Lullig van je Tyron.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
mooiste ban van jou vond ik wanneer ik een tr maakte
Dit valt niet te ontkennen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een geval apart.
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze als enige kunnen zeggen daadwerkelijk de Duitsers het lastig te hebben gemaakt. Terwijl moeder de vrouw in de rest van het land al op de panzer lag met haar beentjes wijd duwden Feyenoorders nog duitse helmen terug de maas in.
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
Er is maar 1 slag geweest en dat was op de Grebbeberg, de rest zijn sterke verhalen
Geen interesse, al onze opa's zaten in het verzetquote:Op woensdag 4 december 2013 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Jij moet nog eens de geschiedenisboeken in.
en verborgen minstens 2 Joodse gezinnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen interesse, al onze opa's zaten in het verzet
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent ook een bijzonder mens.
Wel in positieve zin trouwens.
Jajaquote:Op woensdag 4 december 2013 12:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en verborgen minstens 2 Joodse gezinnen.
Wordt dat op St Mary's gespeeld, en ga je heen?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Aankomende Dinsdag Southampton - Portsmouth in de Youth FA cup.
Daar staat dat Duitsland veel minder troepen had, maar toch won.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Zeeland werd zelfs na overgave doorgevochten![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Strijd_in_Zeeland
Vooral om de aanwezige fransen te kunnen evacueren maar goed
Natuurlijk, gewoon een kansloze missie, ik had een oom die op de Grebbeberg heeft gevochten, kregen wapens uit een museum (geen grap)quote:Op woensdag 4 december 2013 12:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar staat dat Duitsland veel minder troepen had, maar toch won.
Ja, en denk het wel. Kost niks.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wordt dat op St Mary's gespeeld, en ga je heen?
quote:Op 11, maar vooral op 13 mei, trokken gedemoraliseerde troepen vanuit de Peel Zuid-Beveland binnen. Hun uitwerking op het moreel van de Nederlandse troepen in Zeeland was funest. Pas op 14 mei konden deze nieuwkomers worden overgebracht naar Noord-Beveland, maar het kwaad was toen al geschied. Ook kwamen Nederlandse afdelingen vanuit Noord-Brabant via België in Zeeuws-Vlaanderen aan. Een gedeelte werd naar Walcheren overgebracht.
Dat soort dingen heb ik ook wel eens gelezenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, gewoon een kansloze missie, ik had een oom die op de Grebbeberg heeft gevochten, kregen wapens uit een museum (geen grap)
Wij waren neutraal hoor, we hadden geen leger nodigquote:Op woensdag 4 december 2013 12:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook wel eens gelezenToen was het al een gepruts met het Nederlandse leger.
wat had je staanquote:Op woensdag 4 december 2013 12:27 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Bet van zaterdag viel gunstig uit
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef tong80 het volgende:
Tot later Maar
Standbeeld voor Tjackaaaaaaa
Homo's en monogamie schijnt nog minder voor te komen dan bij hetero'squote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef AFCNiels het volgende:
Alberts kontje is zeker te wijd geworden.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 4 december 2013 12:27 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Bet van zaterdag viel gunstig uit
Combibet van alle topwedstrijden die dag.quote:
Op zich interesseert het me eigenlijk niks, ik vind het alleen wel grappig dat het nu bij die valse roddelnicht gebeurt. Ik hoop dan ook dat ze hem er heel erg mee gaan lastigvallen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Homo's en monogamie schijnt nog minder voor te komen dan bij hetero's
Evengoed knap als je met de Eredivisie weet te winnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nice
Kom ik aanzetten met een 7,60 winst van een bet op Utreg
Waz dezequote:Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef Elan het volgende:
Echt zonde dat zo'n topuser als Tjacka met zo'n irritant meisje heeft zie je helaas wel vaker.
Nederlandquote:De Jong heeft er in deel 2 van zijn Magnus Opum op p.338 nog het volgende over te zeggen: "...van de 29 D-21s waren ..slechts 7 van radiozenders en -ontvangers voorzien, van de 23 G-1s slechts 14. En tenslotte was, aldus generaal Winkelman in maart '40, bij de luchtgevechten die men in de neutraliteitsperiode had moeten leveren (...),gebleken 'dat verschillende mitrailleurs of geheel of na een korte serie schoten weigerden' : de wapenolie was 'geheel ongeschikt voor gebruik op grote vlieghoogten.' Munitie en vliegbenzine waren er voor drie weken strijd; er waren voor de bommenwerpers alleen lichte bommen beschikbaar ; in de magazijnen stonden wel zware bommen maar daar ontbraken de ontstekingsdoppen nog aan."
en nu ook maar bezuinigen op defensie.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef AFCNiels het volgende:
Alberts kontje is zeker te wijd geworden.
[ afbeelding ]
Dan staat er: Nederland had wel 110 hypermoderne straaljagers, deze waren echter al 30 jaar in bestelling maar nog steeds niet geleverd.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en nu ook maar bezuinigen op defensie.
als we binnen worden gevallen lachen onze kleinkinderen ons keihard uit
Je bent een held. De azijnpissende negatieve zeikneusen mogen je als vooirbeeld nemen.quote:
Sowieso teveel krediet.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
TeringIk maar denken dat jij onbeperkt krediet had bij de modjes
Vanavond Southampton - Aston Villa.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Aankomende Dinsdag Southampton - Portsmouth in de Youth FA cup.
Mijn gaatje begint nu wel heel erg opgerekt te worden hoor tong.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent een held. De azijnpissende negatieve zeikneusen mogen je als vooirbeeld nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |