SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 03-12-2013 21:39:28 ]
waar ben je dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:19 schreef Drinky het volgende:
Ik ga zo weg fuck dit, mij een eentje vergeten
srs? Reageert ze niet op texts enzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:19 schreef Drinky het volgende:
Ik ga zo weg fuck dit, mij een eentje vergeten
Seto zijn vader sloeg hem altijd, dus hij kan er zelf niks aan doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:20 schreef McNulty het volgende:
Je tyfus oma die ik anaal heb vernedert met een stuk kroepoek tyfus Lonny.
heb geen mobiel Abo hier en op Facebook reageert ze niet. Ben weg over 5 minuten, ga denk ik maar een club opzoeken en een ONS scoren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
srs? Reageert ze niet op texts enzo?
quote:
Ook een goede inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
heb geen mobiel Abo hier en op Facebook reageert ze niet. Ben weg over 5 minuten, ga denk ik maar een club opzoeken en een ONS scoren.
succesquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
heb geen mobiel Abo hier en op Facebook reageert ze niet. Ben weg over 5 minuten, ga denk ik maar een club opzoeken en een ONS scoren.
niet zo somber jonge the sky is the limitquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef seto het volgende:
hij komt iig hoger met een 220kg bench dan ik ooit zal komen
bedankt voor deze woorden vriend heb er nu weer helemaal vertrouwen inquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
niet zo somber jonge the sky is the limit
zo simpel gaat dat freundelike freundquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:56 schreef seto het volgende:
[..]
bedankt voor deze woorden vriend heb er nu weer helemaal vertrouwen in
fantastisch gewoon dit
zo, that was uncalled for...quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jouw crackhead puta madre
[ afbeelding ]
jij moet niet boefje doen tegen mijquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo simpel gaat dat freundelike freund
nou groetjes
[..]
zo, that was uncalled for... [ afbeelding ]
Is dat een jab naar seto?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:00 schreef THEFXR het volgende:
ik zie de pelpinda's weer in de aanbieding, great gains
Een menutje met kleine frisdank van 3liter tikt zeker aan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef IrCute het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben al 5 weken niet meer naar de gym geweest, ik eet als een varkentje. Nu heb ik nog 2 weken les en dan finals en ik kan mijzelf er niet tot zetten om ook maar iets te doen.
Ik ben een zwakkeling.
/dagboek
Ik eet eigenlijk helemaal geen fastfood.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een menutje met kleine frisdank van 3liter tikt zeker aan.
Dit is een 1 januari goed voornemen in de makingquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef IrCute het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben al 5 weken niet meer naar de gym geweest, ik eet als een varkentje. Nu heb ik nog 2 weken les en dan finals en ik kan mijzelf er niet tot zetten om ook maar iets te doen.
Ik ben een zwakkeling.
/dagboek
Ik geloof niet in 1 januariquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit is een 1 januari goed voornemen in de making
dit wegeditten, how beta can one man bequote:Op dinsdag 3 december 2013 21:47 schreef seto het volgende:
dat ze bipolair is en zij met het hele asian gedoe begon
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
1 januari is echt hoor. Wat denk jij dat na 31 dec komt dan lol
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
1 januari is echt hoor. Wat denk jij dat na 31 dec komt dan lol
Ik begon te twijfelen of je een seto fanboy was of dat je een sarcastische opmerking maakte.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dit wegeditten, how beta can one man be
nee modjes zijn gevoelig :Squote:Op dinsdag 3 december 2013 22:55 schreef IrCute het volgende:
Mag je tegenwoordig niet meer kanker op fok zeggen ofzo
Longontsteking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:56 schreef Beach het volgende:
[..]
nee modjes zijn gevoelig :S
fosforgranaat
gaan ook veel mensen aan dood
daar ik zei het!
Ik ga direct Hean82 waarschuwen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Longontsteking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry maar ik vond het echt niet kunnen wat je zei, mijn oma is doodgegaan aan longontsteking.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vieze vuile bloedarmoede lijer dat je bent
weet nietquote:
Waarom andere ziektes wel en kanker niet? discriminatie is het.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso meisjes die met kanker schelden.
Ik uit mijn algemene mening. Ik kan er niet zoveel aan doen dat jij het persoonlijk neemt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef IrCute het volgende:
Yuri haat eens niet zo op mij. Ik word er helemaal overstuur van
Nu je iets van mij moet hebben doe je ineens aardigquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik uit mijn algemene mening. Ik kan er niet zoveel aan doen dat jij het persoonlijk neemt.
Owja, trouwens. Kun jij die hoofdtelefoon voor mij meenemen?Als ik het via die bedrijven moet doen dan wordt het echt veel te duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nu je iets van mij moet hebben doe je ineens aardig
Geen probleem. Ik woon er dan al, dus dat is zo gedaan G.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 januari hé?If not now, then when.
Ik ben een beetje klaar met FB, gezeik allemaal altijdquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef Curlbrah het volgende:
dafuq is er met facebook aan de hand.
mensen gaan ineens allemaal zinvolle shit posten
Flight # 798 : Arrives next day, Tuesday, January 07, 2014quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik woon er dan al, dus dat is zo gedaan G.
6 januari hé?
6 januari ben ik jarig, dus ik krijg die hoofdtelefoon dan wel gratis van je.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Flight # 798 : Arrives next day, Tuesday, January 07, 2014
Kom me maar opwachten op schiphol met een spandoek
Nee, ik ben tegenwoordig een arme pauper omdat ik in de afgelopen week 5000 euro heb uitgegeven en ik nogsteeds geen stufi heb gehadquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
6 januari ben ik jarig, dus ik krijg die hoofdtelefoon dan wel gratis van je.
Beter neem je nog wat souvenirs mee uit de supermarkt daar, ik kan alleen niks verzinnen zo.
Alleen als je ik bicep mag aanrakenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik bedoel niet gratis gratis trouwens. Niet die ¤ 10,- americunt fee van je. Die hoofdtelefoon betaal ik zelf uiteraard.
Weet ik niet zeker, zou best kunnen. Heb het zelf eigenlijk nog niet uitgeprobeerdquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jawel, en PB2 classic + choco!Je hebt ook light toch, met minder vet of zo?
Nee, die is alleen bestemd voor een speciaal iemand. Ik ga niet vreemd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
Alleen als je ik bicep mag aanraken
[..]
Weet ik niet zeker, zou best kunnen. Heb het zelf eigenlijk nog niet uitgeprobeerd
Oké, lobi.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef IrCute het volgende:
Moet ik nog zelf ervoor gaan betalen ook pfft
Lol, waarom zou ik in godsnaam niet komen. Ik heb dat ding superhard nodig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef IrCute het volgende:
En wat als je niet komt, zit ik met die kut koptelefoon van je opgescheept
alsof je het verschil hoortquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, waarom zou ik in godsnaam niet komen. Ik heb dat ding superhard nodig.
ik weet niet wat hier gaande is maar wat ik hieruit op kan maken is dat je een date met ircute wil hosselen onder het mom van "ik heb een koptelefoon nodig" ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, waarom zou ik in godsnaam niet komen. Ik heb dat ding superhard nodig.
Als jij die hoofdtelefoon deze week nog kan fiksen dan geef ik je ¤ 10,-.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik weet niet wat hier gaande is maar wat ik hieruit op kan maken is dat je een date met ircute wil hosselen onder het mom van "ik heb een koptelefoon nodig" ?
kun je voor mij ook iets bestellen? maakt niet uit watquote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef IrCute het volgende:
Ja hallo ik heb dat ding al besteld yuri
Oh.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef IrCute het volgende:
Ja hallo ik heb dat ding al besteld yuri
ik zie meer een alpha die een meid voor de kar spantquote:Op woensdag 4 december 2013 00:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik weet niet wat hier gaande is maar wat ik hieruit op kan maken is dat je een date met ircute wil hosselen onder het mom van "ik heb een koptelefoon nodig" ?
Laat je broer je maar ophalen, ik heb daar geen tijd voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik verwacht je op 7 januari 11 uur sochtends op schiphol met een spandoek en ballonnen
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laat je broer je maar ophalen, ik heb daar geen tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |