Die categorie is overcrowdedquote:Op woensdag 4 december 2013 09:44 schreef Godtje het volgende:
Beste gay ga je natuurlijk nooit winnen.
Noem je mij nou mens?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die categorie is overcrowded
Ik weet niet eens welke categorieen er allemaal zijn. Mens, ik zou t al lang super leuk vinden als we de shortlist halen!
Ja, Q was op vakantiequote:Op woensdag 4 december 2013 10:34 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het op 2 na langzaamste topic ooit uit deze reeks.
ja, en op vakantie gaan ook.quote:
O jaquote:
Q is als autodrop?quote:
Dat zal je leren!quote:
Mwrow ?quote:
Werken?quote:
Did the cat have a fall?quote:
Jouw leven is toch 1 groot feest?quote:
sausage fest?quote:
Nu krijg ik weer dat beeld terug van die ene freak die mijn een foto van zijn 'spunkbucket' stuurde.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:43 schreef Seikcid het volgende:
Fifty guy creampie en daarna gezellig natafelen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer dat beeld terug van die ene freak die mijn een foto van zijn 'spunkbucket' stuurde.
Bevroren sperma in een ijsemmertje én in ijsklontjes vormpjes.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:43 schreef Seikcid het volgende:
Fifty guy creampie en daarna gezellig natafelen.
Jongens! Stop!quote:
Jij die droog staat?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Jongens! Stop!
Ik doe een maand aan geheelonthouding, and this ain;t helping!!!!
We're already dead, we just don't know it yet....quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij die droog staat?De apocalyps, hij is gaande
Toetje voor kerstmis?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer dat beeld terug van die ene freak die mijn een foto van zijn 'spunkbucket' stuurde.
Bevroren sperma in een ijsemmertje én in ijsklontjes vormpjes.
Jep. Vrijwillige droogte.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij die droog staat?De apocalyps, hij is gaande
Aw crapquote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We're already dead, we just don't know it yet....
En waarom is dat? Hetero-blauwtje gelopen?quote:
Speciale ontbijtjes voor speciale meisjes zei ie.... brrrrrquote:
Niet als het mijn stok is.quote:
Nee dat doe ik steeds. en hij moet zijn energie sparen voor The Stage ! We moeten een Amateur Emmy voor beste Angel krijgenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw crap
[..]
En waarom is dat? Hetero-blauwtje gelopen?
Lactose intolerantie?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Speciale ontbijtjes voor speciale meisjes zei ie.... brrrrr
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee dat doe ik steeds. en hij moet zijn energie sparen voor The Stage ! We moeten een Amateur Emmy voor beste Angel krijgen
Ja, ik denk het of proteïne dieetquote:
Maar je lijkt mij geen type die een verse(!) slok af zou slaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, ik denk het of proteïne dieet
Oh ?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je lijkt mij geen type die een verse(!) slok af zou slaan.
Want je kent hara al 5 regels?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je lijkt mij geen type die een verse(!) slok af zou slaan.
Partypooper. Laat die jongen toch lekker batsen joh.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee dat doe ik steeds. en hij moet zijn energie sparen voor The Stage ! We moeten een Amateur Emmy voor beste Angel krijgen
Wie de neuk is Hara nou weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |