Als jij die hoofdtelefoon deze week nog kan fiksen dan geef ik je ¤ 10,-. Dat zou echt nice zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik weet niet wat hier gaande is maar wat ik hieruit op kan maken is dat je een date met ircute wil hosselen onder het mom van "ik heb een koptelefoon nodig" ?
kun je voor mij ook iets bestellen? maakt niet uit watquote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef IrCute het volgende:
Ja hallo ik heb dat ding al besteld yuri
Oh.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef IrCute het volgende:
Ja hallo ik heb dat ding al besteld yuri
Ik verwacht je op 7 januari 11 uur sochtends op schiphol met een spandoek en ballonnenquote:
ik zie meer een alpha die een meid voor de kar spantquote:Op woensdag 4 december 2013 00:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik weet niet wat hier gaande is maar wat ik hieruit op kan maken is dat je een date met ircute wil hosselen onder het mom van "ik heb een koptelefoon nodig" ?
Laat je broer je maar ophalen, ik heb daar geen tijd voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik verwacht je op 7 januari 11 uur sochtends op schiphol met een spandoek en ballonnen
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laat je broer je maar ophalen, ik heb daar geen tijd voor.
Ik ben niet echt gevoelig voor chantage, dusja.quote:
uit eten met ircute zou ook netjes zijn, manquote:Op woensdag 4 december 2013 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt gevoelig voor chantage, dusja.
Trouwens, ik heb in Amsterdam ook een goed burrito restaurant gevonden a.k.a Chipotle. Volgende week gelijk proeven. Heb het nog nooit gehad.
Jouw goedheid wordt gewaardeerd.quote:
Shit. Waarom zei ik dat.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
uit eten met ircute zou ook netjes zijn, man
Zit er een Chipotle in Amsterdam ja?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt gevoelig voor chantage, dusja.
Trouwens, ik heb in Amsterdam ook een goed burrito restaurant gevonden a.k.a Chipotle. Volgende week gelijk proeven. Heb het nog nooit gehad.
Zo lekker ben ik nietquote:Op woensdag 4 december 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
uit eten met ircute zou ook netjes zijn, man
Zoiets: http://www.californiaburrito.nl/quote:Op woensdag 4 december 2013 00:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zit er een Chipotle in Amsterdam ja?
Geen macros op de sitequote:Op woensdag 4 december 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.californiaburrito.nl/
wilde commenten dat het in 't engels was maar je woont in nieuw holland hequote:Op woensdag 4 december 2013 00:24 schreef star_gazer het volgende:
Bij een vriend van me in de gym
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 00:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wilde commenten dat het in 't engels was maar je woont in nieuw holland he
Yolo.quote:
Bro, we're already there.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |