Ja dat was ook wel bijzonder. In een wereld waar constant overal zombies opduiken laat je gewoon doodleuk je kind alleen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Overigens kan ik er vooral niet bij dat Lily dat kind van d'r gewoon lekker in haar uppie liet spelen daar een meter of 100 verderop
Zorg dan in elk geval dat je zelf binnen 5 meter staat ofzo, en dat je wel in de gaten houdt dat ze geen gare walkers op gaat graven ineens, ik noem maar iets
Als je met wat meer mensen bent is het denk ik handiger om bijvoorbeeld ergens een flat uit te ruimen, of een kantoorgebouw, daar zijn er zat van. Of nou ja, vooral in de grotere steden natuurlijk, dat is wel een nadeel, maar ook in kleinere plaatsen moet toch wel een gebouw van minstens 5 verdiepingen te vinden zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Fer het volgende:
Zou je niet gewoon een truck kunnen ombouwen tot camper en daarin wonen, zeker met een paar hoge ramen enzo kunnen zombie's er toch niet zomaar in klimmen?
Of boomhutten.
Dat was echt bs jaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Overigens kan ik er vooral niet bij dat Lily dat kind van d'r gewoon lekker in haar uppie liet spelen daar een meter of 100 verderop
Zorg dan in elk geval dat je zelf binnen 5 meter staat ofzo, en dat je wel in de gaten houdt dat ze geen gare walkers op gaat graven ineens, ik noem maar iets
Zoals waar Lily Meghan en dr zus woonden? Maar die kozen om mee te gaan met Bryan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Laatste optie is dan nog een huis zoeken en de bovenverdieping(en) gaan bewonen, met als enige weg naar boven of een touwladder of als dat in het huis zit een trap die met een deur af te sluiten is (welke dan ook op slot kan natuurlijk).
Ik kan me voorstellen dat "Niet terugschieten" niet in ze op kwam, al leken een aantal wel te twijfelen of ze wel terug moesten schieten.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nu draai je de volgorde om.
Men volgde hem naar de gevangenis. Daarna werd door de acties van the governor een schietpartij ontketend. Wat moeten ze dan? Niet terugschieten?
Ach, hij heeft wel de survivors van Woodbury opgenomen. Die vormden nou niet echt een bedreiging.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef heywoodu het volgende:
"Rick die wil samenleven" moet ook niet helemaal overdreven worden he. Voor Rick was het dat of naar de tyfus geschoten worden, ja DAN wilde hij wel liever samenleven
ze vertrouwde de governor dat het veilig wasquote:Op woensdag 4 december 2013 16:49 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat was echt bs ja" Laat ik mijn kind 100 meter verderop in de modder spelen terwijl er overal zombies zijn "
Dat kan, maar je hebt ook voorraden nodig. Van voedsel tot brandstof.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Fer het volgende:
Zou je niet gewoon een truck kunnen ombouwen tot camper en daarin wonen, zeker met een paar hoge ramen enzo kunnen zombie's er toch niet zomaar in klimmen?
Of boomhutten.
Omdat er een rivier aan één kant was.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ze vertrouwde de governor dat het veilig was
waar je blijkbaar als zombie toch voor de helft doorheen kan lopenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Omdat er een rivier aan één kant was.
Eerst en laatste afleveringen scoren altijd goed, daar heb je er nu twee keer zoveel van.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik heb haar niet dood gezien, dus zij volgens mij samen met de ex. lover van de gov.
Waarom is er nu zo'n lange pauze eigenlijk?
Ik wist het ook niet. Vind ik ook niet zo raar als je dat niet onthoud over een stel wegwerpkarakters.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef Deceit het volgende:
Sommige mensen kijken echt maar half he
quote:
Beetje overdreven, vrouwtje zat aardig dicht bij. Je moet met veel rekening houden maar je gaat natuurlijk niet snel verwachten dat er onder een hoop zand nog een zombie zit.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:49 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat was echt bs ja" Laat ik mijn kind 100 meter verderop in de modder spelen terwijl er overal zombies zijn "
Het was niet zo zeer die hoop zand, maar meer het feit dat de bosjes op nog geen 10 seconden lopen (in walkertempo) van dat meisje vandaan waren, en ze dus vrijwel zeker niet op tijd zou zijn als er ineens zo'n goochem uit de struiken kwam wandelen (of op het pad wat vanuit de positie van Lily niet goed te zien was).quote:Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef Platina het volgende:
[..]
Beetje overdreven, vrouwtje zat aardig dicht bij. Je moet met veel rekening houden maar je gaat natuurlijk niet snel verwachten dat er onder een hoop zand nog een zombie zit.
Ze had wel dat bord losgegraven waar hij onder lag. Als hij daar ligt en verder geen enkele "prikkel" krijgt zal hij ook wel niet zo snel uit alle macht los proberen komen, maar toen was er ineens beweging en geluid enzo, etenstijdquote:Op woensdag 4 december 2013 21:35 schreef Spooky4u het volgende:
Ook toevallig was wel dat hij net op dat moment los kon komen uit de modder. Zo enorm veel zand had ze niet afgegraven toch?
Blijft weinig over als ze er naast Dale, Shane, T-Dog, Andrea, Merle, Lori, Governor, Hershel en in mindere mate Amy en Sophia nog meer dood zouden laten gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
Het in leven houden van "main characters" begint echt heel irritant te worden, en ongeloofwaardig.
Een flood area hoeft niet op een eiland te zijn en volgens mij werd niet direct gezegd dat letterlijk die plek veilig was?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef MouzurX het volgende:
Tis maar een idee hoor maar zaten zij niet misschien op een eilandje?
Flood area + "veilig voor zombies" doet mij toch denken aan een klein eiland in de midden van een rivier.
Maarja ze hadden wel de auto's daar staan, dus hoe ze die daar dan naartoe hadden gereden, misschien in een ondiep stuk?
Toen Rick aan het zoeken was naar Carl had ik een klein beetje gedacht dat je hem ineens ergens op zag staan met van die wausogen, maar dat was dus niet zo. Liever Carl eruit dan Hershel, maar toch liever niet allebeiquote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef MouzurX het volgende:
Ik vond de finale echt goed trouwens want ik zat telkens van "o nee he die gaat toch niet dood?!?"
Had dat bij Daryll, bij carl en nog wel wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |