Die categorie is overcrowdedquote:Op woensdag 4 december 2013 09:44 schreef Godtje het volgende:
Beste gay ga je natuurlijk nooit winnen.
Noem je mij nou mens?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die categorie is overcrowded
Ik weet niet eens welke categorieen er allemaal zijn. Mens, ik zou t al lang super leuk vinden als we de shortlist halen!
Ja, Q was op vakantiequote:Op woensdag 4 december 2013 10:34 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het op 2 na langzaamste topic ooit uit deze reeks.
ja, en op vakantie gaan ook.quote:
O jaquote:
Q is als autodrop?quote:
Dat zal je leren!quote:
Mwrow ?quote:
Werken?quote:
Did the cat have a fall?quote:
Jouw leven is toch 1 groot feest?quote:
sausage fest?quote:
Nu krijg ik weer dat beeld terug van die ene freak die mijn een foto van zijn 'spunkbucket' stuurde.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:43 schreef Seikcid het volgende:
Fifty guy creampie en daarna gezellig natafelen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer dat beeld terug van die ene freak die mijn een foto van zijn 'spunkbucket' stuurde.
Bevroren sperma in een ijsemmertje én in ijsklontjes vormpjes.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:43 schreef Seikcid het volgende:
Fifty guy creampie en daarna gezellig natafelen.
Jongens! Stop!quote:
Jij die droog staat?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Jongens! Stop!
Ik doe een maand aan geheelonthouding, and this ain;t helping!!!!
We're already dead, we just don't know it yet....quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij die droog staat?De apocalyps, hij is gaande
Toetje voor kerstmis?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer dat beeld terug van die ene freak die mijn een foto van zijn 'spunkbucket' stuurde.
Bevroren sperma in een ijsemmertje én in ijsklontjes vormpjes.
Jep. Vrijwillige droogte.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij die droog staat?De apocalyps, hij is gaande
Aw crapquote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We're already dead, we just don't know it yet....
En waarom is dat? Hetero-blauwtje gelopen?quote:
Speciale ontbijtjes voor speciale meisjes zei ie.... brrrrrquote:
Niet als het mijn stok is.quote:
Nee dat doe ik steeds. en hij moet zijn energie sparen voor The Stage ! We moeten een Amateur Emmy voor beste Angel krijgenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw crap
[..]
En waarom is dat? Hetero-blauwtje gelopen?
Lactose intolerantie?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Speciale ontbijtjes voor speciale meisjes zei ie.... brrrrr
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee dat doe ik steeds. en hij moet zijn energie sparen voor The Stage ! We moeten een Amateur Emmy voor beste Angel krijgen
Ja, ik denk het of proteïne dieetquote:
Maar je lijkt mij geen type die een verse(!) slok af zou slaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, ik denk het of proteïne dieet
Oh ?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je lijkt mij geen type die een verse(!) slok af zou slaan.
Want je kent hara al 5 regels?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je lijkt mij geen type die een verse(!) slok af zou slaan.
Partypooper. Laat die jongen toch lekker batsen joh.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee dat doe ik steeds. en hij moet zijn energie sparen voor The Stage ! We moeten een Amateur Emmy voor beste Angel krijgen
Wie de neuk is Hara nou weer?quote:
Zal ze ff uploaden.quote:
Een delidded core i7 4770K?!??!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin stuurt naakte onderdelen door via whatsapp. Nu moet ik wel naar huis.
Als mijn vriendin mijn computer aan het ontmantelen was zou ik ook maken dat ik thuis kwam jaquote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een delidded core i7 4770K?!??!![]()
En dan samen weer in elkaar zetten!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als mijn vriendin mijn computer aan het ontmantelen was zou ik ook maken dat ik thuis kwam ja
Whut? Why? Je bent 12?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Jongens! Stop!
Ik doe een maand aan geheelonthouding, and this ain;t helping!!!!
Naakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan samen weer in elkaar zetten!![]()
Code oranje! Het stoplicht gaat hierna op rood!quote:Op donderdag 5 december 2013 06:46 schreef Godtje het volgende:
WeerAlarm! We gaan dood! Die Sint blaast vanzelf terug naar Spanje
Stoplichtenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Code oranje! Het stoplicht gaat hierna op rood!
Ben je een tieten- of billenman?quote:
Wijsheid ditquote:Flattened
The story that is told
By a severely flattened toad,
Is of evidential failure
In attempts to cross the road.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
Toad.
Leuk ook, mogen we eerder weg want 5 december. Nog eerder en langer in de file.
quote:A moose is like a bull on stilts
With a silly kind of head.
And if one of them sat on you
You'd probably be dead.
They grow to 7 feet in height,
Or something rather near,
And if you threw beer onto them
Then they would smell of beer.
quote:Stilstaand verkeer veroorzaakt door Er ligt rommel op de weg, vertraging: 26min lengte: 4km
quote:
quote:Worms are skinny,
Worms are fat,
They live in the ground,
They live in the cat.
Some can swim;
None can fly.
Chop them in half
And they multiply.
They have no legs,
They cannot frown,
They don't have necks,
And they can't sit down.
To sum up their use
In a few choice words:
They aerate the soil
And feed the birds.
Ja, ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op een bedrijfs-diner.quote:
quote:Oh, I'm an un-vegetarian:
I love to eat real meat.
I'd rather eat a roasted lamb
Than stuff that's made of wheat.
I shape my beef as carrots,
Make chicken look like peas;
I flavor it to taste like them
To hide carnivorous needs.
Je maakt het ook echt makkelijk soms ook he?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:58 schreef Seikcid het volgende:
Meest zinloze activiteit van de afgelopen 2 dagen: 's morgens mijn haar föhnen.
Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je maakt het ook echt makkelijk soms ook he?.
het is wel een terugkerend thema met ons he?quote:
Bekend probleem.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:58 schreef Seikcid het volgende:
Meest zinloze activiteit van de afgelopen 2 dagen: 's morgens mijn haar föhnen.
Als je wilt kunnen we het thema wel veranderenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:01 schreef HeatWave het volgende:
het is wel een terugkerend thema met ons he?.
Ja!quote:
Nee!quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je wilt kunnen we het thema wel veranderen
Ik heb liever dat we het thema gewoon uitvoerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je wilt kunnen we het thema wel veranderen
Je weet (ongeveer) waar m'n huis woontquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb liever dat we het thema gewoon uitvoeren.
Dat is nog best een behoorlijke "bij benadering"quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet (ongeveer) waar m'n huis woont
Nou de precieze geluiden hoef ik er niet bij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed om te horen!
[..]
Jij wilt graag horen over het geneuk tussen HW en mij?
Hoe gaat het met verhuizen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet (ongeveer) waar m'n huis woont
Je moet ergens beginnen hequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Dat is nog best een behoorlijke "bij benadering".
Gelukkig, anders moeten we nog moeite doen met geluidsopnamen enzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou de precieze geluiden hoef ik er niet bij.
Nietquote:Hoe gaat het met verhuizen?
Mits anaal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
Jij wilt graag horen over het geneuk tussen HW en mij?
Problem solver van beroep.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je maakt het ook echt makkelijk soms ook he?.
Ja, maar waren we niet al jaren terug begonnen?quote:
We hebben wel eens een startje gemaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar waren we niet al jaren terug begonnen?.
Ik plan je in op 4 april 2023 ok?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We hebben wel eens een startje gemaakt.
Als we in dat tempo doorgaan...
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ben ik wel op m'n seksuele hoogtepunt zo'n beetje
Ik gok dat ergens ertussen er ook nog wel wat contact isquote:
Tegen die tijd moet je wel anaal. Zeker als er kinderen in het spel zijn geweest.quote:
Die kans zit er wel in jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat ergens ertussen er ook nog wel wat contact is.
Eenmaal kinderen, dan doe ik niet meer aan seksquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet je wel anaal. Zeker als er kinderen in het spel zijn geweest.
Waren er nog maar meets he?quote:
Ik zag pas de foto's nogquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
God man.. destijds parkpop is ook alweer tig jaar terug zeg
Yeps, incl de activiteiten van aan het eindequote:
Stuur eens door joh!quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, incl de activiteiten van aan het einde.
Ik zit op mijn werk, hier heb ik ze nietquote:
Doen we dat vanavond evenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit op mijn werk, hier heb ik ze niet.
Staan op mijn iPad thuis.
Ik heb niet eens een facebook.quote:
0900-faptillyoudrapquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef Seikcid het volgende:
Ik type wel 'Jennie Ruck' toen ik zo even snel wilde googelen.
U hier?quote:
Je hebt gemist dat HW d'r anaal heeft uitgewoond?quote:
Ik mis alle commotie weer eensquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat HW d'r anaal heeft uitgewoond?
Gezelligquote:
Ja, begin november.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Heb je al vakantie gehad?
arme jongen. Maar je hebt vast wel genotenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Barbusse het volgende:
Ja, begin november.Nu zijn mijn vakantiedagen op
Zekers, ook al was Amsterdam erg koudquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
arme jongen. Maar je hebt vast wel genoten
Waarom ga je dan ook hier op vakantiequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:54 schreef Barbusse het volgende:
Zekers, ook al was Amsterdam erg koudEn hoest met u verder?
Allebei?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, begin november.Nu zijn mijn vakantiedagen op
Ik moest gids spelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook hier op vakantie![]()
Gaat z'n gangetje he
ALLEMAAL!quote:
We zullen zien. In maart Oostenrijk eerst.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef Cue_ het volgende:
Mits dat ook gaat gebeuren, dan is t wel een okedeal
En dat op een vrijdagquote:
DIE ZIJN ER DAN NIET MEER!!!!!!quote:
RIP aan die andere nabestaanden dan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DIE ZIJN ER DAN NIET MEER!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RIP aan die andere nabestaanden dan.
Ja, ga je in een hoekje lopen schamen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lief dagboek, ik zag vandaag op weg naar het werk een omgewaaide dixie, toen moest ik glimlachen, gemeen hè?
Mij best, als ik die zooi in die dixie maar niet op hoef te ruimen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ga je in een hoekje lopen schamen.
post tieten, dan loopt het zo stormquote:
Als jij jouw jetsers nou eens even post. Of gewoon via PM, mag ook!quote:Op zondag 8 december 2013 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
post tieten, dan loopt het zo storm
of doe bij het volgende topic iets met de TT
naakt, gewillige vrouwen, friet vs patat dat soort dingen
word die friet date binnenkort dan niet een beetje awkward?quote:Op zondag 8 december 2013 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij jouw jetsers nou eens even post. Of gewoon via PM, mag ook!
Welnee!quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
word die friet date binnenkort dan niet een beetje awkward?
Dat is sowieso niet lekker op tetten, op de friet ook niet trouwens.quote:Op zondag 8 december 2013 19:37 schreef Barbusse het volgende:
Alsook: ik schoot een beutje veul uit met de sambal.
Nee hoor, daar ben ik toch niet bij.quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
word die friet date binnenkort dan niet een beetje awkward?
Dat is waar. Geen friet/patat aanwezig echter.quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet lekker op tetten, op de friet ook niet trouwens.
whaha bedoel je dat ene labiele wijf?quote:
Ja.quote:Op zondag 8 december 2013 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha bedoel je dat ene labiele wijf?
ik zou alvast een plaatsje boeken in een psychiatrische kliniekquote:Op zondag 8 december 2013 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.Ik wil met haar daten, lijkt me.....enerverend.
Bwehehehehehequote:Op zondag 8 december 2013 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou alvast een plaatsje boeken in een psychiatrische kliniek
voor als ze met je klaar is en zo'n 900x vreemd is geweest met je beste vrienden, zwanger is van je vader en al je spaargeld aan zichzelf heeft uitgegeven
Link!!quote:Op zondag 8 december 2013 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou alvast een plaatsje boeken in een psychiatrische kliniek
voor als ze met je klaar is en zo'n 900x vreemd is geweest met je beste vrienden, zwanger is van je vader en al je spaargeld aan zichzelf heeft uitgegeven
Maar ik weet er niets van want ik ben toch gekquote:
R&P / Gezoend met date van vriendinquote:
ALS EEN DEUR!!quote:Op zondag 8 december 2013 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik weet er niets van want ik ben toch gek
[..]
R&P / Gezoend met date van vriendin
in het topic staat ook een link naar haar kloon, ook wel boeiend
Ga jij dan met me mee?quote:
Misschienquote:
jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Euh, ik geloof dat ik dan al wat te doen heb trouwens...quote:Op zondag 8 december 2013 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa
dan gaan we een leuke kerel voor je zoeken
quote:Op zondag 8 december 2013 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Euh, ik geloof dat ik dan al wat te doen heb trouwens...
Gaat me toch iets te ver vrees ikquote:Op zondag 8 december 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar wie gaat er dan met mij een meisje versieren?
je kunt toch wel een beetje jezelf op offeren voor mij en een man tongen of zo
Correct!quote:
Neem Red Bullquote:Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
MogguhI need coffee....
Alleen ik drink die troep niet
+1 likequote:Op maandag 9 december 2013 00:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, als je telefoon stuk gaat ligt dat natuurlijk aan Android.
BTC = bitcoins?quote:Op maandag 9 december 2013 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Boh, gisteravond 0,2BTC gekocht, nu al 21 euro winst.
Veel makkelijker dan iDeal of Paypal?quote:Op maandag 9 december 2013 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet dat ik er volop mee wil gaan speculeren. Gewoon voor de leuk en om makkelijk shoarma mee te betalen.
Ik begrijp nog niet eens helemaal hoe het werkt.quote:Op maandag 9 december 2013 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet dat ik er volop mee wil gaan speculeren. Gewoon voor de leuk en om makkelijk shoarma mee te betalen.
Geen idee, moet het nog proberenquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel makkelijker dan iDeal of Paypal?
Volgens mij zelfs deskundigen niet, als ik het nieuws mag gelovenquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp nog niet eens helemaal hoe het werkt.
Hoeveel automobilisten weten hoe een verbrandingsmotor werkt?quote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp nog niet eens helemaal hoe het werkt.
Zit volgens mij wel in het automaat hier ergens ja, maar om dat nou de hele tijd te drinken is ook weer niet zo goed voor m'n hartquote:
Sja op die fiets zijn computers in beginsel al onveilig want ze worden gebruikt om aanslagen te plannen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Het ergste omtrent BC's vind ik nog dat er door overheden wordt geroepen: hartstikke onveilig, en het wordt gebruikt om drugs en zo te kopen, en witwassen, en oei oei. Ja, dat geldt gelukkig niet voor al het andere geld...
quote:Op maandag 9 december 2013 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Het ergste omtrent BC's vind ik nog dat er door overheden wordt geroepen: hartstikke onveilig, en het wordt gebruikt om drugs en zo te kopen, en witwassen, en oei oei. Ja, dat geldt gelukkig niet voor al het andere geld...
Zeik dan niet zo! Keuzes maken!quote:Op maandag 9 december 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit volgens mij wel in het automaat hier ergens ja, maar om dat nou de hele tijd te drinken is ook weer niet zo goed voor m'n hart
Dat maakt het natuurlijk wel een potentieel zwart goudmijntjequote:Op maandag 9 december 2013 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs deskundigen niet, als ik het nieuws mag geloven
Dat weet zelfs ik nog en ik heb geeneens een auto. Nou ja, het algemene principe van een verbrandingsmoter dan.quote:Op maandag 9 december 2013 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoeveel automobilisten weten hoe een verbrandingsmotor werkt?
Dat is ook alleen maar omdat ze er geen vat op kunnen krijgen natuurlijk. Ieder wettig en onwettig betaalmiddel kan voor legale en illegale doeleinden gebruikt worden.quote:Op maandag 9 december 2013 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik maak een keuze: Moe zijnquote:Op maandag 9 december 2013 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeik dan niet zo! Keuzes maken!
Ga dan maar aan het water.
Ook voordat ik ze kocht vond ik het bitcoin-systeem al duidelijker en inzichtelijker dan ons klassieke economische systeemquote:Op maandag 9 december 2013 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet zelfs ik nog en ik heb geeneens een auto. Nou ja, het algemene principe van een verbrandingsmoter dan.![]()
Ik las iets over het "minen" van bitcoins? Geen idee wat ze ermee bedoelen. Zal eens een keertje zoeken.quote:Op maandag 9 december 2013 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook voordat ik ze kocht vond ik het bitcoin-systeem al duidelijker en inzichtelijker dan ons klassieke economische systeem
Vanochtend weer met paard en wagen naar je werk gegaan?quote:Op maandag 9 december 2013 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Het zegt me echt helemaal nietsAl die nieuwerwetserij!
Samsung Galaxy S3, toch het vorige vlaggenschip.quote:Op maandag 9 december 2013 06:43 schreef Q. het volgende:
Duh! Maar dat is de straf die je krijgt voor het gebruiken van een My First Samsung, HW.
Het heeft wel iets schattigs, zo'n laatste stuiptrekking van zo'n verstokte Applefan.quote:
Dat kan ook niet, daar kun je de batterij er niet uithalenquote:Op maandag 9 december 2013 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S3, toch het vorige vlaggenschip.
En het lag dus niet aan de telefoon an-sich maar Android bootte gewoon niet, bleef in een loop hangen, ook na 2 keer de accu eruit halen.
Nee, ik ben er wel weer klaar mee. het zal allemaal wel dat het aan mij ligt, of dat ik toevallig pech heb. Ik heb nu de iPhone 3GS, de 4, de 4s en de 5 gehad en zoiets nog nooit meegemaakt.
Ik ga naast de iPhone 5 van mijn werk maar eens aan een Nokia Lumia.
Met grofgeweldquote:Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, daar kun je de batterij er niet uithalen
Nee, en dat is dan ook in wat is het, 5 jaar, nog nooit nodig geweestquote:Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, daar kun je de batterij er niet uithalen
Ga er vooral doodserieus op inquote:Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat is dan ook in wat is het, 5 jaar, nog nooit nodig geweest.
Ik heb het oprecht weer een kans gegeven. Ik vind het een mooi toestel, geweldig mooi scherm, Swype is echt da bomb.quote:Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft wel iets schattigs, zo'n laatste stuiptrekking van zo'n verstokte Applefan.
Telt telefoonseks ook?quote:Op maandag 9 december 2013 13:11 schreef Seikcid het volgende:
Eerst de belangrijke zaken, is er nog geneukt?
Jazekerquote:Op maandag 9 december 2013 13:11 schreef Seikcid het volgende:
Eerst de belangrijke zaken, is er nog geneukt?
Goede toevoegingenquote:Op maandag 9 december 2013 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Met mrs. stbabylon
Door mij
Het zal vast een betere werkdag zijn dan die van hem:quote:Op maandag 9 december 2013 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
Bleegh ik heb geen zin meer
En ik nog maar net over de helft van mijn werkdag
Hij rent wel netjes op tijd wegquote:Op maandag 9 december 2013 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal vast een betere werkdag zijn dan die van hem:
[ afbeelding ]
Zal me aan mijn reet roesten wat jij neukt. Al neuk je een hangbuikzwijn.quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje (en andere autisten) is online. Meteen even indekken.
Opel Corsa. Net zo snel.quote:Op maandag 9 december 2013 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanochtend weer met paard en wagen naar je werk gegaan?
Je zei dekken.quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje (en andere autisten) is online. Meteen even indekken.
Dat was ook niet het punt. Als ik het er niet duidelijk bij zet, ga jij 'grappen' maken. Over bijvoorbeeld hangbuikzwijnen. Gewoonweg TE voorspelbaarquote:Op maandag 9 december 2013 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal me aan mijn reet roesten wat jij neukt. Al neuk je een hangbuikzwijn.
Zijn toch te contactgestoord om het iemand te vertellenquote:
Nie de menne!quote:
Het was gewoon om te illustreren dat het mij geen reet kan schelen wat je doet.quote:Op maandag 9 december 2013 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was ook niet het punt. Als ik het er niet duidelijk bij zet, ga jij 'grappen' maken. Over bijvoorbeeld hangbuikzwijnen. Gewoonweg TE voorspelbaar
Dat is ook weer zo. Nou ja. Niet mijn voorkeur dan.quote:Op maandag 9 december 2013 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn toch te contactgestoord om het iemand te vertellen.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze er special eentje voor je gemaakt?
Zeg dat BAM! Wel erg nieuwerwets ook.quote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]Knalletje geel met sportvelgen, BAM!
In z'n sop gaar laten koken die verzuurde dwaas.quote:Op maandag 9 december 2013 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Dat was ook niet het punt. Als ik het er niet duidelijk bij zet, ga jij 'grappen' maken. Over bijvoorbeeld hangbuikzwijnen. Gewoonweg TE voorspelbaar
Het verste wat ie geweest is is Parijs. Heel de periferique overleefd!quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg dat BAM! Wel erg nieuwerwets ook.
Het brengt je in elk geval van A naar B
Dat is 20 min vanaf Eindhoven?quote:Op maandag 9 december 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verste wat ie geweest is is Parijs. Heel de periferique overleefd!
Give or take a few minutes, jaquote:
Ik ben mijn auto liever kwijt dan rijk. Is je werk niet in Eindhoven? Niet te fietsen?quote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Give or take a few minutes, ja
Met die waggie van mij scheur je er zo in. Zelfs de ex (de supercar race monteur) was onder de indruk van dat gele monster's capaciteitenGeen idee hoe t komt, goed ingereden door de vorige eigenaar gok ik (was van de garage zelf geweest).
Blijft een Opelquote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]Knalletje geel met sportvelgen, BAM!
Is net Veldhoven en is inderdaad te fietsen (20 min).quote:Op maandag 9 december 2013 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben mijn auto liever kwijt dan rijk. Is je werk niet in Eindhoven? Niet te fietsen?
Altijd beter dan een treinquote:
Kan het snappen. Zeker als je kan parkeren.quote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is net Veldhoven en is inderdaad te fietsen (20 min).
Maar ik ga niet fietsen in de regen. Of de kou. En als t te warm is dan guts ik nog meer dan ik al sijpel. Dus wellicht een paar weekjes per jaar dat ik fietsen wil ja
Bovendien doe ik meestal boodschappen op de weg naar huis (AH XL) en da's op de fiets ook niet fijn.
Genoeg excuses voor mijn luie gedrag?
Ja zo in de lente of zo vind ik t wel fijnquote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan het snappen. Zeker als je kan parkeren.
Al is in de ochtend fietsen wel ontzettend lekker meestal.
Op mijn traject ga ik nog steeds liever met de trein dan met de Peugot 107 1.4 Sport (met lichtmetalen velgen) die we hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Altijd beter dan een treinHoewel ook geel. Maar lelijker geel.
*google*quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op mijn traject ga ik nog steeds liever met de trein dan met de Peugot 107 1.4 Sport (met lichtmetalen velgen) die we hebben
één losse vraag, jij doet toch niet elke dag boodschappen bij de XL he?quote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is net Veldhoven en is inderdaad te fietsen (20 min).
Maar ik ga niet fietsen in de regen. Of de kou. En als t te warm is dan guts ik nog meer dan ik al sijpel. Dus wellicht een paar weekjes per jaar dat ik fietsen wil ja
Bovendien doe ik meestal boodschappen op de weg naar huis (AH XL) en da's op de fiets ook niet fijn.
Genoeg excuses voor mijn luie gedrag?
Goede fiets helpt in elk geval al veel. Had hiervoor een zwaar kut ding. Dan wil je er niet op. Heb nu een topper. Niet in prijs wel in kwaliteit.quote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo in de lente of zo vind ik t wel fijnEn m'n fietsje is pas weer opgelapt, dus wie weet.
Ik kan 'm vanavond wel op komen halen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben mijn auto liever kwijt dan rijk.
Als je dan ook genoeg geld meeneemtquote:Op maandag 9 december 2013 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan 'm vanavond wel op komen halen.
0.2 BTC?quote:Op maandag 9 december 2013 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dan ook genoeg geld meeneemt
Daar kan dat zweefvliegtuig dan achter?quote:Op maandag 9 december 2013 15:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben wel op zoek naar zoiets. Als het maar rijdt en niet teveel weegt en zuipt. En met een beetje mazzel 750kg mag trekken.
Geremd mag onze dat.quote:Op maandag 9 december 2013 15:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben wel op zoek naar zoiets. Als het maar rijdt en niet teveel weegt en zuipt. En met een beetje mazzel 750kg mag trekken.
3x per week, minstens. En die 2 volle tassen krijg ik echt niet achter op m'n fietsje hoorquote:Op maandag 9 december 2013 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
één losse vraag, jij doet toch niet elke dag boodschappen bij de XL he?
Kopen? Ik ben 2e eigenaar met nu 150.000 op de teller. De voordelen van een trekhaak hoef ik niet toe te lichten.quote:Op maandag 9 december 2013 15:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik rij nog niet in mijn 1e auto
D'r super sweet sixteen hebben we net achter de rug.quote:Op maandag 9 december 2013 15:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Als het een betere deal is dan die van stbaby
Hebben we net gekocht, dus die klrijg je niet.quote:Op maandag 9 december 2013 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe maar een prijs en foto's DM'en dan
6 volle tassen per week en jij bent zo dun? Kan niet!quote:Op maandag 9 december 2013 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3x per week, minstens. En die 2 volle tassen krijg ik echt niet achter op m'n fietsje hoor
Toch is 't zoquote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
6 volle tassen per week en jij bent zo dun? Kan niet!
quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hebben we net gekocht, dus die klrijg je niet.
6 tassen, in je eentje, per week. Ik vind het heel veel. Wij komen met z'n 2en aan 4 per week.quote:Op maandag 9 december 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch is 't zoMaar wat denk je van vocht en schoonmaakzooi en dat soort shit?
Alleen op de woensdag eet ik samen, dus tel er dan een beetje af.quote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
6 tassen, in je eentje, per week. Ik vind het heel veel. Wij komen met z'n 2en aan 4 per week.
nee ok, luxe paardje, dudelijkquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen op de woensdag eet ik samen, dus tel er dan een beetje af.
Ik eet veel. En ik ben een luxe paardje qua eten.
En voor 2 koken is ongeveer net zoveel boodschappen als voor 1 man koken, da's zowat algemeen bekend.
Als t moet kan ik best met minder doen. Ik moet ook wel eens iets weggooien. Ik kan ook naar de Lidl of zo. Wil ik nietquote:
De kip van de AH is belachelijk slecht vergeleken met de lidl.quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t moet kan ik best met minder doen. Ik moet ook wel eens iets weggooien. Ik kan ook naar de Lidl of zo. Wil ik nietHupsa, na het werk langs de AH XL voor one stop shopping, shop shop shop, klaar, doei!
I don't care. Ik wil niet voor mijn brood of andere dingen nog eens een andere supermarkt bezoeken. Eten = one stop shopping.quote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De kip van de AH is belachelijk slecht vergeleken met de lidl.
Ik heb makkelijk praten, ik kom zelden in een supermarkt.quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't care. Ik wil niet voor mijn brood of andere dingen nog eens een andere supermarkt bezoeken. Eten = one stop shopping.
quote:
Eens, ik weet best dat een slager/bakker etc beter is dan een supermarkt, maar ik heb er gewoon geen zin in. Al heeft mijn Jumbo best prima vlees.quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't care. Ik wil niet voor mijn brood of andere dingen nog eens een andere supermarkt bezoeken. Eten = one stop shopping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |