Alleen Formidable is wel voldoende, dat is wel een goed nummer maar de restquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:46 schreef Pino112 het volgende:
2x Stromae in de lijst als het zo blijft.
maaike ouboter - dat ik je misquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Wat wordt de hoogste nieuwe binnenkomer in de top 2000?
• Katy Perry - Roar
• Bastille - Pompeii
• Imagine Dragons - On Top of the World
• Lumineers - Ho Hey
• Thicke - Blurred Lines
• Pharell - Happy
• Daft Punk - Get Lucky
• U2 - Ordinary Love
• Coldplay - Atlas
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Deze mag ook wel:quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Formidable is wel voldoende, dat is wel een goed nummer maar de rest
Z'n nieuwe single is ook tof.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Formidable is wel voldoende, dat is wel een goed nummer maar de rest
Welke? Waiting for a girl like you, of More than a feeling?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Het valt mij op dat dat nummer van Journey echt in veel lijstjes (zowel hier als van bekenden) voorkomt.
Love Hurts en Babequote:Op vrijdag 6 december 2013 13:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Welke? Waiting for a girl like you, of More than a feeling?
More than words, Still Loving You, Every Rose Has It's Thorn, I Don't Wanna Miss A Thing, Silent Ludicity...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Keep on loving you vind ik ook altijd wel leuk
Ja, straks kijk ik naar die lijst en denk ik dat ik alleen nog maar AC/DCquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:49 schreef cafca het volgende:
Volgens mij stond AC/DC vorig jaar 3x in de top 150, da's zo slecht toch niet?
Hey, niet gaan bashen op Still Loving You hè?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
More than words, Still Loving You, Every Rose Has It's Thorn, I Don't Wanna Miss A Thing, Silent Ludicity...
Wat een hits hebben die jongens toch
Ho! Hey!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Wat wordt de hoogste nieuwe binnenkomer in de top 2000?
Oeioei, een dreigement, straks sterf ik nog...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Hey, niet gaan fucken met Still Loving You hè?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, straks kijk ik naar die lijst en denk ik dat ik alleen nog maar AC/DC
de invloed van Glee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Het valt mij op dat dat nummer van Journey echt in veel lijstjes (zowel hier als van bekenden) voorkomt.
Dat nummer is wel enorm veel groter geworden door Glee ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |