KLB / Verplicht benchen op de smith machinequote:Op donderdag 5 december 2013 17:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Goh, boe fucking hoeWaar je al niet om kan huilen

Niet oordelen over dingen die je niet snapt ouwequote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
KLB / Verplicht benchen op de smith machine

Dit keer wel officieel?quote:

http://www.nu.nl/buitenla(...)ndela-overleden.htmlquote:

Onverwacht omdat hij de laatste maanden nogal van de buitenwereld werd afgeschermd denk ik. Onverwacht als in de zin dat hij eerdaags zou komen te overlijdenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:42 schreef Pumatje het volgende:
Nelson Mandela dood, en de praatprogramma's op tv spreken van een totale shock en onverwachte gebeurtenis waar pushberichten van Nu.nl en bnr , volkskrant etc. voor nodig zijn.
die beste man lag al een half jaar op sterven, is schijndood geweest, en is 95 jaar oud.
Ik noem het allesbehalve onverwacht.
 dat had ik een half jaar geleden al verwacht.
 dat had ik een half jaar geleden al verwacht.

een held door de strijd tegen de apartheid een gezicht te geven.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sterven is menselijk hoor, en 95 jaar is een respectabele leeftijd. Maar ik bewonder hem wel voor zijn doorzettingsvermogen, en kracht.
Gepikt uit het NWS topic:
[ afbeelding ]

Dat is hem wél gelukt. Ik kan mij nog herinneren dat ik op de middelbare school een handarbeidprojectje had wat het afbreken van de muur tussen wit en zwart moest uitbeelden. Paar jaar later gebeurde dat ook, en viel de muurquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
een held door de strijd tegen de apartheid een gezicht te geven.

Deze ventquote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
KLB / Verplicht benchen op de smith machine

quote:M'n beide gym bro's homo's waren deze code rood dag dus beide afwezig, dus ik was verplicht om mijn kadaver in mijn eentje naar de sportschool te verplaatsen. Zoals elke poseidon zou doen kleed die zich om en gaat hij meteen op de bench liggen warming up doen, totdat die vergeet dat hij nu dus geen spotter heeft en er niemand aanwezig is geen vrienden heeft. Maar ik wil wel verdomme me setjes doen dus heb ik me verplaatst naar een dom ding dat smith machine heet, waar het onmogelijk is om met goede form te liften. Ik zet dus minimaal 100 maximaal 10 op elke kant en draai de stang uit het rek, ik breng de stang naar beneden en hoor een soort van stofzuiger geluid, terwijl ik normaal gesproken m'n spieren hoor kraken rectale kanaal hoor piepen.

Gvd BB, ik hoop dat je geleerd hebt om geen filmpjes meer te plaatsen... Want dan is het wachten op een backfire.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet oordelen over dingen die je niet snapt ouwe

quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd BB, ik hoop dat je geleerd hebt om geen filmpjes meer te plaatsen... Want dan is het wachten op een backfire.
 jij bent ook een ouwe, dus niet oordelen over dingen die je niet snapt
 jij bent ook een ouwe, dus niet oordelen over dingen die je niet snapt  

Naïevelingen zeggen al vrij snel dat anderen het niet snappen...quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij bent ook een ouwe, dus niet oordelen over dingen die je niet snapt

Ik zeg dan gewoon dat ik het niet snap, maar dat maakt mij juist dom en naiefquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Naïevelingen zeggen al vrij snel dat anderen het niet snappen...

quote:

speciaal voor BBquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is een Belgisch pistool, en al antiek

Dat is meer iets voor sammiequote:Op vrijdag 6 december 2013 08:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is een peppie multitool. Kost helaas wel duur
[ afbeelding ]

Wel een dierenvrind, dat vogeltje doet het 'mquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heeft hij erbij ja, wat je net postte is zijn sidearm

Die heeft dezelfde taak als de vogeltjes vroeger in de mijnen haddenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel een dierenvrind, dat vogeltje doet het 'm

heh ja, hoe simpel was het leven vroegerquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heeft dezelfde taak als de vogeltjes vroeger in de mijnen hadden

Hoe is het leven mevrouw bootjeswachterij?quote:

Uitstekend, en het uwe?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe is het leven mevrouw bootjeswachterij?

Top! Ik lig nog heerlijk in bedquote:

Join the club. Straks UNSC simulatie. Israel valt meer doelen in Libanon en Syrie aan. Schijt raakt de ventilator dus.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |