Als je de ritgegevens goed doorgelezen hebt zie je dat er voor de kmstanden een aparte site is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:24 schreef Kiprollade het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met kmstanden. Heb afgelopen maandag een rit gehad waarbij ik de kmstanden moest doorgeven, dezelfde dag nog.
Ik dus digitaal de ritbon ingevuld en het transportformulier (waar de kmstanden op staan) bijgevoegd.
Nu heb ik opeens een "LAATSTE REMINDER!" dat ik het nog niet hb doorgegeven(??) Als ik het via die mail begrijp moet ik nu opnieuw een transportformulier invullen, hetzelfde als die ik heb alleen dan digitaal. Of natuurlijk telefonisch doorgeven.
Snap er geen hol van wat ze nou willen, straks maar even bellen
Heb ik gezien ja, als ik daar heen ga krijg ik een digitaal tranaportformulier dat dan ingevuld moet worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:26 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Als je de ritgegevens goed doorgelezen hebt zie je dat er voor de kmstanden een aparte site is.
Omdat ze de digitale ritbonnen niet per direct verwerken en de gegevens die via easyway.nl/autotransport binnen komen wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:46 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Heb ik gezien ja, als ik daar heen ga krijg ik een digitaal tranaportformulier dat dan ingevuld moet worden.
Ik heb het transportfomulier ingescand en bijgevoegd bij de digitale ritbon. Hier staan de kmstanden gewoon op, dus snap niet waarom ik dan alsnog zo'n digitaal geval opnieuw moet invullen...
Oh zo, bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:51 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Omdat ze de digitale ritbonnen niet per direct verwerken en de gegevens die via easyway.nl/autotransport binnen komen wel.
Ik ben al paar keer naar België gemoeten. Brussel, Antwerpen, Lier, enz enz. Qua klanten is het verschillend, mensen met eigen bedrijven, grote bankinstellingen enz. Misschien zetten zij mij daarin omdat ik in omgeving Roosendaal woon.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:10 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt in de twee maanden dat ik voor EW werk, maar het lijkt me op zich wel leuk. Wat voor klanten zijn dat dan eigenlijk waar je die auto moet ophalen?
Ik werk als PC vanuit Breda en moet vrij regelmatig naar België. Heel af en toe naar Frankrijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:31 schreef CitroenFrance het volgende:
Tweede rit is van Zeist naar Breda. Zijn er nog meer mensen hier, die zo nu en dan naar het buitenland moeten voor wagens?
163pk versie? Ken weinig blokken die zo onzettend lekker koppel verloop hebben als die. Heeft ook meer koppel dan opgegeven, dus hij sleurt er ook lekker aan bij de oosterburen. Alleen jammer dat de handbak aanvoelt als een soeplepel in een soeppan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb nu een 508 2.0HDI. Erg fijn blok moet ik zeggen.
Dat is niet alleen bij de 508 zo. Hebben meer Peugeot's last van.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:13 schreef S-RS het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de handbak aanvoelt als een soeplepel in een soeppan.
Dat is ook niet alleen bij Peugeot zoquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij de 508 zo. Hebben meer Peugeot's Franse auto's last van.
True, daar zijn ze niet de beste in... Maar ze kunnen het wel, 207cc van mn ma schakelt snaarstrak, maar wel iets te licht. Gelukkig staat er een mx5 in de garage die dat beter doetquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij de 508 zo. Hebben meer Peugeot's last van.
Ik moet nog steeds een keer langskomen in de 309.. Ding staat momenteel alleen meer ín de garage dan erbuiten. Nu weer injectiehuis stuk...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:23 schreef S-RS het volgende:
[..]
True, daar zijn ze niet de beste in... Maar ze kunnen het wel, 207cc van mn ma schakelt snaarstrak, maar wel iets te licht. Gelukkig staat er een mx5 in de garage die dat beter doet
Oeff sunde. Kunnen wel eff keertje meeten in het voorjaar, neem wel een van de cabbies meequote:Op vrijdag 6 december 2013 13:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer langskomen in de 309.. Ding staat momenteel alleen meer ín de garage dan erbuiten. Nu weer injectiehuis stuk...
Ja best joh. Er liggen dan wel winterbandjes onder nu, maar even geen risico in de sneeuwtroep nu hehequote:Op vrijdag 6 december 2013 13:27 schreef S-RS het volgende:
[..]
Oeff sunde. Kunnen wel eff keertje meeten in het voorjaar, neem wel een van de cabbies mee
Met de outlander was sneeuw leuk, lekker met de 4wd spelen, nu is t rukquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja best joh. Er liggen dan wel winterbandjes onder nu, maar even geen risico in de sneeuwtroep nu hehe
Exact die ja. Moet wel zeggen dat die 6-bak al een stuk strakker schakelt dan de 5-bak van Peugeot.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:13 schreef S-RS het volgende:
[..]
163pk versie? Ken weinig blokken die zo onzettend lekker koppel verloop hebben als die. Heeft ook meer koppel dan opgegeven, dus hij sleurt er ook lekker aan bij de oosterburen. Alleen jammer dat de handbak aanvoelt als een soeplepel in een soeppan.
Mja, wel iets beter inderdaad. Maar vind de bakken die in de passat of audi's en bmw's liggen 10x heerlijker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Exact die ja. Moet wel zeggen dat die 6-bak al een stuk strakker schakelt dan de 5-bak van Peugeot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |