Vind t zo jammer dat t altijd van die veilige keuzes uit de top 2000 moeten zijn. Ben benieuwd waar die bn-er, vooral degenen die echt wat met muziek hebben, nou echt op stemmen als ze helemaal blank een lijstje mochten samenstellen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef glittertje39 het volgende:
er komen al mooie nummers langs op radio 2
En Hazes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zometeen Guus Meeuwis. Ik verwacht in ieder geval Bruce Springsteen, De Dijk, Ralph McTell en de Rolling Stones. En wsl ook nog wat van de Beatles.
Hopelijk deze versie dan, die draagt Meeuwis ook altijd aan:quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:07 schreef glittertje39 het volgende:
Ik zat me net af te vragen of "the river" langs zou komen...
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hopelijk deze versie dan, die draagt Meeuwis ook altijd aan:
Ik ook de afkickuurtjes begin dit jaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eerste dag dit jaar trouwens zo ongeveer dat ik radio 2 luister
Alleen Formidable is wel voldoende, dat is wel een goed nummer maar de restquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:46 schreef Pino112 het volgende:
2x Stromae in de lijst als het zo blijft.
maaike ouboter - dat ik je misquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Wat wordt de hoogste nieuwe binnenkomer in de top 2000?
• Katy Perry - Roar
• Bastille - Pompeii
• Imagine Dragons - On Top of the World
• Lumineers - Ho Hey
• Thicke - Blurred Lines
• Pharell - Happy
• Daft Punk - Get Lucky
• U2 - Ordinary Love
• Coldplay - Atlas
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Deze mag ook wel:quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Formidable is wel voldoende, dat is wel een goed nummer maar de rest
Z'n nieuwe single is ook tof.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Formidable is wel voldoende, dat is wel een goed nummer maar de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |