Ik zorg dat ik te vroeg in Zeist ben. Mocht er nog niemand aanwezig zijn dan ben ik sowieso de sjaak, want bij Veghel staat het gegarandeerd vast.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Keldonk - Erp is 35-40 min lopen, dus neem je wandelschoenen maar mee
Snel omlaag om te rijden bedoel je! Maar daaaamn dat was koud zonder windscherm! En wat duurde dat tweede tankstation voor mn gevoel lang om hem weer omhoog te doenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef dery1990 het volgende:
@S-RS
Lekkere cabrio op FB. Dakje snel naar beneden voor de foto
Gaat dat echt zo streng bij EW? Bij mijn sollicitatie bij AR werd verteld dat je er gewoon netjes, verzorgd uit moest zien. Ik was gewoon in pak er heen gegaan maar was echt niet nodig zei die man. Zolang je maar niet met sportschoenen, korte broeken, spijkerbroeken met gaten of petjes en tattoos kwam.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:23 schreef sulie_g het volgende:
Vorige week was er controle in meerkerk. Ik kwam onwetend een auto afleveren zoals altijd en ik hoor opeens ben je van easyway. Ik antwoord met ja. Zegt hij opeens aha oke. Bleef ie mij aankijken van top tot teen. Na krabbeltje wilde ik weer weg en de instructeur loopt mee. Begon hij opeens met he, hoe lang werk je hier nou? Ik zeg ja een jaar en een beetje. Begint hij opeens over afspraken te vertellen en ik maar denken, Gast! Wat wil je nou zeggen? Zegt hij dus een van de afspraken is dat je niet ongeschoren op werk komt. Ik zo van ja dat klopt, ik moet er representatief uitzien en dat ben ik toch. Zegt ie ja, maar dan moet je glad geschoren zijn. Ik sta daar van ja sorry maar mijn baard is getrimd en bijgewerkt; netjes verzorgd gewoon. Ik vertelde hem ook dat ik hiernaast in een 5 sterren hotel werk en daar regelmatig duty manager ben. Ik kom daar veel in contact met klanten en daar moet ik ook representatief zijn. Daar is het geen probleem. Nou ja hij bleef voet bij stuk houden en ik vond hem eerlijk gezegd niet met goede argumenten komen. Nu heb ik blijkbaar een waarschuwing. Ik was benieuwd naar jullie iemand die ook met een baard werkt of een keer gecontroleerd is. En hoe vaak controleren ze eigenlijk?
Dat was mijn indruk bij AR ook. Die man zelf zag er ook gewoon verzorgd uit en had echt geen pak aan.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Gaat dat echt zo streng bij EW? Bij mijn sollicitatie bij AR werd verteld dat je er gewoon netjes, verzorgd uit moest zien. Ik was gewoon in pak er heen gegaan maar was echt niet nodig zei die man. Zolang je maar niet met sportschoenen, korte broeken, spijkerbroeken met gaten of petjes en tattoos kwam.
Wat ik dan weer helemaal niet snap, is dat ze bij AR alle nieuwe sollicitanten hetzelfde verhaal over representativiteit vertellen als dat ik kreeg, maar er een paar maanden terug een dreigmail is verzonden naar alle studenten dat uitdrukkelijk alleen een pantalon met hemd nog was toegestaan bij alle werkzaamheden.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Gaat dat echt zo streng bij EW? Bij mijn sollicitatie bij AR werd verteld dat je er gewoon netjes, verzorgd uit moest zien. Ik was gewoon in pak er heen gegaan maar was echt niet nodig zei die man. Zolang je maar niet met sportschoenen, korte broeken, spijkerbroeken met gaten of petjes en tattoos kwam.
quote:Onlangs heb jij een autotransport uitgevoerd voor onze organisatie. Het betreft een rit op
1 juli 2013 voor [leasemaatschappij].
Bij het afleveren van deze auto heeft één van onze instructeurs een controle uitgevoerd. Hier kwam hij/zij tot de conclusie dat jij niet geschoren was tijdens dit transport.
Omdat wij de kwaliteit en representativiteit van onze chauffeurs hoog in het vaandel hebben staan, willen wij je er nogmaals op wijzen dat het NIET is toegestaan de transporten uit te voeren:
- in een spijkerbroek / worker / korte broek
- op sneakers / gympen / slippers
- met het dragen van een petje of iets dergelijks
- met het dragen van een ringbaardje / ongeschoren gezicht
- in een lederen jas
- met het dragen van oorbellen (voor de heren)
Houd in gedachte dat je niet alleen ons visitekaartje bent, maar ook dat van onze klanten.
Wij gaan er vanuit dat jij de transporten vanaf nu dus netjes en representatief zal uitvoeren en de bovengenoemde punten in acht zal nemen! Mocht er nogmaals een klacht binnenkomen, kan dit gevolgen hebben met betrekking tot de arbeidsovereenkomst.
In een lederen jas ook echt nietquote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef dery1990 het volgende:
Kreeg ooit het volgende emailtje:
[..]
Dit meen je niet? Spijkerbroek wil ik nog wel in meegaan, maar ringbaardje en zeker een lederen jas is imo echt niet representatief.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef BlackLining het volgende:
Ik blijf erbij dat 'representatief' een bijzonder ruim begrip is waar je zelfs met ringbaardje, spijkerbroek en lederen jas nog prima aan kunt voldoen. Verzorgd overkomen is key wat dat betreft.
Ik snap het voor hikers ook wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:14 schreef discotex2 het volgende:
Vind het ook allemaal een beetje overdreven hoor. Zozo dat je minimaal hbo moet doen en daarnaast de kledingvoorschriften. Dat je wat netjes gekleed bent oké maar als hiker doe je niet veel meer als een lege auto ophalen en afleveren. Als privé chauffeur snap ik wel dat het beter is dat je wat hoger opgeleid bent en professioneel overkomt.
Getrimd op een millimeter met strakke lijnen? Ja hoor. En leer hoeft geen glimmend bontkragenleer te zijn he? Leer kan ook gewoon mat (split of suède ofzo) en zeer netjes afgewerkt zijn. Dat straalt wat mij betreft hek waar meer klasse uit dan zo'n goedkope stofjas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:15 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Spijkerbroek wil ik nog wel in meegaan, maar ringbaardje en zeker een lederen jas is imo echt niet representatief.
Goeiemiddag, mijn naam is Discotex2 en ik kom uw auto ophalen:quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:14 schreef discotex2 het volgende:
Vind het ook allemaal een beetje overdreven hoor. Zozo dat je minimaal hbo moet doen en daarnaast de kledingvoorschriften. Dat je wat netjes gekleed bent oké maar als hiker doe je niet veel meer als een lege auto ophalen en afleveren. Als privé chauffeur snap ik wel dat het beter is dat je wat hoger opgeleid bent en professioneel overkomt.
Mja misschien wel, maar veels te lastig om te handhaven. Ben wel met je eens dat die vuilniszakkenjassen echt idioot zijn. Daar zie ik ze ook nog wel eens in lopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Getrimd op een millimeter met strakke lijnen? Ja hoor. En leer hoeft geen glimmend bontkragenleer te zijn he? Leer kan ook gewoon mat en zeer netjes afgewerkt zijn. Dat straalt wat mij betreft hek waar meer klasse uit dan zo'n goedkope stofjas.
Daarom hou ik het bij eigen inzicht. Ondanks dat ik niet helemaal glad geschoren ben én een leren jas draag zou ik bijzonder raar op staan te kijken als daar klachten over gaan komen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:21 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Mja misschien wel, maar veels te lastig om te handhaven. Ben wel met je eens dat die vuilniszakkenjassen echt idioot zijn. Daar zie ik ze ook nog wel eens in lopen
Nog niet meegemaakt in de twee maanden dat ik voor EW werk, maar het lijkt me op zich wel leuk. Wat voor klanten zijn dat dan eigenlijk waar je die auto moet ophalen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:31 schreef CitroenFrance het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier, die zo nu en dan naar het buitenland moeten voor wagens?
Dat is nog best een stukje kan ik je verklappen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef Viezze het volgende:
Het is gewoon bekend dat je geen baard mag hebben, geen uitzonderingen toegelaten. Ook niet mekkeren als je dan een waarschuwing krijgt.
Kijk, ik loop niet altijd op nette schoenen. Als ik dan een keer gepakt wordt, dan krijg ik inderdaad een waarschuwing. Dat risico kies ik bewust voor.
Ze hebben mijn dag morgen lekker ruim opgezet trouwens, wordt lang wachten in Zeist. Hoop wel dat de bestuurder er iets eerder is dan 16.00 (er staat OM 16.00 uur ophalen) anders moet ik van Keldonk naar Erp lopen
Dan heb je mijn lederen jas nog niet gezien. Best een net ding.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:15 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Spijkerbroek wil ik nog wel in meegaan, maar ringbaardje en zeker een lederen jas is imo echt niet representatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |