verhaal...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_133949784
Mensen in Nederland moeten zich eens beseffen wat voor een luxe het is dat er gewoon ieder kwartier normaliter een trein vertrekt. _O-
  donderdag 5 december 2013 @ 17:18:52 #174
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_133950052
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:07 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Budget, en natuurlijk heeft de dienstregeling er erg mee te maken....

Iedereen zeikt altijd op de NS en haalt altijd Siberië etc. aan maar dat is een heel ander verhaal...
Naar mijn idee is het gewoon veel te overdreven. Oké, het stormt, maar om dan gelijk alles plat te leggen is ook weer iets té. Volgens mij laten ze liever de mensen wegwaaien en kletsnat worden dan dat ze wat treintjes inzetten.
De buschauffeurs zullen overigens ook niet blij zijn met die drukte. Kwam vanmiddag rond half 3 uit school, de bus zat bom, maar dan ook echt, bomvol. Je moest je tussen de mensen doorwurmen om eruit te komen }:|
pi_133950059
Ben bang dat er voor mij geen ritjes meer inzitten voor morgen ;(
pi_133950499
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben bang dat er voor mij geen ritjes meer inzitten voor morgen ;(
Hoezo niet?
  donderdag 5 december 2013 @ 17:35:50 #177
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133950628
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:18 schreef Kiprollade het volgende:
Volgens mij laten ze liever de mensen wegwaaien en kletsnat worden dan dat ze wat treintjes inzetten
Maar natuurlijk, zo moeilijk is het allemaal niet..
pi_133950867
quote:
2s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Niet gebeld :P

Op zich niet raar voor december, maar had nu toch stiekem wel op een drukke maand gerekend omdat iedereen nog even snel een 0%/14%-auto wil scoren.
  donderdag 5 december 2013 @ 17:53:40 #179
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133951155
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich niet raar voor december, maar had nu toch stiekem wel op een drukke maand gerekend omdat iedereen nog even snel een 0%/14%-auto wil scoren.
Volgens mij gaat dat alleen over op kenteken zetten. Uitlevering is nog niet 123 verplicht ;)
pi_133951202
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef Amoeba het volgende:
Mensen in Nederland moeten zich eens beseffen wat voor een luxe het is dat er gewoon ieder kwartier normaliter een trein vertrekt. _O-
Die zogenaamde ''luxe'' moet je dan wel even afzetten tegen de prijzen van een treinkaartje die werkelijk nergens op slaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')