quote:Op woensdag 4 december 2013 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fokken en afgetrokken op mijn modknopjes.
Ik ben niet dik.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederland ook al 50% met overgewicht. Als je om je heen kijkt klopt dat ook wel denk ik.
hoeveel notesquote:Op woensdag 4 december 2013 12:05 schreef tong80 het volgende:
Elan ga mijn bans achterna stuk of 20
±P
Teringquote:Op woensdag 4 december 2013 12:05 schreef tong80 het volgende:
Elan ga mijn bans achterna stuk of 20
±P
Als je nu een ban krijgt hoelang gaat ie worden?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sta op 7 bans ofzo dit jaar denk ik
Mijnes werken niet zo.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je nu een ban krijgt hoelang gaat ie worden?
Ik sta nu op 6 maanden denk ik
lucky youquote:Op woensdag 4 december 2013 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijnes werken niet zo.
Ik krijg nu alleen nog korte
In de eerste maand dat ik hier actief ging posten wel gelijk 3 wekenquote:
Dat niet alleen, je bent lid van #TeamGGMM.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:08 schreef Tyron het volgende:
ik ben connected met yvonne dus never ban voor mij
niet je afspraken nakomenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben vergeten waarvoor mijn vorige ban was.
Ja, maar die is er ook gewoon publiekelijk trots op dus dan vraag je er een beetje om.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je bent lid van #TeamGGMM.
En voor Ajax, dat scheelt al zo'n 40 -45% in de risico's.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je bent lid van #TeamGGMM.
beetje zelfspot, zou joden ook niet misstaanquote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef Tyron het volgende:
ik vind het nog steeds apart wanneer feyenoorders oorloggrappen maken al helemaal wanneer ze zelf uit rotterdam komen
Zelfspot.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef Tyron het volgende:
ik vind het nog steeds apart wanneer feyenoorders oorloggrappen maken al helemaal wanneer ze zelf uit rotterdam komen
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje zelfspot, zou joden ook niet misstaan
we zijn dan ook de beste dus zoveel valt er niet over onszelf te zeggenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfspot.
Kennen ze niet in Amsterdam.
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfspot.
Kennen ze niet in Amsterdam.
Ik ben sowieso langer gebannend geweest dan jij.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:12 schreef tong80 het volgende:
Mietjes hier in het topic.
Beat me up qua bans.
Waarschijnlijk omdat ze als enige kunnen zeggen daadwerkelijk de Duitsers het lastig te hebben gemaakt. Terwijl moeder de vrouw in de rest van het land al op de panzer lag met haar beentjes wijd duwden Feyenoorders nog duitse helmen terug de maas in.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef Tyron het volgende:
Slijmen bij Elan, ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
waarom was deze keuze om elan te quoten ipv insomnia?
mooiste ban van jou vond ik wanneer ik een tr maaktequote:Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef Elan het volgende:
Ik vond mij ban wel over de algehele linie wel terecht overigens.
Al was de aanleiding een beetje lullig dit keer.
GGMM is het hier mee oneens.
Ik heb als Ajacied gewoon zelfspot.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
waarom was deze keuze om elan te quoten ipv insomnia?
Ik ben zijn laatste en enige vriend hier.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slijmen bij Elan, ik begrijp het wel.
Jij bent dan ook een geval apart.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb als Ajacied gewoon zelfspot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |