quote:Op woensdag 4 december 2013 17:50 schreef Doublepain het volgende:
De Sana Award
VBLuser met de lelijkste UI
De Sana Award
Zo dan gast, nog wat rekeningen te vereffenen?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Grifte het volgende:
De Robert Maaskant-award
Voor de user die het minst respectvol post.
De Jack Spijkerman-award
Voor de user die zo veel (onzin) lult dat anderen hem liever zien doodvallen.
Mijn momenteel geagiteerde toestand beïnvloedt mijn awardinzendingen ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo dan gast, nog wat rekeningen te vereffenen?
Ze zijn in elk geval genoteerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mijn momenteel geagiteerde toestand beïnvloedt mijn awardinzendingen ja.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hans Kraaij Jr z'n vrouw Award
De user die het meeste Dolle Duikavonden beleeft
Die heeft een permban...quote:Op woensdag 4 december 2013 18:18 schreef Slobeend het volgende:
De Evert ten Napel Award
Voor de user die constant in superlatieven post.
Misschien is "Gözübüyük award" een betere naam hiervoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Grifte het volgende:
De Robert Maaskant-award
Voor de user die het minst respectvol post.
Nee, die wil juist dat het respectvoller moet.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Misschien is "Gözübüyük award" een betere naam hiervoor.
Dat is de grap ook, hè. Diegene moet respectvoller posten, enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die wil juist dat het respectvoller moet.
Tja ik wilde ook eerst voor die Turk gaan, maar toen zag ik dat Wijnaldum eigenlijk die categorie wel afdekt.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is de grap ook, hè. Diegene moet respectvoller posten, enzo
Ja dat lijkt mij ook, met Marco hoef je geen medelijden meer te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan kan je van Basten ook wel door Cocu vervangen en de fanatiektse PSVer v/d Kerkhof award
De Sana Award
Godverdommequote:Op woensdag 4 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De je bent zelf een award
Voor de user met de slechtste grappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |