Dat was wel tof inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
freaky momentje trouwens dat hij dat dode meisje ook nog ff een kogel door dr hoofd jaagt terwijl moeders toe stond te kijken
SPOILER: comicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat was wel tof inderdaad.
Ik zat me ook steeds af te vragen of de Guv niet al eerder door z'n eigen mensen neergeschoten zou worden. Ik had het idee dat de meesten niet direct konden beslissen of ze nou wel of niet op de Prison gingen schieten, waardoor Michonne zo makkelijk weg kon. Het zal misschien de druk van de situatie geweest zijn, maar er was ook niemand die dacht "Hey, als we de Prison aanvallen door de hekken te slopen, kunnen we alleen maar verliezen". Dat was wel een verschil met Woodbury, die mensen dachten dat ze hoe dan ook tegen de Prison moesten vechten, omdat de Prisongroep Woodbury ook aanviel. Maar ja, overal kogels enzo.ja das wel bad writing imoSPOILER: comicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er was helemaal geen noodzaak om de prison aan te vallen, iig niet genoeg voor de hele troep om maar direct unaniem te zeggen 'ja goed plan Governor die we pas 1 week kennen en die de baas is omdat onze vorige 2 bazen redelijk mysterieus zijn omgekomen' want ze leken toch vrij veilig te zitten daar
hadden ze een of 2 afleveringen extra aan moeten bestedenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Of gewoon een "3 months later.."-stukje.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja das wel bad writing imo
er was helemaal geen noodzaak om de prison aan te vallen, iig niet genoeg voor de hele troep om maar direct unaniem te zeggen 'ja goed plan Governor die we pas 1 week kennen en die de baas is omdat onze vorige 2 bazen redelijk mysterieus zijn omgekomen' want ze leken toch vrij veilig te zitten daar
hadden ze een of 2 afleveringen extra aan moeten besteden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Als ze nou ook nog een of twee snipers hadden, konden ze het leven in de gevangenis totaal onmogelijk maken. Blijf je binnen? Schieten we dat cellenblok kapot met de tank. Ren je naar buiten? Wordt je vanuit een struik neergeschoten op lange afstand.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:42 schreef sp3c het volgende:
zeker als je weet dat Rick een linke dude is, dat heeft de governor ze verteld
killers zijn het!
al hadden ze wel een tank natuurlijk
Als reserve volgens mijquote:Op woensdag 4 december 2013 12:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat vrouwtje dat geheadshot werd door het meisje had toch in het leger gezeten?
Ik vond hem echt gruwelijk irritantquote:Op woensdag 4 december 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
nou een held is niet helemaal de bedoeling maar als badguy vond ik hem wel tof
Wiens broer?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:56 schreef 2Happy4U het volgende:
'je hebt mijn broer gedood en nu volg ik al je bevelen'ook zo idioot, vooral wanneer Rick een goeie compromis kan sluiten
die kerel in de tank, zijn broer werd gedood door de governorquote:
Veel liever dit dan nog 2 afleveringen met meneer Governor ja. Was eigenlijk wel blij dat die vent weg was, gelukkig heeft de comeback niet heel lang geduurd.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Of gewoon een "3 months later.."-stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Oh, ik had helemaal niet door dat hij zijn broer was. Ik dacht gewoon even een random interim-leider.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die kerel in de tank, zijn broer werd gedood door de governor
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veel liever dit dan nog 2 afleveringen met meneer Governor ja. Was eigenlijk wel blij dat die vent weg was, gelukkig heeft de comeback niet heel lang geduurd.
Comic:zat eraan te komen, wel knap dat hij nog zo lang leefde laat staan nog kon kruipen terwijl zijn halve nek kapot wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn hoofd wordt nu een zombieWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veel liever dit dan nog 2 afleveringen met meneer Governor ja. Was eigenlijk wel blij dat die vent weg was, gelukkig heeft de comeback niet heel lang geduurd.
Comic:Precies, dan had je eigenlijk weer een verhaal gehad die we al gezien hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: comicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nu wel dat ik weer even ga stoppen met de comic verder lezen, geen zin om mezelf nog meer te spoilen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Millgram-experiment ooit van gehoord? De neiging om naar een autoriteit te luisteren, ongeacht je eigen oordeel...quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja das wel bad writing imo
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:56 schreef 2Happy4U het volgende:
'je hebt mijn broer gedood en nu volg ik al je bevelen'ook zo idioot, vooral wanneer Rick een goeie compromis kan sluiten
Geen echte broer. Of is een van beiden geadopteerd dan? Anders klopt er toch iets niet (latino en een blanke)? Waarschijnlijk gewoon broer als in 'brother in arms'...quote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, ik had helemaal niet door dat hij zijn broer was. Ik dacht gewoon even een random interim-leider.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Precies, dan had je eigenlijk weer een verhaal gehad die we al gezien hebben.als ze echt de comics gaan volgen ben ik wel de lul, dan hoef ik het niet meer te kijkenSPOILER: comicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nu wel dat ik weer even ga stoppen met de comic verder lezen, geen zin om mezelf nog meer te spoilen.![]()
Hehe, het lijkt mij wel leuk om te voorspellen welk personage welke rol over gaat nemen uit de comic en te kijken of dat klopt. Maar ik denk dat m'n voorspellingen nog wel eens te nauwkeurig kunnen zijn om hier te posten, zelfs onder een spoilertag.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ze echt de comics gaan volgen ben ik wel de lul, dan hoef ik het niet meer te kijken
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hehe, het lijkt mij wel leuk om te voorspellen welk personage welke rol over gaat nemen uit de comic en te kijken of dat klopt. Maar ik denk dat m'n voorspellingen nog wel eens te nauwkeurig kunnen zijn om hier te posten, zelfs onder een spoilertag.
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Mitch_Dolgenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Millgram-experiment ooit van gehoord? De neiging om naar een autoriteit te luisteren, ongeacht je eigen oordeel...
Maar dan nog, dat hij het hoofd afhakt van Herchel terwijl iedereen om hem heen een geweer draagt, is niet echt logisch.
[..]
[..]
Geen echte broer. Of is een van beiden geadopteerd dan? Anders klopt er toch iets niet (latino en een blanke)? Waarschijnlijk gewoon broer als in 'brother in arms'...
Zoals de governour.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef Deceit het volgende:
Sommige mensen kijken echt maar half he
De governor is wel vaker niet logisch. Van zo'n maniac moet je niet enkel rationele beslissingen verwachten. Mensen zijn sowieso een stuk minder rationeel in beslissingen dan veelal wordt aangenomen. In dat opzicht vind ik het dus niet heel vergezocht.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Millgram-experiment ooit van gehoord? De neiging om naar een autoriteit te luisteren, ongeacht je eigen oordeel...
Maar dan nog, dat hij het hoofd afhakt van Herchel terwijl iedereen om hem heen een geweer draagt, is niet echt logisch.
Nu draai je de volgorde om.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef ems. het volgende:
-hakt hoofd van weerloze opa af terwijl hij nonchalant nog even snel een kogel door een kind jaagt-
"Kom jongens, laten we dit voorbeeld-en-leiderfiguur volgen om deze mensen die we niet kennen maar die duidelijk in vrede willen samenleven af te slachten".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |