abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133950499
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben bang dat er voor mij geen ritjes meer inzitten voor morgen ;(
Hoezo niet?
  donderdag 5 december 2013 @ 17:35:50 #177
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133950628
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:18 schreef Kiprollade het volgende:
Volgens mij laten ze liever de mensen wegwaaien en kletsnat worden dan dat ze wat treintjes inzetten
Maar natuurlijk, zo moeilijk is het allemaal niet..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_133950867
quote:
2s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Niet gebeld :P

Op zich niet raar voor december, maar had nu toch stiekem wel op een drukke maand gerekend omdat iedereen nog even snel een 0%/14%-auto wil scoren.
  donderdag 5 december 2013 @ 17:53:40 #179
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133951155
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich niet raar voor december, maar had nu toch stiekem wel op een drukke maand gerekend omdat iedereen nog even snel een 0%/14%-auto wil scoren.
Volgens mij gaat dat alleen over op kenteken zetten. Uitlevering is nog niet 123 verplicht ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_133951202
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef Amoeba het volgende:
Mensen in Nederland moeten zich eens beseffen wat voor een luxe het is dat er gewoon ieder kwartier normaliter een trein vertrekt. _O-
Die zogenaamde ''luxe'' moet je dan wel even afzetten tegen de prijzen van een treinkaartje die werkelijk nergens op slaan.
pi_133951472
quote:
13s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:54 schreef S-RS het volgende:

[..]

Die zogenaamde ''luxe'' moet je dan wel even afzetten tegen de prijzen van een treinkaartje die werkelijk nergens op slaan.
Dat is met alles joh.
pi_133951628
quote:
15s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is met alles joh.
Ohja? Noem jij nog eens een dienst die dergelijke prijzen hanteert icm met deze zeer belabberde service.
pi_133951710
Daarnet nog gebeld. Ze vroeg of ik het erg vond om vroeg te beginnen. Ik zei nee. Ik kreeg een rit die om 8.00 ophalen is in Etten-Leur. Ik woon in Vlaardingen.
Had me eigenlijk voorgesteld om 8.00 ophalen in Rotterdam te krijgen ofzo. Maar goed, in ieder geval leuk voor de uren.
pi_133951849
Het lijkt wel of ze steeds later bellen tegenwoordig, maar heb drie ritten. Ook een lange dag, eerste om 8 uur ophalen en ben waarschijnlijk 18.00 klaar. Of, als ik een beetje pech heb, rijden er geen bussen meer in Keldonk en moet ik nog een grafeind lopen. Wordt vast weer een leuk dagje :9
pi_133952785
Als ik de bus van kwart voor 6 neem ben ik 5 minuutjes te laat, maar een eerdere mogelijkheid bestaat niet :') dus ze moeten er maar genoegen mee nemem :P

Vanaf Etten-Leur trouwens met een Altea naar Amersfoort, daarna Nijmegen - Oost Souburg in een 508. Wordt dus ook een behoorlijk lange dag.
pi_133952980
Godverdomme 3 uur (!) omweg van Amsterdam naar Waalwijk :{ en ik dacht nog wel vandaag mooi snel af te kunnen werken met twee ritjes. Viel dat ff tegen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133954049
Ik moest voor morgen twee ritten weigeren. Ik dacht dat ik morgen vrij was...maar niet dus.
pi_133955174
Morgen ook eindelijk weer eens werk!

Leeuwarden - Duiven met een Mercedes Sprinter van het postkantoor
Zevenaar - Almere in een S-Max

Toch goed voor de eerste 8 uurtjes in december!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_133955772
Ik kreeg om 19.00 een sms (stond niet op beschikbaar), toen ik om 19.15 belde waren ze al weg. Jammer, als ik morgen op tijd wakker ben bel ik nog wel even. Vanaf half 9 is het kantoor open, toch?
pi_133955944
Zo dat mijn post van vanmiddag toch niet is aangekomen, telefoon deed wat raar..
Opzich wel prima dagje gehad. Clio van Groningen naar Amsterdam. Ophalen bij onze maandelijkse donateurs, beste parkeergarage zit er onder dat gebouw zeg!
Daarna vanaf Zaandam terug naar Groningen in een Transporter. Nog even een reservebandje aan paar straten verderop afleveren. Vrij weinig vernomen van de wind. Hele weg gewoon 130 kunnen rijden.
Was de eerste Transporter die ik reed zonder cruise control. Viel me nu op dat de pedalen heel erg, als het ware van boven moeten worden bediend. Denk dat het voor de meesten geen probleem is, maar ik heb een kleine afwijking in m'n voeten, met te korte achillespees. Was in ieder geval blij dat ik weer in Groningen was.
Toen ik richting de bus ging was het droog, voor 10 stappen. Toen brak de hel los en was in een paar tellen compleet doorweekt. Gelukkig was de bus er vrij snel. Alleen uiteindelijk had die nog wel driekwartier werk om op CS te komen. :')
pi_133956105
quote:
Vrijdag 20 december:
- S-RS
- QuiCk01
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3

Zaterdag 21 december:
- S-RS
- QuiCk01
- Kiprollade
- Fiorano
- Babananana
- Gehaktstaaf123

Zaterdag 28 december:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Kiprollade
- Fiorano
- Gehaktstaaf123

Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3
- Amoeba
- Fiorano
- Babananana
- Gehaktstaaf123

Zaterdag 4 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Marco001
- Kiprollade
- Fiorano
- Gehaktstaaf123

Zaterdag 11 januari:
- S-RS
- QuiCk01
- Marco001
- Babananana
pi_133956560
SPOILER: Kartlijst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, toch niet
pi_133956885
Vorige week was er controle in meerkerk. Ik kwam onwetend een auto afleveren zoals altijd en ik hoor opeens ben je van easyway. Ik antwoord met ja. Zegt hij opeens aha oke. Bleef ie mij aankijken van top tot teen :P. Na krabbeltje wilde ik weer weg en de instructeur loopt mee. Begon hij opeens met he, hoe lang werk je hier nou? Ik zeg ja een jaar en een beetje. Begint hij opeens over afspraken te vertellen en ik maar denken, Gast! Wat wil je nou zeggen? Zegt hij dus een van de afspraken is dat je niet ongeschoren op werk komt. Ik zo van ja dat klopt, ik moet er representatief uitzien en dat ben ik toch. Zegt ie ja, maar dan moet je glad geschoren zijn. Ik sta daar van ja sorry maar mijn baard is getrimd en bijgewerkt; netjes verzorgd gewoon. Ik vertelde hem ook dat ik hiernaast in een 5 sterren hotel werk en daar regelmatig duty manager ben. Ik kom daar veel in contact met klanten en daar moet ik ook representatief zijn. Daar is het geen probleem. Nou ja hij bleef voet bij stuk houden en ik vond hem eerlijk gezegd niet met goede argumenten komen. Nu heb ik blijkbaar een waarschuwing. Ik was benieuwd naar jullie iemand die ook met een baard werkt of een keer gecontroleerd is. En hoe vaak controleren ze eigenlijk?
pi_133957070
Het is gewoon bekend dat je geen baard mag hebben, geen uitzonderingen toegelaten. Ook niet mekkeren als je dan een waarschuwing krijgt.

Kijk, ik loop niet altijd op nette schoenen. Als ik dan een keer gepakt wordt, dan krijg ik inderdaad een waarschuwing. Dat risico kies ik bewust voor.

Ze hebben mijn dag morgen lekker ruim opgezet trouwens, wordt lang wachten in Zeist. Hoop wel dat de bestuurder er iets eerder is dan 16.00 (er staat OM 16.00 uur ophalen) anders moet ik van Keldonk naar Erp lopen ;(
pi_133957195
Mooi lijstje al op 3 januari! 👍
pi_133957208
Bestel een taxi en declareer het!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, toch niet
pi_133957911
Als ik volledig glad geschoren ga werken dan gaat men waarschijnlijk twijfelen of ik überhaupt wel een rijbewijs heb :')

Een netjes verzorgd getrimd baardje is prima representatief. Zo is overigens een nette donkere spijkerbroek mijns inziens ook representatief, meer dan een niet goed passende pantalon.

Ik geef er wel een beetje een eigen invulling aan. Zie er altijd representatief uit, maar niet 100% volgens dresscode. Als ik naar klanten van een leasemaatschappij ga doe ik dat wel trouwens. Vandaag alleen zaken waar ik de mensen gewoon ken een weet dat ook een shirtje werken. Dan ga ik echt niet in pak.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133958123
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik de bus van kwart voor 6 neem ben ik 5 minuutjes te laat, maar een eerdere mogelijkheid bestaat niet :') dus ze moeten er maar genoegen mee nemem :P

Vanaf Etten-Leur trouwens met een Altea naar Amersfoort, daarna Nijmegen - Oost Souburg in een 508. Wordt dus ook een behoorlijk lange dag.
Etten leur, kwartiertje vanaf mn huis :') het station daar is ook zo schraal als kan.
pi_133958144
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:50 schreef BlackLining het volgende:
Als ik volledig glad geschoren ga werken dan gaat men waarschijnlijk twijfelen of ik überhaupt wel een rijbewijs heb :')

Een netjes verzorgd getrimd baardje is prima representatief. Zo is overigens een nette donkere spijkerbroek mijns inziens ook representatief, meer dan een niet goed passende pantalon.

Ik geef er wel een beetje een eigen invulling aan. Zie er altijd representatief uit, maar niet 100% volgens dresscode. Als ik naar klanten van een leasemaatschappij ga doe ik dat wel trouwens. Vandaag alleen zaken waar ik de mensen gewoon ken een weet dat ook een shirtje werken. Dan ga ik echt niet in pak.
Mee eens, maar je moet niet gaan zeuren als je dan een waarschuwing krijgt. Je overtreedt bewust de regels.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef Solidberg het volgende:
Bestel een taxi en declareer het!
SPOILER
Zo ver is het ook weer niet :+
pi_133958574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Mee eens, maar je moet niet gaan zeuren als je dan een waarschuwing krijgt. Je overtreedt bewust de regels.

[..]

Zo ver is het ook weer niet :+
Keldonk - Erp is 35-40 min lopen, dus neem je wandelschoenen maar mee :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')