Alleen Formidable is wel voldoende, dat is wel een goed nummer maar de restquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:46 schreef Pino112 het volgende:
2x Stromae in de lijst als het zo blijft.
maaike ouboter - dat ik je misquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Wat wordt de hoogste nieuwe binnenkomer in de top 2000?
• Katy Perry - Roar
• Bastille - Pompeii
• Imagine Dragons - On Top of the World
• Lumineers - Ho Hey
• Thicke - Blurred Lines
• Pharell - Happy
• Daft Punk - Get Lucky
• U2 - Ordinary Love
• Coldplay - Atlas
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Deze mag ook wel:quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Formidable is wel voldoende, dat is wel een goed nummer maar de rest
Z'n nieuwe single is ook tof.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Formidable is wel voldoende, dat is wel een goed nummer maar de rest
Welke? Waiting for a girl like you, of More than a feeling?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Het valt mij op dat dat nummer van Journey echt in veel lijstjes (zowel hier als van bekenden) voorkomt.
Love Hurts en Babequote:Op vrijdag 6 december 2013 13:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Welke? Waiting for a girl like you, of More than a feeling?
More than words, Still Loving You, Every Rose Has It's Thorn, I Don't Wanna Miss A Thing, Silent Ludicity...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Keep on loving you vind ik ook altijd wel leuk
Ja, straks kijk ik naar die lijst en denk ik dat ik alleen nog maar AC/DCquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:49 schreef cafca het volgende:
Volgens mij stond AC/DC vorig jaar 3x in de top 150, da's zo slecht toch niet?
Hey, niet gaan bashen op Still Loving You hè?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
More than words, Still Loving You, Every Rose Has It's Thorn, I Don't Wanna Miss A Thing, Silent Ludicity...
Wat een hits hebben die jongens toch
Ho! Hey!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeioei, een dreigement, straks sterf ik nog...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Hey, niet gaan fucken met Still Loving You hè?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, straks kijk ik naar die lijst en denk ik dat ik alleen nog maar AC/DC
de invloed van Glee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Het valt mij op dat dat nummer van Journey echt in veel lijstjes (zowel hier als van bekenden) voorkomt.
Dat nummer is wel enorm veel groter geworden door Glee ja.quote:
T'pauquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoewel de ultieme powerballad natuurlijk China in your hand is![]()
ranja vindt powerballads alleen te pruimen (excusez le mot) als ze door een vrouw gezongen wordenquote:
dat ho! hey! klonk nog ergens ho! hey! naarquote:
fixedquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:58 schreef cafca het volgende:
ranja vindt powerballads muziek alleen te pruimen (excusez le mot) als ze door een vrouw gezongen worden
Wat vind je dan van Of Monsters and Men? Daar doet tenminste nog een vrouw aan mee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:58 schreef ranja het volgende:
[..]
dat ho! hey! klonk nog ergens ho! hey! naarmaar die ho! hey! lumineers kan ik niet meer ho! hey! horen
Die ho! hey! vind ik wel ok, in ho! hey! elk geval de single(s) die ho! hey! ik ken en heb misschien ho! hey! het album ook wel eens ho! hey! geluisterd. Er zit ho! hey! in elk geval geen irritante ho! hey! doorheen zoals bij de Lumineers ho! hey! .quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vind je dan van Of Monsters and Men? Daar doet tenminste nog een vrouw aan mee.
Little Talks niet goed genoeg beluisterd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Die ho! hey! vind ik wel ok, in ho! hey! elk geval de single(s) die ho! hey! ik ken en heb misschien ho! hey! het album ook wel eens ho! hey! geluisterd. Er zit ho! hey! in elk geval geen irritante ho! hey! doorheen zoals bij de Lumineers ho! hey! .
Geen idee wat ik hierover gezegd hebquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht trouwens dat je dit topic het liefst vermeed, ranja. Toch om?
Als 3fm-luisteraar ben ik gewend me te ergeren aan slechte muziek, dus nog een weekje aan het eind van het jaar zo kan ik wel hebben.
Ik zag in jouw lijstje volgens mij toch zeker 5 nummers waar geen vrouw in zit (okee, Ian Gillan krijst af en toe wel als een wijf, maar toch....)quote:
Als je die nummertjes hoort kun je lekker in het topic afgeven (hoewel ik de oude nummers van Coldplay wel lekker vind, beetje zoals het goede werk van Radiohead.. wat je ook al zo kan waarderenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hierover gezegd hebIk zal niet veel luisteren naar de top 2000, teveel van die 3fm muziek (coldplay, keane, snow patrol e.d.)
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef cafca het volgende:
Och, komt-ie weer: Ik vind dat ene liedje van Coldplay/Snow Patrol/Dire Straits/John Mayer etc. best leuk, ik snap alleen nooit waarom het zo vaak in de top 2000 staat......
Ik mis in de keuze lijst wel wat klassiekers zoals :quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:49 schreef cafca het volgende:
Volgens mij stond AC/DC vorig jaar 3x in de top 150, da's zo slecht toch niet?
Die wel ja, samen met Whole Lotta Rosie, Hells Bells, Highway to Hell en Thunderstruck.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef cafca het volgende:
Back in Black hoort er wel gewoon in, ja
En deze:quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wel ja, samen met Whole Lotta Rosie, Hells Bells, Highway to Hell en Thunderstruck.
Hoewel niet mijn band gewoon klassiekers.
Oja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef CactusJack het volgende:
Ik miste er nog twee:
Dirty deeds done dirt cheap en You shook me all night long..
:-)
Gestemd. Op Anders, uiteraard.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gestemd. Op Anders, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |