Heerlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op woensdag 4 december 2013 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat toch duidelijk dat het enkel rapists zijn, of zijn die vrouwen achterlijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze snappen alleen echte taarten denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef waht het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk dat het enkel rapists zijn, of zijn die vrouwen achterlijk?
Aan die indruk kan ik me niet onttrekken.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze snappen alleen echte taarten denk ik.
Ik kreeg een error bij het inloggen een paar dagen terug, maar ik was toch al aan de verliezende hand.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:50 schreef remlof het volgende:
Blauw = Reya
Groen = B_A
Bruin = robin
Oranjebruin = betje
Geel = Mutti
Paars = bobje
Roze = remlof
Volgens mij heb jij een tekort aan aandacht.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je Macbook heeft een tekort aan witte bloedcellen?
Ik wil alleen jouw aandacht, want jij bent speciaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een tekort aan aandacht.
Love is in the airquote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil alleen jouw aandacht, want jij bent speciaal.
Jij bent specialer, met je verknipte politieke denkbeelden en je poepfetisj.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil alleen jouw aandacht, want jij bent speciaal.
Hoho, jij droomt van een groot EU-rijk, ik niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent specialer, met je verknipte politieke denkbeelden en je poepfetisj.
Ik droom vooral van een vreedzame toekomst waarin we kunnen gaan en staan waar we willen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoho, jij droomt van een groot EU-rijk, ik niet.
Je bent blank en komt uit West-Europa, jij mag nu al overal op de wereld gaan en staan waar je wilt.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik droom vooral van een vreedzame toekomst waarin we kunnen gaan en staan waar we willen.
En dat wil ik voor iedereen. Om te beginnen voor hen die in Europa wonen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent blank en komt uit West-Europa, jij mag nu al overal op de wereld gaan en staan waar je wilt.
Ik niet. Om maar een Europees voorbeeld te noemen, dat Oost-Europese zigeunertuig mag wat mij betreft achter het IJzeren Gordijn blijven zitten.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat wil ik voor iedereen. Om te beginnen voor hen die in Europa wonen.
Zolang je maar geen stempel van Israël in je paspoort hebt staan, want dan kom je een hoop Arabische landen niet meer inquote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent blank en komt uit West-Europa, jij mag nu al overal op de wereld gaan en staan waar je wilt.
Haha.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik droom vooral van een vreedzame toekomst waarin we kunnen gaan en staan waar we willen.
Met twee paspoorten heb ik daar gelukkig geen last van.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang je maar geen stempel van Israël in je paspoort hebt staan, want dan kom je een hoop Arabische landen niet meer in.
Dat komt door je gebrek aan emoathie.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik niet. Om maar een Europees voorbeeld te noemen, dat Oost-Europese zigeunertuig mag wat mij betreft achter het IJzeren Gordijn blijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |