abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 december 2013 @ 09:50:24 #201
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133972410
Nou ja, "experts", andere forummensen zoals wij waarschijnlijk :P

Ik vind hem ook meer op T-Dog lijken dan op Tyreese trouwens _O-

Overigens geloof ik ook niet dat die baby dood is, maar ja, het leek (en lijkt) me ook bijzonder onwaarschijnlijk dat die walker Lori met botten en al opgevreten had, maar dat moest ook maar zo zijn :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_133976063
Zijn jullie de 9gag grapjes al een beetje beu?

  vrijdag 6 december 2013 @ 12:54:34 #203
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133976330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 09:42 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

De baby volgens mij. :P Is idd heel onduidelijk.
Maar volgens de experts heeft de negert dus de baby gekaapt. :Y
Als we zo spelen, op de bovenste foto zie je nog geen bloedvlekken op de handvatten. Het bloed zat dus niet standaard inbegrepen bij het zitje. Judith is dus opgegeten. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 6 december 2013 @ 13:05:27 #204
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_133976583
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:54 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Als we zo spelen, op de bovenste foto zie je nog geen bloedvlekken op de handvatten. Het bloed zat dus niet standaard inbegrepen bij het zitje. Judith is dus opgegeten. :Y
Als we zo spelen, op de ene foto waar de baby nog in het zitje zit zit de beveiligingsriem vast. Op de foto met het lege zitje is de beveiligingsriem los gemaakt (niet gesloopt dus maar losgemaakt). Ik neem aan dat een zombie niet weet hoe de beveiliging werkt, dus de beveiliging is losgemaakt door een mens, die Judith heeft meegenomen. Judith leeft dus nog. :Y
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  vrijdag 6 december 2013 @ 13:31:22 #205
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133977220
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:05 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Als we zo spelen, op de ene foto waar de baby nog in het zitje zit zit de beveiligingsriem vast. Op de foto met het lege zitje is de beveiligingsriem los gemaakt (niet gesloopt dus maar losgemaakt). Ik neem aan dat een zombie niet weet hoe de beveiliging werkt, dus de beveiliging is losgemaakt door een mens, die Judith heeft meegenomen. Judith leeft dus nog. :Y
Hm, oké. :P

Ze hebben Judith in het zitje verstopt. Toen ze haar weer op wilden halen, is een van die kleine kinderen aangevallen door een walker. Vervolgens heeft een van de grotere kinderen of Tyreese Judith meegenomen, terwijl een van de kleine kinderen half opgepeuzeld boven het zitje heeft staan bloeden. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 6 december 2013 @ 13:41:31 #206
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_133977476
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Hm, oké. :P

Ze hebben Judith in het zitje verstopt. Toen ze haar weer op wilden halen, is een van die kleine kinderen aangevallen door een walker. Vervolgens heeft een van de grotere kinderen of Tyreese Judith meegenomen, terwijl een van de kleine kinderen half opgepeuzeld boven het zitje heeft staan bloeden. :Y
^O^ :Y
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_133977798
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:05 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Ik neem aan dat een zombie niet weet hoe de beveiliging werkt
Zombies weten blijkbaar wel hoe ze zich moeten achter o.a. een laken moeten verstoppen. Ik zou de walkers (of eerder het belachelijk slechte schrijversteam van TWD) niet onderschatten.
  vrijdag 6 december 2013 @ 13:59:13 #208
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133977944
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:53 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Zombies weten blijkbaar wel hoe ze zich moeten achter o.a. een laken moeten verstoppen. Ik zou de walkers (of eerder het belachelijk slechte schrijversteam van TWD) niet onderschatten.
Ja, het lijken me niet de types waarbij je kan veronderstellen dat continuity-verschillen eigenlijk verborgen tips zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133978190
Daryls actie blijft geweldig, vechten tegen walkers en the Governors militie en uiteindelijk de tank uitschakelen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 december 2013 @ 14:09:13 #210
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_133978257
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:53 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Zombies weten blijkbaar wel hoe ze zich moeten achter o.a. een laken moeten verstoppen. Ik zou de walkers (of eerder het belachelijk slechte schrijversteam van TWD) niet onderschatten.
:') :O
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:11:36 #211
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133978347
Toch vind ik deze wel leuk :P

Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:13:07 #212
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133978405
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_133978827
Wat een bullshit zeg, deze aflevering.

JAAAA HET MAAKT ONS GEEN REET UIT DAT JULLIE DOOD GAAN, HET ENIGE WAT BOEIT IS DAT WIJ VEILIG IN DE GEVANGENIS KUNNEN ZITTEN!!!11

En dan met een tank eerst die gevangenis aan gort knallen en dan met dat apparaat dwars door alle hekken heen rijden. :')

En tering, wat zonde dat de Hersh onthoofd werd. Dat was best wel een baas. Ik verwacht overigens niet dat Judith dood is, die zit vast in die bus.

Wachten tot februari dan maar.. -O-
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_133980153
quote:
Lauren Cohan duuuuump.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door psychedelicate op 06-12-2013 15:21:09 ]
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:13:26 #215
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133980602
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:23 schreef Skv het volgende:
Wat een bullshit zeg, deze aflevering.

JAAAA HET MAAKT ONS GEEN REET UIT DAT JULLIE DOOD GAAN, HET ENIGE WAT BOEIT IS DAT WIJ VEILIG IN DE GEVANGENIS KUNNEN ZITTEN!!!11

En dan met een tank eerst die gevangenis aan gort knallen en dan met dat apparaat dwars door alle hekken heen rijden. :')

En tering, wat zonde dat de Hersh onthoofd werd. Dat was best wel een baas. Ik verwacht overigens niet dat Judith dood is, die zit vast in die bus.

Wachten tot februari dan maar.. -O-
Dat je denkt dat Judith in de bus zit zegt al genoeg. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:44:36 #216
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133981704
We gaan niet opnieuw over spoilers beginnen en al helemaal niet bij andere series.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_134001704
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef turance het volgende:

[..]

Een heleboel punten die je opnoemt worden wel vaker besproken in dit topic, maar ze worden meestal weggewuifd (door "fans"?) met het feit dat "het een serie over zombies is, dat kan ook niet".

Verder heb ik ook een paar keer opmerkingen voorbij zien komen over vergelijking van deze serie met Breaking Bad, waar alle beslissingen en acties altijd op het eind (van een aflevering/seizoen) als puzzelstukjes in elkaar vallen, en Game of Thrones, waar alles zeer realistisch is. "Als je dit en dat vindt, ga dan Breaking Bad kijken." en "Je hoeft niet te kijken"..

Meestal meteen na een aflevering worden wat menselijke beslissingen van de karakters opgenoemd, zoals Carol, die een waterslang ofzo ging schoonmaken in een beekje naast de gevangenis terwijl er langzaam zombies op haar af kwamen lopen :D of Hershel die vol in zijn gezicht werd getuft door een besmettelijk persoon nadat hij z'n zakdoekje voor z'n gezicht heeft weggehaald :o
precies dat soort dingen, maar zoals ik al zei, ik heb er vrede mee, het scenario an sich, de zombie-action en de enscenering vind ik gruwelijk mooi. Game of Thrones ben ik een grote fan van, heb net het bordspel aangeschaft! :s)
  vrijdag 6 december 2013 @ 22:52:47 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_134002137
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:02 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Lauren Cohan duuuuump.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou haar zo gruwelijk hard doen he.
Oh.
  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2013 @ 23:06:29 #219
88815 The_Emotion
98.3
pi_134002737
Ik snap dat gezeur ook niet echt.
Natuurlijk kloppen er een hoop dingen niet, zoals ik al eerder aangaf (vers gemaaide gazonnetjes voor de huisjes, geen onkruid tussen de tegeltjes enz.)
Een tank die z'n nieuwe onderkomen even aan brokken schiet, ipv op de bewoners schieten slaat ook nergens op, ook daar zit geen logica in. Maar die hele battle is wel goed in beeld gebracht.
Maar als iedereen aan flarden is geschoten kunnen ze net zo goed stoppen met de serie, nietwaar?
Er worden wel eens keuzes gemaakt, acties ondernomen die niet helemaal kloppen,.. maar wat dan nog, het is een TV serie (gebaseerd op een comic)

Ik vind het gewoon leuk vermaak en daar is het ook voor gemaakt :)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_134002794
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:02 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Lauren Cohan duuuuump.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze geen billen? Alleen maar pics van de voorkant :(

Wat ik het meeste mis is antwoorden zoeken op hoe het begon, hoe de fuck het Amerikaanse leger overlopen kon worden door zombies :')
  vrijdag 6 december 2013 @ 23:09:59 #221
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_134002905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Heeft ze geen billen? Alleen maar pics van de voorkant :(

Wat ik het meeste mis is antwoorden zoeken op hoe het begon, hoe de fuck het Amerikaanse leger overlopen kon worden door zombies :')
Nou dat leger had waarschijnlijk ook een infectie van binnenuit. En dan kan het snel gaan hoor.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 december 2013 @ 23:12:21 #222
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_134003031
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Heeft ze geen billen? Alleen maar pics van de voorkant :(

Wat ik het meeste mis is antwoorden zoeken op hoe het begon, hoe de fuck het Amerikaanse leger overlopen kon worden door zombies :')
Ik zou sowieso eens wat meer zien aan terugblikken, van toen het net begon enzo en de hele sfeer dus nog chaotischer en misschien wel enger was.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2013 @ 23:17:08 #223
88815 The_Emotion
98.3
pi_134003240
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik zou sowieso eens wat meer zien aan terugblikken, van toen het net begon enzo en de hele sfeer dus nog chaotischer en misschien wel enger was.
Ik heb de comics niet gelezen, wel enigszins verdiept over hoe het gaat.
De oorzaak van de zombie-apocalyps blijft onbekend, het gaat over hoe je zoiets overleeft.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 december 2013 @ 23:19:43 #224
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_134003333
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:17 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik heb de comics niet gelezen, wel enigszins verdiept over hoe het gaat.
De oorzaak van de zombie-apocalyps blijft onbekend, het gaat over hoe je zoiets overleeft.
Ja, maar dat had ik dus graag anders gezien, dat je er wel iets meer van zag dan alleen de fragmenten in het ziekenhuis van Rick (waar het leger die lui door de kop schoot) en het stukje op de snelweg met Lori en Shane.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_134003802
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:02 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Lauren Cohan duuuuump.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij heeft toch een relatie met die afhaalchinees?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_134003843
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:17 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik heb de comics niet gelezen, wel enigszins verdiept over hoe het gaat.
De oorzaak van de zombie-apocalyps blijft onbekend, het gaat over hoe je zoiets overleeft.
Simpel, ga naar een legerbasis :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nou dat leger had waarschijnlijk ook een infectie van binnenuit. En dan kan het snel gaan hoor.
Het lijkt mij echt onmogelijk hoor en ik zou er wat meer van willen zien gewoon ipv al die rednecks die elkaar maar afschieten

[ Bericht 31% gewijzigd door kurk_droog op 06-12-2013 23:40:38 ]
pi_134004534
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:02 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Lauren Cohan duuuuump.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje :9~
  zaterdag 7 december 2013 @ 00:56:10 #228
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134007149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:02 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Lauren Cohan duuuuump.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto's met dat hemdje :9~
Andere ook trouwens maar dat hemdje is extra gail. _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 december 2013 @ 00:58:53 #229
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_134007224
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:31 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Simpel, ga naar een legerbasis :')

[..]

Het lijkt mij echt onmogelijk hoor en ik zou er wat meer van willen zien gewoon ipv al die rednecks die elkaar maar afschieten
Het vervelendste voor het leger is dat het geen gewone vijanden zijn. Ze zoeken geen dekking, ze stoppen niet en ze blijven alsmaar jouw kant opkomen, wat je ook doet. Je overgeven gaat niet, want ze blijven jouw kant opkomen, je collega dekking geven terwijl hij aan het herladen is kan niet, want ze blijven jouw kant opkomen, ze bang maken kan niet, want ze blijven jouw kant opkomen etc.

1 keer iemand die binnen het leger doodgaat en ineens worden er nog 2 gebeten, en nog een paar en weg is het leger.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 7 december 2013 @ 00:59:00 #230
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134007227
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Heeft ze geen billen? Alleen maar pics van de voorkant :(

Wat ik het meeste mis is antwoorden zoeken op hoe het begon, hoe de fuck het Amerikaanse leger overlopen kon worden door zombies :')
Op het begin zie je nog dat Atlanta werd gebombardeerd door het leger. Maar grote groepen zijn sowieso gevoeliger voor infecties. Op het begin weet ook niemand dat je het hoofd moet vernietigen enzo, dus dan kan je wel met het leger vol op de borst schieten maar het zal op het begin vooral een en al chaos zijn geweest. Ook met besmetting van binnenuit.
  zaterdag 7 december 2013 @ 01:01:51 #231
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134007314
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik zou sowieso eens wat meer zien aan terugblikken, van toen het net begon enzo en de hele sfeer dus nog chaotischer en misschien wel enger was.
Het is een beetje zo in het gerne dat er bijna nooit wordt getoond hoe het ontstaat. Het is ook niet leuk als de personages al weten hoe de vork in de steel zit op het begin. Het leuke is dat je ziet hoe ze zich aanpassen aan de nieuwe, onbekende wereld :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 december 2013 @ 01:17:42 #232
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_134007757
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:01 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Het is een beetje zo in het gerne dat er bijna nooit wordt getoond hoe het ontstaat. Het is ook niet leuk als de personages al weten hoe de vork in de steel zit op het begin. Het leuke is dat je ziet hoe ze zich aanpassen aan de nieuwe, onbekende wereld :P
Gaat me er ook niet om hoe het begonnen is, maar ik zou graag willen zien hoe het toen allemaal ging. Dus een flashback naar Glenn die wat vreemde berichten op het nieuws ziet bijvoorbeeld :P

En de eerste evacuaties etc, beetje wat je tijdens dat eerste webisode-seizoen ook had :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 7 december 2013 @ 01:26:01 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134007986
ja vind ik ook

die zombieachtergrond is leuker als men nog niet precies weet wat er aan de hand is met die dooien

nu zijn we zover dat ze er 30 neersteken zonder te zweten omdat ze precies weten wat ze moeten doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 7 december 2013 @ 01:47:26 #234
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134008420
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Gaat me er ook niet om hoe het begonnen is, maar ik zou graag willen zien hoe het toen allemaal ging. Dus een flashback naar Glenn die wat vreemde berichten op het nieuws ziet bijvoorbeeld :P

En de eerste evacuaties etc, beetje wat je tijdens dat eerste webisode-seizoen ook had :Y
Zijn die webisodes wat eigenlijk? nooit naar gekeken
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 december 2013 @ 01:49:55 #235
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_134008460
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:47 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Zijn die webisodes wat eigenlijk? nooit naar gekeken
Wat minder, maar ik vond ze zeker wel vermakelijk. Duren ook niet lang, dus sowieso het kijken wel waard :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 7 december 2013 @ 01:50:22 #236
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134008466
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat minder, maar ik vond ze zeker wel vermakelijk. Duren ook niet lang, dus sowieso het kijken wel waard :P
Ga ik zeker nog doen ^O^
  zaterdag 7 december 2013 @ 16:18:43 #237
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_134018981
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Gaat me er ook niet om hoe het begonnen is, maar ik zou graag willen zien hoe het toen allemaal ging. Dus een flashback naar Glenn die wat vreemde berichten op het nieuws ziet bijvoorbeeld :P

En de eerste evacuaties etc, beetje wat je tijdens dat eerste webisode-seizoen ook had :Y
Heb ik dus ook! Er moeten meer mensen zijn ook, want heus niet alle 3 miljard mensen hebben zich opeens overgegeven om zich vrijwillig te laten bijten en zombies te worden.

Als ze nou een spinoff series maken:
The Walking Dead:how it began _O_ _O_
  Moderator zaterdag 7 december 2013 @ 16:20:24 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134019029
gewoon meer webisodes _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 7 december 2013 @ 16:21:54 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134019064
dus ook tijdens de midseason break bv :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134020888
Hershel :-(
  zondag 8 december 2013 @ 00:40:09 #241
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134036805
Ik heb nu seizoen 1 van de webisodes gekeken (3 min per aflevering). Was echt goed eigenlijk. Meer inzicht in het begin (toen Rick in het ziekenhuis lag dus).
  Moderator zondag 8 december 2013 @ 00:45:01 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134036939
ik vond die tweede vooral tof maar ze alledrie prima te doen vind ik :Y

schaal is wat kleiner natuurlijk maar het is een leuk stukje extra achtergrond als het ware ... ik wil er meer :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134037177
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:40 schreef Ambicioso het volgende:
Ik heb nu seizoen 1 van de webisodes gekeken (3 min per aflevering). Was echt goed eigenlijk. Meer inzicht in het begin (toen Rick in het ziekenhuis lag dus).
Waar kijk je dat?
  zondag 8 december 2013 @ 01:07:22 #244
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134037621
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Waar kijk je dat?
http://www.movieweb.com/n(...)lking-dead-webisodes

Dit is het eerste seizoen, maar is makkelijk te googlen.

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:45 schreef sp3c het volgende:
ik vond die tweede vooral tof maar ze alledrie prima te doen vind ik :Y

schaal is wat kleiner natuurlijk maar het is een leuk stukje extra achtergrond als het ware ... ik wil er meer :Y
Vooral omdat veel mensen vroegen om informatie aan het begin van de apocalyps is het wel een aanrader :P
pi_134041611
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Heeft ze geen billen? Alleen maar pics van de voorkant :(


.
pi_134062221
net s3 binnen, leuk hoor nu bij 2e aflevering... maar waarom the governor nou die militairen neerknalt? ziet ze waarschijnlijk als bedreiging?!?
  Moderator zondag 8 december 2013 @ 22:24:19 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134064830
vond ik eigenlijk ook een raar verhaal

stel gewapende soldaten kun je prima gebruiken in die situatie lijkt me, misschien geloofde hij niet dat hij ze (als eenheid) makkelijk kon manipuleren ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134064855
Ook de midseason finale maar eventjes gekeken. Leuk, en snap ook wel waarom het zo moest om de groep uit de gevangenis te drijven. In februari maar eens kijken hoe ze het niveau oppakken.
  zondag 8 december 2013 @ 22:32:29 #249
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134065336
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
vond ik eigenlijk ook een raar verhaal

stel gewapende soldaten kun je prima gebruiken in die situatie lijkt me, misschien geloofde hij niet dat hij ze (als eenheid) makkelijk kon manipuleren ofzo
Ze hadden op zich genoeg manschappen, alleen weinig materiaal.
pi_134065487
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:18 schreef Fer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')