Die categorie is overcrowdedquote:Op woensdag 4 december 2013 09:44 schreef Godtje het volgende:
Beste gay ga je natuurlijk nooit winnen.
Noem je mij nou mens?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die categorie is overcrowded
Ik weet niet eens welke categorieen er allemaal zijn. Mens, ik zou t al lang super leuk vinden als we de shortlist halen!
Ja, Q was op vakantiequote:Op woensdag 4 december 2013 10:34 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het op 2 na langzaamste topic ooit uit deze reeks.
ja, en op vakantie gaan ook.quote:
O jaquote:
Q is als autodrop?quote:
Dat zal je leren!quote:
Mwrow ?quote:
Werken?quote:
Did the cat have a fall?quote:
Jouw leven is toch 1 groot feest?quote:
sausage fest?quote:
Nu krijg ik weer dat beeld terug van die ene freak die mijn een foto van zijn 'spunkbucket' stuurde.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:43 schreef Seikcid het volgende:
Fifty guy creampie en daarna gezellig natafelen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer dat beeld terug van die ene freak die mijn een foto van zijn 'spunkbucket' stuurde.
Bevroren sperma in een ijsemmertje én in ijsklontjes vormpjes.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:43 schreef Seikcid het volgende:
Fifty guy creampie en daarna gezellig natafelen.
Jongens! Stop!quote:
Jij die droog staat?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Jongens! Stop!
Ik doe een maand aan geheelonthouding, and this ain;t helping!!!!
We're already dead, we just don't know it yet....quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij die droog staat?De apocalyps, hij is gaande
Toetje voor kerstmis?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer dat beeld terug van die ene freak die mijn een foto van zijn 'spunkbucket' stuurde.
Bevroren sperma in een ijsemmertje én in ijsklontjes vormpjes.
Jep. Vrijwillige droogte.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij die droog staat?De apocalyps, hij is gaande
Aw crapquote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We're already dead, we just don't know it yet....
En waarom is dat? Hetero-blauwtje gelopen?quote:
Speciale ontbijtjes voor speciale meisjes zei ie.... brrrrrquote:
Niet als het mijn stok is.quote:
Nee dat doe ik steeds. en hij moet zijn energie sparen voor The Stage ! We moeten een Amateur Emmy voor beste Angel krijgenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw crap
[..]
En waarom is dat? Hetero-blauwtje gelopen?
Lactose intolerantie?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Speciale ontbijtjes voor speciale meisjes zei ie.... brrrrr
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee dat doe ik steeds. en hij moet zijn energie sparen voor The Stage ! We moeten een Amateur Emmy voor beste Angel krijgen
Ja, ik denk het of proteïne dieetquote:
Maar je lijkt mij geen type die een verse(!) slok af zou slaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, ik denk het of proteïne dieet
Oh ?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je lijkt mij geen type die een verse(!) slok af zou slaan.
Want je kent hara al 5 regels?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je lijkt mij geen type die een verse(!) slok af zou slaan.
Partypooper. Laat die jongen toch lekker batsen joh.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee dat doe ik steeds. en hij moet zijn energie sparen voor The Stage ! We moeten een Amateur Emmy voor beste Angel krijgen
Wie de neuk is Hara nou weer?quote:
Zal ze ff uploaden.quote:
Een delidded core i7 4770K?!??!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin stuurt naakte onderdelen door via whatsapp. Nu moet ik wel naar huis.
Als mijn vriendin mijn computer aan het ontmantelen was zou ik ook maken dat ik thuis kwam jaquote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een delidded core i7 4770K?!??!![]()
En dan samen weer in elkaar zetten!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als mijn vriendin mijn computer aan het ontmantelen was zou ik ook maken dat ik thuis kwam ja
Whut? Why? Je bent 12?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Jongens! Stop!
Ik doe een maand aan geheelonthouding, and this ain;t helping!!!!
Naakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan samen weer in elkaar zetten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |