Heeeerlijk comfi cruisers. Zit er stiekem zelfs aan te denken om die van mn pa na de lease van de LM over te nemen. Maar dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van het aantal kms dat ik dan moet rijden en de baanquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:46 schreef MuurStraat het volgende:
De 508 is sowieso prima, behalve dat pauperblok met die halfautomaat erin
Dure grap hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:58 schreef S-RS het volgende:
[..]
Heeeerlijk comfi cruisers. Zit er stiekem zelfs aan te denken om die van mn pa na de lease van de LM over te nemen. Maar dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van het aantal kms dat ik dan moet rijden en de baan
Dat wel inderdaadquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:57 schreef S-RS het volgende:
[..]
Mja, wel iets beter inderdaad. Maar vind de bakken die in de passat of audi's en bmw's liggen 10x heerlijker.
Koffiequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:28 schreef Viezze het volgende:
Zit al anderhalf uur koffie te drinken en een beetje te studeren. Misschien toch maar privechauffeur worden, bevalt me wel dit
Potverdomme zeg, heb je al een labrador en kinderen ofzo...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:58 schreef S-RS het volgende:
[..]
Heeeerlijk comfi cruisers. Zit er stiekem zelfs aan te denken om die van mn pa na de lease van de LM over te nemen. Maar dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van het aantal kms dat ik dan moet rijden en de baan
Een station is echt ideaal voor alle zooi die je erin kwijt kuntquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:09 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Potverdomme zeg, heb je al een labrador en kinderen ofzo...
Heb jij zoveel zooi dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een station is echt ideaal voor alle zooi die je erin kwijt kunt
Als huispapa misschien. Zou niet weten wat ik met een station anders zou moeten. Laat staan je eerste auto een 508 isquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een station is echt ideaal voor alle zooi die je erin kwijt kunt
Kan de caravan mooi achter!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:09 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Potverdomme zeg, heb je al een labrador en kinderen ofzo...
Dat heb je met 4 kopjes al, en die sla ik wel in een uurtje weg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:39 schreef Viezze het volgende:
Zeker. Je moet alleen niet te veel koffie halen, want dan drink je je eigen uurloon eruit
Over het algemeen heb ik liever een sedan, maar de 508 vind ik als station een stuk mooier idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
Kan de caravan mooi achter!
Nee, maar ben gewoon een station liefhebber. Het cruist zo lekker, vind ik heerlijk. A6 Avant vind ik ook wel wat
Eerst een jaar schrapen, en daarna mn geld verneuken haha.
Nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik liever een sedan, maar de 508 vind ik als station een stuk mooier idd.
Misschien vanuit die hoek, maar als je recht van achteren kijkt dan vind ik de station veel beter kloppen.quote:
Soms wel, en als je met wat meer mensen onderweg gaat is het uber handing...quote:
De A6 is ook zo'n auto... Avant is vele mooier dan die domme sedansquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien vanuit die hoek, maar als je recht van achteren kijkt dan vind ik de station veel beter kloppen.
Ik sluit me hierbij aan, sedan is gewoon een taxi.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien vanuit die hoek, maar als je recht van achteren kijkt dan vind ik de station veel beter kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |