Thanks. Ik moet nog even geduld hebben voordat mijn onderkin helemaal weg is maar dan krijg ik er wel zilverrug kaaklijnen voor terug.quote:Op zondag 15 december 2013 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tof dat je het toch post. Goeie vooruitgang. Ik had zelf ook een onderkin en ik ben blij dat die nu helemaal weg is.
Seriousquote:Op zondag 15 december 2013 16:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nog maar? Ik begin me eigenlijk al langzaam oud te voelen...
Zijn gezicht staat in Hoe zie je er nu uit?quote:Op zondag 15 december 2013 17:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
SeriousDan moet ik me wel heel oud voelen met mijn 24 jaar
Maar ik vind het netjes dat je zo'n lichaam hebt op die leeftijdje lijkt zo ouder, maar ik zie je gezicht ook niet.
Ja... Achteraf had ik net zo goed de foto's kunnen uploaden met m'n gezicht erbij...quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zijn gezicht staat in Hoe zie je er nu uit?
Heb je mijne wel gezien dan?quote:Op zondag 15 december 2013 17:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Respect voor alle fokkers die hier voor en na foto's hebben geplaatst![]()
Misschien plaats ik over een paar maandjes ook wat, al is mijn voor foto echt beschamend
Eigenlijk wel he?quote:Op zondag 15 december 2013 17:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja... Achteraf had ik net zo goed de foto's kunnen uploaden met m'n gezicht erbij...
Daarom moet je hem juist plaatsen! Dan kan iedereen zien hoe ver je gekomen bent.quote:Op zondag 15 december 2013 17:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Respect voor alle fokkers die hier voor en na foto's hebben geplaatst![]()
Misschien plaats ik over een paar maandjes ook wat, al is mijn voor foto echt beschamend
Ja dat is waar, als ik op mijn streefgewicht ben zal ik wel wat postenquote:Op zondag 15 december 2013 17:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarom moet je hem juist plaatsen! Dan kan iedereen zien hoe ver je gekomen bent.
Ik wil best via dm keurenquote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen je hoofd, die van mij is in bikini en echt
Begrijp je wel. Wat woog je?quote:
170cm op 70kg valt mee. Wel netjes afgevallen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
70 kilo en ben 170 cm. Ondertussen op 63 en mijn doel is rond de 58.
Ja het is als je naar BMI kijkt nog een gezond gewicht maar het zag er niet gezond uit bij mij, hele bolle kop ookquote:Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
170cm op 70kg valt mee. Wel netjes afgevallen.
Hoe kwam je eigenlijk zo zwaar? Gewoon alles eten wat los en vast zit?quote:Op zondag 15 december 2013 14:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat mag zeker. Dat is dan weer één ding waar ik nooit moeite mee heb gehad. 145KG.
Dat kan juist heel schattig zijnquote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja het is als je naar BMI kijkt nog een gezond gewicht maar het zag er niet gezond uit bij mij, hele bolle kop ook
Sorry hoor, maar dat vind ik best nog wel meevallen! Ik denk niet dat je "before" foto zo slecht is als je zelf denkt.quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit en gewoon totaal geen beweging. Op mijn zwaarst ben ik zelfs 149kg geweest en toen ging er pas een knopje om bij mij dat ik er wat aan moest doen. Heel lang blijven hangen tussen 134-136 kg en toen ging het weer mis en woog ik weer 145 en toen ben ik echt heel hard gaan sporten en in 8 maanden tijd 20kg afgevallen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kwam je eigenlijk zo zwaar? Gewoon alles eten wat los en vast zit?
Tja schattig of niet ik zat echt totaal niet lekker in mijn vel dus ik ben wel blij dat ik nu slanker benquote:Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat kan juist heel schattig zijnMijn voorkeur gaat dan ook uit naar chubby meisjes, vandaar dat ik het wel mee vind vallen.
Ja het kan altijd erger natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik best nog wel meevallen! Ik denk niet dat je "before" foto zo slecht is als je zelf denkt.![]()
Maar de meeste mensen zijn natuurlijk een stuk kritischer over hun eigen uiterlijk, dus ik begrijp je wel.
Zoals het hoortquote:Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja schattig of niet ik zat echt totaal niet lekker in mijn vel dus ik ben wel blij dat ik nu slanker ben
Hoe heb je dat bereikt? Sporten? Sporten + voeding? In hoeveel tijd?quote:Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja schattig of niet ik zat echt totaal niet lekker in mijn vel dus ik ben wel blij dat ik nu slanker ben
Respect.quote:Op zondag 15 december 2013 13:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
Nou vooruit dan maar. Ik schaam me echt kapot voor de bovenste pic.Dit heeft -30kg met mijn kop gedaan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:
99% voeding aanpassen. Ik at hiervoor niet eens zo veel maar alles wat ik at was slecht, wit brood met zoet beleg, witte tosti's met mayonaise, heel veel chips/koek en fastfood. Calorieen tellen heeft mij heel erg geholpen, je schrikt je dood hoeveel calorieen er in sommige dingen zitten die je dagelijks eetquote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat bereikt? Sporten? Sporten + voeding? In hoeveel tijd?
I know dat feel.quote:Op zondag 15 december 2013 18:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
99% voeding aanpassen. Ik at hiervoor niet eens zo veel maar alles wat ik at was slecht, wit brood met zoet beleg, witte tosti's met mayonaise, heel veel chips/koek en fastfood. Calorieen tellen heeft mij heel erg geholpen, je schrikt je dood hoeveel calorieen er in sommige dingen zitten die je dagelijks eetIk probeer wel 3x per week te sporten (krachttraining, ik heb een hekel aan cardio) maar door vermoeidheidsklachten lukt dat niet altijd. Ik ben op 6 september begonnen
Precies ik hou alles gewoon bij in een app, daarnaast is het ook handig om schransen te voorkomen want dan moet je dat ook invoeren en dat is wel confronterend...quote:Op zondag 15 december 2013 18:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
I know dat feel.![]()
Calorieën tellen maakt alles een stuk makkelijker. Je hoeft je nooit zorgen te maken of je teveel of te weinig eet, je weet het gewoon precies.
Mijn voorfoto is dan met kleding aan, maar 87 kg bij 1.63 is wel even wat meerquote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Welke app? Myfitnesspal? Die gebruik ik.quote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies ik hou alles gewoon bij in een app, daarnaast is het ook handig om schransen te voorkomen want dan moet je dat ook invoeren en dat is wel confronterend...
Jep diequote:Op zondag 15 december 2013 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke app? Myfitnesspal? Die gebruik ik.
Nog knapper danquote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn voorfoto is dan met kleding aan, maar 87 kg bij 1.63 is wel even wat meer. Nu bijna een gezond bmi
WOW! Heel erg goed! Echt een heel mooie transformatie.quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb geen goeie fullfrontal foto waar je de spierdefinitie ziet, dus dan maar zo:
[ afbeelding ]
Rechts is twee weken geleden genomen, vóór een training. Ik ben afgevallen door te gaan hardlopen en te stoppen met mijn oude eetpatroon (die me ook allerlei ziektes in beginstadia had opgeleverd, zoals een te hoog cholesterol en diabetes). Daarna wilde ik nog sneller worden en wat slappe spieren en vel verbeteren en heb met behulp van een personal trainer meer spieren opgebouwd, wat vetpercentage verloren en kilo's afgevallen. Mijn ideale gewicht zou denk ik op 65kilo liggen (ik ben 1.73m).
Heb je daar nog veel overtollig vel aan overgehouden?quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb geen goeie fullfrontal foto waar je de spierdefinitie ziet, dus dan maar zo:
[ afbeelding ]
Rechts is twee weken geleden genomen, vóór een training. Ik ben afgevallen door te gaan hardlopen en te stoppen met mijn oude eetpatroon (die me ook allerlei ziektes in beginstadia had opgeleverd, zoals een te hoog cholesterol en diabetes). Daarna wilde ik nog sneller worden en wat slappe spieren en vel verbeteren en heb met behulp van een personal trainer meer spieren opgebouwd, wat vetpercentage verloren en kilo's afgevallen. Mijn ideale gewicht zou denk ik op 65kilo liggen (ik ben 1.73m).
wowquote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Yup. Mijn buik is niet meer echt strak te noemen, maar het zit ook niet in de weg. Ik merk wel dat sommige delen waarvan ik dacht dat het nooit meer goed zou komen (zoals mijn triceps), toch nog redelijk strak kunnen worden. Dus wie weet mijn buik ook wel.quote:Op zondag 15 december 2013 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je daar nog veel overtollig vel aan overgehouden?
Whoaquote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke app? Myfitnesspal? Die gebruik ik.
En daar ehh, kun je gewoon uit een lijst samenstellen wat je gegeten hebt?quote:
Ook al ben ik niet diegene(n) die je quote: Ja! En je kunt ook barcode's inscannen van de meeste producten zodat je het niet allemaal zelf hoeft op te zoeken.quote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
En daar ehh, kun je gewoon uit een lijst samenstellen wat je gegeten hebt?
quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk, maar ehh, dan scan je de barcode (hoe eigenlijk, er zit toch geen scanner op je mobieltje?) moet je alsnog invullen hoeveel gram je gegeten hebt toch?quote:Op zondag 15 december 2013 19:43 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ook al ben ik niet diegene(n) die je quote: Ja! En je kunt ook barcode's inscannen van de meeste producten zodat je het niet allemaal zelf hoeft op te zoeken.
Scanner gaat via je camera, je moet de barcode in het vierkantje (staat dan in het scherm) houden en dan pakt hij hem. Zo niet, dan is dat product nog niet ingevoerd.quote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ehh, dan scan je de barcode (hoe eigenlijk, er zit toch geen scanner op je mobieltje?) moet je alsnog invullen hoeveel gram je gegeten hebt toch?
Of kun je ook sneedjes boterhammen doen?
Zal ik het even op mijn mobieltje zetten voor de gein?quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Scanner gaat via je camera, je moet de barcode in het vierkantje (staat dan in het scherm) houden en dan pakt hij hem. Zo niet, dan is dat product nog niet ingevoerd.
En ja, je kunt ook per snee brood doen. En sommige dingen kunnen natuurlijk niet anders dan grammen maar dan kun je altijd gokken (moet het natuurlijk wel meetbaar zijn) of wegen.
Wauw Semtex...quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt het natuurlijk altijd proberen of het wat voor je is. Zo niet, verwijder je het gewoon.quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik het even op mijn mobieltje zetten voor de gein?
Hoe heet het precies? Myfitnesspall?
quote:Op zondag 15 december 2013 19:46 schreef Patoshik het volgende:
[..]Wauw! En je lijkt ook veeeel jonger nu.
Dat verschilt voor iedereen en vooral voor welk lichaamsdeel je strakker wilt hebben. Als ik het zelf wist, zou ik personal trainer wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Je ziet er veeeeel jonger uit,quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek altijd naar jou, je dochter kees vond ik wel mooiquote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is liefJa, ik was een behoorlijke 'moeke' geworden toen
"Buurman, wat doet u nu?!"quote:Op zondag 15 december 2013 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar jou, je dochter kees vond ik wel mooi
Wow, wat een verandering.quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een database met een heleboel producten ook uit NL. Als iets er niet bij staat kan je het zelf toevoegen. En zo idd bijhouden wat je eet en je macro's evt.quote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
En daar ehh, kun je gewoon uit een lijst samenstellen wat je gegeten hebt?
Macro/s?quote:Op zondag 15 december 2013 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft een database met een heleboel producten ook uit NL. Als iets er niet bij staat kan je het zelf toevoegen. En zo idd bijhouden wat je eet en je macro's evt.
Eensquote:Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat heet, maar ik hou van 'vrouwelijk zacht'.
Je bent hard bezig?quote:Op zondag 15 december 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
Wel een inspirerend topic. Wie weet post ik over een tijdje ook wat.
Niet meer. Ik moet wat nieuws vinden nu ik de sportschool niet meer kan betalen.quote:
Zwemmen een optie? Geen idee hoe duur dat bij jullie is.quote:Op maandag 16 december 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer. Ik moet wat nieuws vinden nu ik de sportschool niet meer kan betalen.
Even duur als de sportschool. Kun je twee avonden in de week een uurtje of anderhalf terecht.quote:Op maandag 16 december 2013 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwemmen een optie? Geen idee hoe duur dat bij jullie is.
Ok, dat is dus niet alleen hier.quote:Op maandag 16 december 2013 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Even duur als de sportschool. Kun je twee avonden in de week een uurtje of anderhalf terecht.
Als je alleen wilt afvallen hoef je alleen maar minder te eten. Je bespaart dus alleen maar geld.quote:Op maandag 16 december 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer. Ik moet wat nieuws vinden nu ik de sportschool niet meer kan betalen.
Zelf gaan hardlopen, heb je geen abonnement voor nodig. Er zijn genoeg trainingschema's te vinden die zelfs de absolute beginner op weg helpen.quote:Op maandag 16 december 2013 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Even duur als de sportschool. Kun je twee avonden in de week een uurtje of anderhalf terecht.
Maargoed, nu niet meer offtopic.
Eens. In de zomer vind ik fietsen inderdaad heerlijk. Ik word altijd vrolijk van die blauwe lucht, een warm zonnetje en geurende bloemen. Wel een voordeel aan het leven op het platteland.quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dat is dus niet alleen hier.
Iedereen zei van; Ga zwemmen! Maar de prijzen zijn echt absurd.
En het is een teringeind fietsen.
In de winter is fietsen niet leuk, maar vanaf de lente is het heerlijk om iedere dag lekker een uur te fietsen.
Dat sowieso. Ik heb wel een gezond dieet wat ik een tijdlang volgde. Maar zonder sport was het gewoon niet genoeg. Bovendien ben ik deels afhankelijk van wat mijn moeder in huis haalt. Toen ik zelf de regie had, was het veel makkelijker. Veel eten doe ik sowieso niet, soms zelfs te weinig.quote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je alleen wilt afvallen hoef je alleen maar minder te eten. Je bespaart dus alleen maar geld.![]()
Verder nog succes gewenst! Ik hoop dat er nog veel Fok!er transformaties volgen.
Hardlopen gaat helaas niet. Meerdere keren geprobeerd, maar ik heb na een kilometer altijd een soort rare kramp in mijn gehele been. Ik probeer er dan doorheen te lopen, maar dan lijkt het been echt heel zwaar te worden en wil het niet meer vooruit. Dan krijg ik het gevoel op één been te lopen en maak ik niet echt meters meer. Dingen zoals fietsen en zwemmen gaan wel goed.quote:Op maandag 16 december 2013 00:32 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zelf gaan hardlopen, heb je geen abonnement voor nodig. Er zijn genoeg trainingschema's te vinden die zelfs de absolute beginner op weg helpen.
Verder zullen er ook vast wel trainingschema's zijn voor huis-tuin-keuken oefeningen om het hier en daar wat strakker te krijgen.
Als 't zonder sport niet lukt betekent dat gewoon dat je toch nog teveel at om af te vallen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:22 schreef Fera het volgende:
Dat sowieso. Ik heb wel een gezond dieet wat ik een tijdlang volgde. Maar zonder sport was het gewoon niet genoeg. Bovendien ben ik deels afhankelijk van wat mijn moeder in huis haalt. Toen ik zelf de regie had, was het veel makkelijker. Veel eten doe ik sowieso niet, soms zelfs te weinig.
Ik heb beiden al geprobeerd. En bovendien wil ik wel gewoon sporten, want het maakt me ook gezonder en ik zie er dan een stuk beter uit dan wanneer ik alleen minder eet.quote:Op maandag 16 december 2013 01:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als 't zonder sport niet lukt betekent dat gewoon dat je toch nog teveel at om af te vallen.![]()
Heb je calorieën geteld of gewoon alles op gevoel gedaan?
Uiteraard! Ik zal dan ook zeker niet proberen je te overtuigen om niet te sporten.quote:Op maandag 16 december 2013 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb beiden al geprobeerd. En bovendien wil ik wel gewoon sporten, want het maakt me ook gezonder en ik zie er dan een stuk beter uit dan wanneer ik alleen minder eet.
Of ik moet zelf iets bedenken. Ik heb nog wel een kettlebell liggen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik zal dan ook zeker niet proberen je te overtuigen om niet te sporten.
Maar ja, als het niet kan, kan 't niet.
Nou, da's zeker al beter dan helemaal niets.quote:Op maandag 16 december 2013 01:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Of ik moet zelf iets bedenken. Ik heb nog wel een kettlebell liggen.
De mijne is 8 kg.quote:Op maandag 16 december 2013 01:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nou, da's zeker al beter dan helemaal niets.
Hoeveel kilo is zo'n ding?
Oh, daar kun je zeker wel wat dingen mee doen als vrouw zijnde (niet zo denigrerend bedoeld als het misschien klinktquote:
Snap ik wel. Zeker omdat ik nog niet zoveel doe. Maar 4 kg was gewoon veel te licht.quote:Op maandag 16 december 2013 01:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oh, daar kun je zeker wel wat dingen mee doen als vrouw zijnde (niet zo denigrerend bedoelt als het misschien klinkt).
Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel verschil. Die rechter foto's zien er wel een stuk leuker uit, maar dat komt zeer waarschijnlijk door het jurkje en de schoenen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:50 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik heb een soort mini transformatie, alleen ben ik in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic zo'n 10 kilo aangekomen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk jurkje (roze) en mooie benen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:50 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik heb een soort mini transformatie, alleen ben ik in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic zo'n 10 kilo aangekomen.
Dat ging vanzelf toen ik stopte met dun willen zijn. Maar voor mij lijkt het verschil waarschijnlijk groter dan voor de rest van de wereld, ook al is 10 kilo aardig veel. Misschien passen deze foto's ook niet helemaal in dit topic realiseer ik me nu.quote:Op maandag 16 december 2013 01:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk jurkje (roze) en mooie benen.![]()
Waarom wilde je aankomen?
Toch vind ik het resultaat verbluffend! Je benen zien er geweldig uit, vooral i.c.m. dat roze jurkjequote:Op maandag 16 december 2013 02:09 schreef Onnozelaar het volgende:
Dat ging vanzelf toen ik stopte met dun willen zijn. Maar voor mij lijkt het verschil waarschijnlijk groter dan voor de rest van de wereld, ook al is 10 kilo aardig veel. Misschien passen deze foto's ook niet helemaal in dit topic realiseer ik me nu.
Verbluffend ja?quote:Op maandag 16 december 2013 08:42 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Toch vind ik het resultaat verbluffend! Je benen zien er geweldig uit, vooral i.c.m. dat roze jurkje
Nice! Je benen zien er vrouwelijker uit na die 10 kg erbij.quote:Op maandag 16 december 2013 01:50 schreef Onnozelaar het volgende:
Wehhhquote:Op maandag 16 december 2013 01:50 schreef Onnozelaar het volgende:
Ah. Ik vond je interesse in het onderwerp al opvallend. Dit verklaart veel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay toch een eigen dan. Zelfde shirt.
[ afbeelding ]
10 kilo is niet niks, maar ik zie het verschil ook niet echt. Wel lijken de benen gespierder. Ik verwacht ook dat het door de houding en kleding komt dat het verschil niet zo zichtbaar is. Maar verder wel mooi natuurlijk!quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef zarGon het volgende:
Haha, dat zie je niet zo snel/vaak. Meestal worden 'stevige' bovenbenen niet echt gewaardeerd. Ikzelf houd er wel van, maar ik heb opgemerkt dat vrouwen het zelf liever niet hebben en dat mannen het niet altijd kunnen waarderen.
Let wel: stevig, niet dik. Ietwat voller aan de bovenkant, in plaats van een rechte lijn naar beneden toe.
Ik gok zo dat haar kleding een rol speelt. Zit ik ernaast?
Ja, ze staat wel steeds in rare poses, ipv gewoon recht zoals op de eerste foto.quote:Op maandag 16 december 2013 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
10 kilo is niet niks, maar ik zie het verschil ook niet echt. Wel lijken de benen gespierder. Ik verwacht ook dat het door de houding en kleding komt dat het verschil niet zo zichtbaar is. Maar verder wel mooi natuurlijk!
Jij squat.quote:Op maandag 16 december 2013 01:50 schreef Onnozelaar het volgende:
Zeker wel. Ik kan stevige benen en billen heel erg waarderen. Je kan aan de manier hoe haar jurkje ligt gewoon zien dat ze mooie billen heeft.quote:
Ja ik vind vollere benen ook mooi. En ik zou het ook niet erg vinden om nog meer aan te komen, ik vind spieren mooi en het vet verdeelt zich aardig goed. Terwijl ik heel lang het doel heb gehad om zulke dun mogelijke benen te krijgen (op mijn buik had/heb ik toch geen vet, dus benen waren de graadmeter) omdat ik om de een of andere reden dacht dat dat mooi was en ik daar gelukkig van zou worden. Zo raar eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef zarGon het volgende:
Haha, dat zie je niet zo snel/vaak. Meestal worden 'stevige' bovenbenen niet echt gewaardeerd. Ikzelf houd er wel van, maar ik heb opgemerkt dat vrouwen het zelf liever niet hebben en dat mannen het niet altijd kunnen waarderen.
Let wel: stevig, niet dik. Ietwat voller aan de bovenkant, in plaats van een rechte lijn naar beneden toe.
Ik gok zo dat haar kleding een rol speelt. Zit ik ernaast?
Misschien gewoon een foto van de voorkant zoals de "before" foto? Kun je het beter vergelijken.quote:Op maandag 16 december 2013 12:50 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ja ik vind vollere benen ook mooi. En ik zou het ook niet erg vinden om nog meer aan te komen, ik vind spieren mooi en het vet verdeelt zich aardig goed. Terwijl ik heel lang het doel heb gehad om zulke dun mogelijke benen te krijgen (op mijn buik had/heb ik toch geen vet, dus benen waren de graadmeter) omdat ik om de een of andere reden dacht dat dat mooi was en ik daar gelukkig van zou worden. Zo raar eigenlijk.
Maar ik ben het er mee eens dat het niet zulke geschikte foto's zijn, maar ik heb weinig foto's waar mijn lichaam op staat.
De foto's zijn een beetje onduidelijk, maar verder past het hier wel tussen. Je benen zien er in ieder geval een stuk beter uit. Toch mooier nu ze iets voller zijn. Vrouwelijker.quote:Op maandag 16 december 2013 02:09 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Dat ging vanzelf toen ik stopte met dun willen zijn. Maar voor mij lijkt het verschil waarschijnlijk groter dan voor de rest van de wereld, ook al is 10 kilo aardig veel. Misschien passen deze foto's ook niet helemaal in dit topic realiseer ik me nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |